abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 december 2008 @ 16:42:45 #251
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63826871
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Makaay is een prutser?
Ja
pi_63826874
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Je hebt een punt, maar dan had Bosz hem niet moeten halen wanneer Feyenoord geen goede vleugelspitsen kon betalen.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_63826882
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:35 schreef Crane het volgende:

[..]

Ja.
Scoorde de laatste tijd toch weer wat meer? Is wel afhankelijk wat er naar hem toe komt, maar dat weet je met Makaay.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 7 december 2008 @ 16:43:48 #254
139407 jorienvdherik
pi_63826889
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:43 schreef Suijk het volgende:

[..]

Scoorde de laatste tijd toch weer wat meer? Is wel afhankelijk wat er naar hem toe komt, maar dat weet je met Makaay.
Scoorde wel wat meer, maar de klasse van Bayern heeft die nooit nooit in Rotterdam laten zien.
pi_63826925
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:43 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Scoorde wel wat meer, maar de klasse van Bayern heeft die nooit nooit in Rotterdam laten zien.
De selectie van Bayern was ook wel een paar klasse beter plus Makaay wordt ook ouder.
pi_63826939
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:43 schreef Suijk het volgende:

[..]

Hij maakt te vaak nutteloze goals, wanneer een tegenstander het toelaat. Als ie vandaag de 1-0 of de 1-1 gemaakt had, had je gewoon gewonnen.
  zondag 7 december 2008 @ 16:45:38 #257
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63826945
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:42 schreef Crane het volgende:

[..]

Je hebt een punt, maar dan had Bosz hem niet moeten halen wanneer Feyenoord geen goede vleugelspitsen kon betalen.
Mwah, had gewoon een goed eerste halfjaar hé vergeet dat niet, toen Feyenoord nog gewoon goed speelde. Als Feyenoord goed voetbalt en kansen creert maakt hij zijn naam wel waar, maar dat doet Feyenoord al een jaar niet meer. En dan is Makaay waardeloos oftewel een prutser.
pi_63826973
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

De selectie van Bayern was ook wel een paar klasse beter plus Makaay wordt ook ouder.
De verdedigers in de Bundesliga zijn ook vele klassen beter dan die losers in de eredivisie.
pi_63826986
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:43 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Dat maakt hem niet direct een prutser. Het is makkelijker scoren met Ballack en Ze Roberto om je heen dan wanneer je afhankelijk bent van Slory en die Koreaan,
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_63827019
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Mwah, had gewoon een goed eerste halfjaar hé vergeet dat niet, toen Feyenoord nog gewoon goed speelde. Als Feyenoord goed voetbalt en kansen creert maakt hij zijn naam wel waar, maar dat doet Feyenoord al een jaar niet meer. En dan is Makaay waardeloos oftewel een prutser.
Ik vond hem vorig jaar ook niet geweldig eigenlijk.
  zondag 7 december 2008 @ 16:50:34 #261
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_63827038
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:46 schreef Crane het volgende:

[..]

De verdedigers in de Bundesliga zijn ook vele klassen beter dan die losers in de eredivisie.
Vreemd genoeg dan dat HSV en Schalke04 geen Nederlandse club konden verslaan in de EC.
Maargoed, die staan ook in het linkerrijtje
Wie dit leest is gek
pi_63827052
quote:
Feyenoord maakt zich belachelijk

ROTTERDAM - Feyenoord heeft zichzelf zondag in De Kuip belachelijk gemaakt. De Rotterdamse ploeg verloor op dramatische wijze van degradatiekandidaat De Graafschap: 1-3. Geert den Ouden (twee) en Jason Oost maakten de doelpunten, Kevin Hofland scoorde voor de thuisclub.

Feyenoord - De Graafschap

De spelers van Feyenoord hebben hiermee de positie van trainer Gertjan Verbeek nadrukkelijk ter discussie gesteld.

Voor de ploeg uit Doetinchem was het de eerste overwinning sinds 21 september (2-0 tegen ADO Den Haag). Het zwalkende Feyenoord incasseerde de zesde competitienederlaag.

En met de wedstrijden tegen AZ (thuis), PSV (uit) en NAC Breda (thuis) zal het waarschijnlijk niet de laatste verliespartij zijn in december. Of coach Verbeek de Kerst haalt als hoofdcoach is daarbij zeer onzeker.

