abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63658568
AZ komt over twee weken op bezoek toch?

Beloofd veel goeds.
pi_63658585
quote:
Op maandag 1 december 2008 01:06 schreef Cyberia18 het volgende:
AZ komt over twee weken op bezoek toch?

Beloofd veel goeds.
Wij spelen tegen AZ meestal onze beste wedstrijd van het seizoen.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_63658595
quote:
Op maandag 1 december 2008 01:08 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Mooizo
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63658818
quote:

[..]

Dan heb ik niks gezegd.
pi_63659461
Feyenoord
quote:
Op zondag 30 november 2008 17:55 schreef OmeCo het volgende:
kan je mij ook op dat plaatje van t stadion zetten zit Z4
vraag het over een half jaar nog eens, dan ben ik terug in NL (bestand staat thuis op PC)
quote:

[..]

hij zei ook goeds
pi_63659472
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 19:40 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
pff, wat verwacht je dan dat Verbeek zegt: "Bedankt ik ga het boven m'n bed hangen"?
  maandag 1 december 2008 @ 07:16:14 #32
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63659751
quote:
Op zondag 30 november 2008 20:05 schreef mister_popcorn het volgende:
ik snap dat gebrek aan vechtlust niet. Heb voldoende wedstrijden met allerlei sporten gedaan, en ben vaak zat de mindere gweest. Dan kan je toch wel n extra potje energie en doorzettingsvermogen opentrekken, zo moeilijk is dat echt niet. Ik kan er echt niet bij. Tering, we stonden bekend om onze arbeid, als dat al wegvalt houden we niets over. Wordt morgen weer genieten op m'n werk...
Inderdaad, je verliest niet omdat Vitesse beter is maar gewoon omdat ze vanaf het einde van de eerste helft en de gehele 2de helft feller en strijdlustiger zijn.
Pff.. Ik ben iedere voetbalwedstrijd zo'n beetje minder als m'n tegenstander en puur door jezelf leeg te lopen en vol op kracht je tegenstander uit de wedstrijd te werken kom ik vaak tot een goede wedstrijd.. Waarom snappen ze dat bij Feijenoord niet? Denken ze het klusje wel even te klaren ofzo?
  maandag 1 december 2008 @ 07:49:56 #33
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_63659900
Feyenoord
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  maandag 1 december 2008 @ 11:22:23 #34
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_63663501
quote:
'Newcastle stort zich op de eredivisie'
Uitgegeven: 1 december 2008 08:02
Laatst gewijzigd: 1 december 2008 08:06

AMSTERDAM - Newcastle United kent weer eens een teleurstellend seizoen. De morrende achterban eist versterkingen en 'The Magpies' lijken die overzees te gaan zoeken.

Manager Joe Kineear krijgt zijn zwart-wit gestreepte formatie maar niet aan de praat, met een zeventiende plaats op de ranglijst als gevolg. Zaterdag speelde de club doelpuntloos gelijk bij Middlesbrough.

Volgens de Engelse krant The Sunday Sun kiest Newcastle er voor zich in de winterstop te versterken met jeugdige voetballers. Urby Emanuelson en Dirk Marcellis staan op de nominatie voor een transfer naar St. James' Park.

Talenten

Het beleid van Newcastle om talenten aan te trekken en ze met veel winst later door te verkopen is niet van vandaag. Al vanaf de eerste werkdag van Kineear hamert hij op die strategie om weer aan te sluiten bij de Engelse top.

Nu succes uitblijft hebben Kineear en technisch directeur Dennis Wise besloten verder te kijken dan het aanbod uit het Championship. In The Sunday Sun zegt Kineear: "We zoeken nu naar spelers die zich al bewezen hebben bij hun club op een respectabel niveau. Met twijfelgevallen gaan we niet meer in zee."

Basisspelers

Over de Nederlandse spelers die op de nominatie staan zegt Kineear: "Ze zijn allemaal basisspelers bij hun clubs. Alle spelers die wij daar volgen zijn beter dan de voetballers die we nu in huis hebben."

De krant noemt naast de twee jeugdige backs ook Feyenoorder Tim De Cler als potentiële versterking voor Newcastle United.

Rijkaard

Kineear werd bij Newcastle interim-trainer na het vertrek van Kevin Keegan, maar lijkt nu in ieder geval tot na de winterstop verzekerd van zijn baan als hoofdcoach.

