abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63646134
Ik heb tot nu toe niks gevonden over spandplafond.. Het is grof gezecht zo een doek die onder het plafond word gespannen met speciale ankers.. Hier zijn wat voorbeelden:

Heeft iemand tips misschien?
pi_63646526
Ja, zoek eens op "spanplafond". Zonder "t", dus,
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_63646709
In Eigen Huis en Tuin was er een paar weken geleden een stuk over volgens mij.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_63647218
Een spanplafond - wat & hoe

Dit is het laatste topic over spanplafonds.
Als je goochelt via de zoekfunctie, zie je er nog veel meer en allemaal van FoK!

Edit: Jammer: de foto's zijn foetsie zie ik nu. De aanvullende opmerkingen niet, gelukkig.

[ Bericht 17% gewijzigd door AnneX op 30-11-2008 17:33:26 ]
  Moderator zondag 30 november 2008 @ 17:26:09 #5
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_63647286
Typfaut uit titel gehaald; zoals JohnnyKnoxville al aangaf is het spanplafond ipv. spantplafond
pi_63649350
Eigenhuis en tuin wordt tegenwoordig toch gesponsoord door een leveranier van die dingen?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_63650026
quote:
Op zondag 30 november 2008 19:06 schreef DroogDok het volgende:
Eigenhuis en tuin wordt tegenwoordig toch gesponsoord door een leveranier van die dingen?
Ja, dat is Plameco Plafonds. Ong twee weken geleden lieten ze in de uitzending zien hoe ze zo'n plafond maken.
Ik vind het echt verschrikkelijk lelijk.
pi_63653541
quote:
Op zondag 30 november 2008 19:38 schreef Syytön het volgende:

[..]

Ja, dat is Plameco Plafonds. Ong twee weken geleden lieten ze in de uitzending zien hoe ze zo'n plafond maken.
Ik vind het echt verschrikkelijk lelijk.
Lijkt me zo op het eerste gezicht ook niks, heb het idee dat je toch blijft zien dat het niet "echt" is.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 1 december 2008 @ 13:42:35 #9
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_63666932
het is een geval van smaak denk ik. Voordeel van een spanplafond is de galm die je uit de (woon)kamer haalt.

Groot nadeel... de spotjes of ander spul dat je plaatst, daar zit je dan ook gelijk aan vast....
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_63682869
Moet het altijd zo glimmen eigenlijk?
pi_63683746
Is ook in zijdeglans en mat leverbaar....
pi_63980452
Heeft iemand persoonlijke ervaring met dit plafond?
pi_63981769
quote:
Op zondag 30 november 2008 17:23 schreef AnneX het volgende:
Een spanplafond - wat & hoe

Dit is het laatste topic over spanplafonds.
Als je goochelt via de zoekfunctie, zie je er nog veel meer en allemaal van FoK!

Edit: Jammer: de foto's zijn foetsie zie ik nu. De aanvullende opmerkingen niet, gelukkig.
Had je dit nog gelezen: géen foto's : wél opmerkingen/ervaringen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')