Spanning

De spanning was zondagmiddag voor het begin van de wedstrijd al voelbaar in de goedgevulde Kuip. Door een kritisch verhaal in de zondageditie van De Telegraaf stond er extra druk op de thuisploeg.

Volgens het artikel zou een groot deel van de spelersgroep zijn afgeknapt op coach Verbeek, onder meer wegens zijn straffe trainingsmethodes, zijn dominante manier van communiceren en zijn dubieuze tactische keuzes.

Lek

Niemand bij Feyenoord wilde voor de wedstrijd tegen De Graafschap officieel reageren op het pikante epistel, dat tevens een 'lek' in de spelersgroep deed vermoeden.

Wel gaf algemeen directeur Eric Gudde nogmaals te kennen dat Verbeek (ook) is aangesteld in De Kuip om veranderingsprocessen op gang te brengen. En dat veranderingen vaak gepaard gaan met enige weerstand, is ingecalculeerd door de clubleiding van Feyenoord, zo liet Gudde weten.

Aanpak

Maar dat bijna 80 procent de eigenwijze aanpak van Verbeek wel zo'n beetje zat is, zoals De Telegraaf schreef, zou wel erg veel tegenwind voor de oud-bokser betekenen.

De grote vraag was dan ook hoe de spelers van Feyenoord werkelijk over hun trainer dachten. Dat antwoord moesten ze in het ogenschijnlijk simpele thuisduel met De Graafschap geven.

Kans

Met een enorme kans voor Luigi Bruins, knap gered door doelman Erik Heijblok, begon Feyenoord uitstekend aan de wedstrijd. Maar daarna zakte de thuisploeg alweer snel naar het bedenkelijke niveau waarop de ploeg van Verbeek ook al tegen Vitesse (1-1) en Deportivo la Corua (3-0 nederlaag) speelde.

Er zat geen tempo, geen creativiteit en geen beleving in het lukrake voetbal van Feyenoord.

Voorsprong

De Graafschap, dat goed georganiseerd speelde, bleef in de eerste helft zonder veel problemen overeind. De Superboeren kwamen in de elfde minuut zelfs op voorsprong.

Jason Oost strafte koelbloedig een foutje bij Karim el Ahmadi af, 0-1. Kort daarna liet Roy Makaay een vrije kopkans liggen. Verder maakte het lusteloze Feyenoord voor de rust geen enkele aanspraak op de gelijkmaker.

Bahia

Kort na de pauze hield doelman Heijblok de koppende verdediger Bahia knap van scoren af. In de 53e minuut tikte de Braziliaan de bal net over de lat.

De stand was op dat moment al 0-2. Spits Geert den Ouden profiteerde uit een voorzet van Purrel Fränkel van slecht verdedigingswerk bij Hofland en doelman Timmer.

Alles-of-niets

Voor het uitgefloten Feyenoord was het daarna alles-of-niets. Wijnaldum schoot nog wel op de onderkant van de lat, maar het was opnieuw Den Ouden die het duel tot woede en verbijstering van het legioen op subtiele wijze besliste: 0-3. Het Rotterdamse wanhoopsoffensief leverde niet meer op dan een treffer van Hofland: 1-3.
Voor het eerst beginnen de media nu aan Verbeeks stoelpoten te zagen.
pi_63827093
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:50 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Vreemd genoeg dan dat HSV en Schalke04 geen Nederlandse club konden verslaan in de EC.
Maargoed, die staan ook in het linkerrijtje
Uit die 2 wedstrijden kun je geen conclusies trekken.
  zondag 7 december 2008 @ 16:54:00 #264
139407 jorienvdherik
pi_63827118
Ik zag dat Makaay iets van 38-18 goals heeft nu bij Feyenoord.
  Moderator zondag 7 december 2008 @ 16:54:29 #265
138438 crew  Pizzakoppo
pi_63827131
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:46 schreef Crane het volgende:

[..]

HSV en Schalke zeggen iets anders.
pi_63827170
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:54 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

HSV en Schalke zeggen iets anders.
HSV heeft zich gewoon verslikt. Als het returns waren hadden ze het echt wel even weer recht gezet hoor.
  zondag 7 december 2008 @ 16:56:38 #267
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63827178
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:51 schreef Crane het volgende:

[..]