Newcastle zou Frank Rijkaard gepolst hebben voor de functie van hoofdtrainer, maar de Nederlander zou niet zijn ingegaan op het aanbod. De club polste hem afgelopen weekend, nadat in september een overgang van de voormalig Barcelona-coach ook al niet door was gegaan.

(c) NU.nl/Dennis van Luling
Wie had dat gedacht, Timothy de Cler op zijn oude dag nog in de PL.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_63663811
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:22 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wie had dat gedacht, Timothy de Cler op zijn oude dag nog in de PL.
Als dat gebeurd dan neem ik een Newcastle-avatar voor de rest van het seizoen met de tekst: 'Newcastle bedankt!'.

Wanneer kunnen Tomasson en De Guzman trouwens weer spelen?
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_63664294
quote:
Op maandag 1 december 2008 11:35 schreef Putdeksels het volgende:

[..]

Als dat gebeurd dan neem ik een Newcastle-avatar voor de rest van het seizoen met de tekst: 'Newcastle bedankt!'.

Wanneer kunnen Tomasson en De Guzman trouwens weer spelen?
Die quoten we even
  maandag 1 december 2008 @ 12:08:14 #37
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63664625
Net of die interesse zo heel raar is. De Cler speelt gewoon al jaren(99 % gespeeld bij AZ & Feyenoord) op het randje en heeft er dit jaar een EK bij gehad. Ik denk dat je daar zijn slechte vorm moet zoeken.

Laat hem aub niet weggaan hoor. Mogen we het straks weer jaren gaan doen met allemaal Basto's en Léonards.
  maandag 1 december 2008 @ 12:15:38 #38
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63664812
De cler is dit seizoen wat minder, maar nog steeds by far the beste rechtsback in 10 jaar.
pi_63664922
quote:
Op maandag 1 december 2008 12:15 schreef jorienvdherik het volgende:
De cler is dit seizoen wat minder, maar nog steeds by far the beste rechtsback in 10 jaar.

In Van Bronckhorst hebben we een prima vervanger voor De Cler, dus als Newcastle er wat centjes voor wil neerleggen (dat doen ze wel vaker voor middelmatige voetballers) mag hij van mij weg.
Feyenoord!
pi_63665706
Kampioenen!
pi_63666121
quote:
!

Maar op het feit dat je links en rechts door elkaar haalt, heb je wel gelijk dat De Cler al sinds z'n periode bij AZ een van de beste backs van Nederland is, dus ik vind het wel treurig om te zien dat hij nu zo ongeveer met de vuilnis mee mag. Als hij weer in vorm raakt heb je een hele goede speler aan hem, ook aanvallend gezien. Maar voor de juiste som geld moet je het gewoon doen. Die kans dat je voor een dertiger nog aardig kan cashen doet zich niet zo vaak voor. .

Vind het overigens ook jammer dat het tot twee weken terug nog grote wereldtalent Fer nu opeens weer een grote prutser is voor sommigen hier. Geef die jongen wat tijd, hij kan net z'n eigen veters strikken.
pi_63666209
quote:

Philippe Léonard was anders ook een dekselse rechtsback hoor! Ho ho ho!
pi_63666509
Beste rechtsback van de laatste 10 jaar is overigens zonder twijfel Brett Emerton.
Feyenoord!
pi_63666746
quote:
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 1 december 2008 @ 15:10:48 #45
106943 blueangel_
*FS 1982-2008*
pi_63669138
quote:
Op maandag 1 december 2008 13:25 schreef Putdeksels het volgende:
Beste rechtsback van de laatste 10 jaar is overigens zonder twijfel Brett Emerton.
Gyan
+ Franįois Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_63670728
PSV-FEYENOORD
Prijzen: ¤ 39,50

Feyenoord!
pi_63670755
quote:

als we nou gewoon ff lekker die blessure lijst verminderen komt het wel goed

gertjanus heeft aan medische staf en enkele fysio's gevraagd waardoor die blessures komen, die gozerts gaan dat nu uitzoeken dus hopelijk snel goed nieuws..
Feyenoord Rotterdam
pi_63671728
quote:
HAha vond Collen ook wel een goed alternatief
pi_63671939
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:04 schreef Putdeksels het volgende:
PSV-FEYENOORD

Gaattoch weer nergens over
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_63672221
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:04 schreef Putdeksels het volgende:
PSV-FEYENOORD

Kapotte stoel kosten zijn bij de prijs inbegrepen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')