Voor het eerst beginnen de media nu aan Verbeeks stoelpoten te zagen.
Daar zijn de spelers voor en tijdens de wedstrijd al mee begonnen. Pure muiterij.
pi_63827225
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Daar zijn de spelers voor en tijdens de wedstrijd al mee begonnen. Pure muiterij.
Lach me maar uit, maar het zou me niet eens verbazen als er sprake was van sabotage vandaag.

Eigenlijk verdient Verbeek beter, en zou je Hofland, Makaay, Bahia en Lucius gewoon zo snel mogelijk moeten zien te verkopen (brengen samen vast nog wel een miljoentje of 10-12 op) zodat Verbeek met een jong team kan gaan bouwen. Dan zal het niet direct beter gaan, maar dan kun je in elk geval gaan bouwen.
pi_63827235
Na het stuk in de telegraaf van vandaag en de wedstrijd lijkt het me dat ook bij jullie de trainer de kerst niet gaat halen.
  zondag 7 december 2008 @ 17:00:06 #270
139407 jorienvdherik
pi_63827290
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:58 schreef vitessezuid113 het volgende:
Na het stuk in de telegraaf van vandaag en de wedstrijd lijkt het me dat ook bij jullie de trainer de kerst niet gaat halen.
Als bosz meegaat
pi_63827307
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:56 schreef Crane het volgende:

[..]

HSV heeft zich gewoon verslikt. Als het returns waren hadden ze het echt wel even weer recht gezet hoor.
Dat weet jij helemaal niet, dus lul niet. Het is echt niet zo dat alle clubs in Duitsland zoveel beter zijn dan de Nederlandse hoor. Zoveel topverdedigers lopen er in de subtop bij Duitsland echt niet rond.
Ik geloof niet dat het aan Makaay ligt, maar zeg maar de rest van het elftal. Dat is wel de fout van Verbeek. Je weet precies wat voor speler Makaay is, hoe die aangespeeld moet worden, dan moet het elftal zo neergezet worden dat je aanval optimaal rendeert.
Leuk hoor, zo'n Wijnaldum, maar daar kan je natuurlijk niet van verwachten dat die even de kar trekt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 7 december 2008 @ 17:01:06 #272
185115 Juk
Misschien
pi_63827321
Het lijkt me duidelijk dat dit vandaag weer drama was... En het leek zo goed te gaan

De statistieken zeggen vandaag alles. Het veldspel was redelijk alleen individuele fouten kosten je 3 goals en voorin moet je met 17 doelpogingen gewoon meer scoren. We mogen dan maar 3 basisspelers missen volgens de "echte" kenners maar dan zijn wel Vlaar, Tomasson en Biseswar. Een solide verdediger en je nr 2 en 3 topscoorder.

Dan nog zou je dat tegen de Graafschap moeten kunnen compenseren. Er zat totaal geen beleving bij leek het wel. Ik heb me vooral weer zitten ergeren aan Bruins... Wat een wannabee vedette is dat zeg.

Overigens had Happel wel gelijk in 1 ding. Crane had zich 2 weken niet laten zien omdat er niks te kankeren viel. En wie is weer terug in het Feyenoordtopic als ze een dramapot spelen....
The only thing I fear is my MoM
  zondag 7 december 2008 @ 17:01:48 #273
139407 jorienvdherik
pi_63827340
Maarja, als Bruins na 1 min had gescoord, hadden we wel gewonnen
  Moderator zondag 7 december 2008 @ 17:02:41 #274
138438 crew  Pizzakoppo
pi_63827359
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:56 schreef Crane het volgende:

[..]

pi_63827399
Naja, moeilijk voor jullie om dit jaar nog Europees voetbal te halen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_63827406
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:01 schreef Juk het volgende:
Overigens had Happel wel gelijk in 1 ding. Crane had zich 2 weken niet laten zien omdat er niks te kankeren viel. En wie is weer terug in het Feyenoordtopic als ze een dramapot spelen....
Heeft ie in elk geval nog ergens gelijk in dan. Bovendien: ik kijk niet op 1 wedstrijd en tijdens/na Deportivo zag je me ook niet.
pi_63827410
En dan nog durven klagen dat ze te hard trainen
Gertjan heeft groot gelijk, zweep erover bij die paupers
  zondag 7 december 2008 @ 17:06:46 #278
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_63827460
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_63827461
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:02 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Het superieure Ajax zou uiteraard in Duitsland meedoen om het kampioenschap. Speelden vandaag ook Volendam volledig weg.
  zondag 7 december 2008 @ 17:08:19 #280
185115 Juk
Misschien
pi_63827496
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:04 schreef Crane het volgende:

[..]

Heeft ie in elk geval nog ergens gelijk in dan. Bovendien: ik kijk niet op 1 wedstrijd en tijdens/na Deportivo zag je me ook niet.
En nog steeds kan ik dit Bosz niet kwalijk nemen... Die roeide met de riemen die hij kreeg.
Dat wil niet zeggen dat hij niet weg moet. Zoals met Koeman toen. Er was geen cent tot van Marwijk kwam. Als er nu iemand is die wil investeren maar niet zolang Bosz er zit lijkt het me een duidelijke zaak, maar ik blijf erbij dat Bosz zijn opdrachten goed heeft uitgevoerd.

Ik begin zo onderhand wel te twijfelen aan Verbeek.
Bruins opstellen Die kan je nu echt niet gebruiken.
The only thing I fear is my MoM
pi_63827537
Wat een afgang. En het trieste is dat de overwinning ook nog eens dik en dik verdiend is.

Blessures of niet, ook met het elftal van vandaag hoor je zo'n armoede team als De Graafschap op te rollen.

Een verloren seizoen, nu al, en AZ en PSV staan nog voor de deur,
  zondag 7 december 2008 @ 17:12:46 #282
168255 J.Herrer
pi_63827609
Graafschap thuis altijd lastig
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  Moderator zondag 7 december 2008 @ 17:13:51 #283
138438 crew  Pizzakoppo
pi_63827639
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:06 schreef Crane het volgende:

[..]

Het superieure Ajax zou uiteraard in Duitsland meedoen om het kampioenschap. Speelden vandaag ook Volendam volledig weg.
pi_63827663
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:08 schreef Juk het volgende:

[..]

En nog steeds kan ik dit Bosz niet kwalijk nemen... Die roeide met de riemen die hij kreeg.
Ben ik niet met je eens. Bosz heef in 3 jaar meer dan 30 miljoen euro uitgegeven (ik heb dat als een onderbouwd dus ga dit niet ontkennen alsjeblieft). Veel meer dan de TD's van b.v. Twente uit te geven hadden. Daar staat echter een uitgebalanceerd team met veel rek erin. Bosz loerde puur op wat grote namen om het Legioen even tevreden te houden. Dat was niet zo gek van hem, maar hij zag het geheel niet. Al had niemand kunnen voorspellen dat het ZO slecht zou gaan.
quote:
Dat wil niet zeggen dat hij niet weg moet. Zoals met Koeman toen. Er was geen cent tot van Marwijk kwam. Als er nu iemand is die wil investeren maar niet zolang Bosz er zit lijkt het me een duidelijke zaak, maar ik blijf erbij dat Bosz zijn opdrachten goed heeft uitgevoerd.
Hoe kun je dat nou zeggen? Je kan hem niet vragen om van Feyenoord in 2 jaar een kampioensploeg te maken maar een 7e, 6e plek (dit seizoen waarschijnlijk een 9e of 10e plek) dat kun je op geen enkele manier goed praten. Feyenoord is er ten opzichte van 3 jaar geleden op achteruit gegaan. Alleen de gereorganiseerde jeugdopleiding en de vermindering van de schuld kun je als positieve punten noemen.
quote:
Ik begin zo onderhand wel te twijfelen aan Verbeek.
Ik niet. Wel aan Verbeek i.c.m. deze spelersgroep. En dat ligt dan vooral aan de spelersgroep. Verbeek heeft een duidelijk koers, de spelers saboteren dat bewust omdat ze te hard moeten werken (vinden ze).
quote:
Bruins opstellen Die kan je nu echt niet gebruiken.
Naar pisventje Had nog wel wat harder uitgefloten mogen worden door het publiek.
pi_63827678
Wie had je dan op moeten stellen ipv Bruins?
  zondag 7 december 2008 @ 17:16:22 #286
168255 J.Herrer
pi_63827700
En wanneer lazeren ze Verbeek er nou uit?
Oh wacht, daar is geen geld voor
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_63827702
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie had je dan op moeten stellen ipv Bruins?
Wim Jansen.
pi_63827732
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:16 schreef J.Herrer het volgende:
En wanneer lazeren ze Verbeek er nou uit?
Oh wacht, daar is geen geld voor
Verbeek zou er, voor hemzelf, goed aan doen om weg te gaan. Die man verdient een mooie club die goed beleid voert.
  zondag 7 december 2008 @ 17:26:09 #289
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_63827937
Liever de hele selectie weg dan Verbeek.
The Most Incredible, Baby
pi_63827972
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:26 schreef RedGuy het volgende:
Liever de hele selectie weg dan Verbeek.
Alleen Wijnaldum en Gio mogen blijven.
pi_63827973
Bruins ? Dat is toch die berberse Nederlander?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63827987
Bruins is een mislukte jood. Voor 2 miljoen mogen jullie hem hebben, dat rotjoch past wel bij jullie.
pi_63827988
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:47 schreef Crane het volgende:

[..]

Alsof die hierom van mening veranderd over Bosz. Die blijft nog vertrouwen hebben als we in maart 14e staan.
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 17:27 schreef Happel het volgende:
Dit winnen we gewoon hoor. Nulletje of 5.
(7-12-2008: Feyenoord - De Graafschap 1-3)
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:00 schreef Crane het volgende:
10, 10, 10.

-normaal doen-

[ Bericht 2% gewijzigd door sjimz op 07-12-2008 17:29:45 ]
pi_63828019
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:28 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

[..]

[..]

--
Op het '10,10,10' na is m'n gelijk helaas gewoon bewezen. Feyenoord staat er slechter voor dan 3 jaar geleden.
pi_63828058
Typisch ook dat je niets te zeggen hebt, behalve
pi_63828085
quote:
Verbeek 'kan niets' met berichtgeving
ROTTERDAM - De positie van Gertjan Verbeek bij Feyenoord wankelt. De oefenmeester ging met zijn team zondagmiddag in eigen huis hard onderuit tegen degradatiekandidaat De Graafschap.

Gertjan Verbeek. FOTO PIM RAS
Eerder op de dag bracht De Telegraaf naar buiten dat de meerderheid van de spelersgroep het niet meer ziet zitten in Verbeek.

,,Daar kan ik helemaal niets mee”, verklaarde Verbeek na afloop van de dramatische nederlaag in De Kuip. ,,Ik ben geen lid van De Telegraaf en heb stuk ook niet gelezen, maar ik heb er wel over gehoord. Het doet mij verder niets, ik heb mijn eigen waarheid en met de perceptie van een journalist kan ik niets.”

Verbeek benadrukte dat als er wel onvrede zou zijn, hij dit sowieso niet en public zou verklaren maar het intern met zijn spelersgroep bespreken. ,,Ik heb dan ook niet het idee dat er sprake is van een onwerkbare situatie.” (ANP)
  zondag 7 december 2008 @ 17:33:25 #297
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63828091
Kampioenen olé olé!

Wat een triest publiek zit er tegenwoordig in De Kuip zeg.

[ Bericht 3% gewijzigd door sjimz op 07-12-2008 17:34:48 (normaal doen) ]
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_63828104
Wat een kansloos team is dit,na de 0-3 gelijk naar huis gegaan,wat een amatuers zeg!
Hoe den Ouden zo vrij kon lopen is mij nog steeds een raadsel,ben er nog pissed of over.

Ben benieuwd op welke plek we staan op de laatste dag voor de winterstop,komen nog 3 verliespartijen aan.
Zonde van de 400 euro voor onze 2 seizoenskaarten.
pi_63828115
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:33 schreef Putdeksels het volgende:
Kampioenen olé olé!

Wat een triest publiek zit er tegenwoordig in De Kuip zeg.
Ik vond het triester dat er bij elke redelijke pass van Feyenoord geklapt werd.

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 07-12-2008 17:35:51 ]
pi_63828137
Oja : Bahia. Wederom goed gezien van Happel dat het een redelijke verdediger is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')