abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65833554
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 19:25 schreef tong80 het volgende:
Vandaag niet verloren.

Geeft moed voor volgende week tegen LRC

LRC wint vandaag met 1-10 uit bij Zuidvogels uit 1A.

Dat moet aan LRC kant toch ook behoorlijk vertrouwen geven voor die wedstrijd.
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 februari 2009 @ 19:55:00 #102
7889 tong80
Spleenheup
pi_65833662
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 19:46 schreef Gudde het volgende:

[..]

LRC wint vandaag met 1-10 uit bij Zuidvogels uit 1A.

Dat moet aan LRC kant toch ook behoorlijk vertrouwen geven voor die wedstrijd.
Ach leer mij Zuidvogels kennen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_65852666
Volgens de site van LRC "slechts" 1-9, maar dan nog. Mooie uitslag!

En dat zonder Coentje, kan je nagaan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_65859321
quote:
Op zondag 8 februari 2009 16:27 schreef methodmich het volgende:
Volgens de site van LRC "slechts" 1-9, maar dan nog. Mooie uitslag!

En dat zonder Coentje, kan je nagaan.
Zag het ook inderdaad, had de uitslag van VoZ overgenomen.

Benieuwd naar zaterdag, of er weer het een en ander afgelast zal gaan worden.
Hoe doet het veld het de laatste tijd bij Nivo, Tong? Afgelasting in het verschiet met de weersvooruitzichten?
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 14:47:09 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_65881086
Wat voor weer wordt er dan voorspelt ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_65881574
Aardig wat neerslag de komende dagen en tegen het weekend nog wat vorst.
  Trouwste user 2022 maandag 9 februari 2009 @ 15:12:33 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_65881963
Ga er dan maar vanuit dat er niet gespeeld gaat worden

Trouwste user 2022 donderdag 12 februari 2009 @ 18:22:44 #108
7889 tong80
Spleenheup
pi_65994604
Behalve Rik Donker, heeft Achilles Veen ook Werkendammer Niels den Haan, de jonge door Kozakken Boys opgeleide linkerspits van Nivo Sparta, gestrikt.
,,Veen belde nadat bekend werd dat mijn vader Philip als trainer zou vertrekken bij Nivo. Ik heb het hier prima naar mijn zin, maar het toekomstige beleid is door het wegvallen van de hoofdsponsor behoorlijk onzeker. Na een gesprek met Veen-trainer Kruys was ik direct enthousiast.’’ Den Haan hoopt ooit terug te keren bij Kozakken Boys, waar hij vorig seizoen al de nodige speeltijd kreeg in het eerste elftal. ,,Ik wil als voetballer eerst nog sterker worden. Veen is voor mij een perfecte volgende stap.’’
(bron: AD)

pi_66022588
quote:
Nivo-Sparta – LRC zaterdag met neutrale assistent-scheidsrechters.
Zaltbommel, 13-2-2009
Op dit moment vindt er in het district Zuid I een cursus assistent-scheidsrechter plaats. Als onderdeel van deze cursus lopen deze assistent-scheidsrechters in spé stage bij wedstrijden van ons eerste elftal. Voor de wedstrijd tegen LRC van zaterdag 14 februari is er al een arbitraal trio toegewezen. Aart van Hees zal als tijdelijk ‘werkloze’ assistent-scheidsrechter de begeleiding/ontvangst van dit trio op zich nemen.
  Trouwste user 2022 vrijdag 13 februari 2009 @ 23:14:30 #110
7889 tong80
Spleenheup
pi_66041114
Je vergeet te vermelden dat de legendarische grensrechter Boulie de assistenten zal begeleiden

pi_66063591
En Nivo is afgelast dus.

Lekkerland en Kloetinge winnen wel.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 februari 2009 @ 21:06:40 #112
7889 tong80
Spleenheup
pi_66065967
Idd weer afgelast

pi_66066286
Daarom vanmiddag maar een oefenpot van LRC thuis tegen RVVH.

Redelijke pot met een lekker zonnetje. Simpele 2-0 overwinning, waarbij LRC het na de 2-0, al vroeg in de wedstrijd, wel best leek te vinden en RVVH geen enkel moment ook maar een kans leek te maken.

Op naar de thuiswedstrijd tegen Terneuzense Boys over 3 weken.
pi_66086533
Opvallend, aangezien RVVH toch een aardige ploeg uit de sterke eerste klasse B is!

Doelpuntenmakers:

GPC Vlissingen: Danny Bömer 5, Lunven Vermeer 4, Ronald Kloppenburg 1, Wessel Leijer 1, Björn Ronde 1, Ralph Wiessner 1
Terneuzense Boys: Marco Faassen 6, Ruud Hoogesteger 3, Djamel Buyse 2, Ramazan Kesikbas 2, Abubakar Kourouman 2, Dennis van den Broeke 1, Ali Eryürük 1, Mevlud Eryürük 1, Tim Faassen 1, David de Haan 1, Roy van Ham 1
Kloetinge: Marinus Baas 9, Mervin Niemantsverdriet 8, Etienne Mallie 5, Niels Kole 3, Wouter de Craene 2, Daan Esser 1, Rick Mulder 1, Teun Rentmeester 1, eigen doelpunten tegenstanders 2
Achilles Veen: Rob Conradi 4, Nabil Bouchlal 3, Sjoerd Boons 2, Kevin Bouman 2, Niels Dominicus 1
Rijsoord: Roy Leeuwenstein 6, Timo van der Want 5, Rutger van Dijk 4, Jason van den Berg 2, Raymond Smit 2, Dennis Snijders 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
Nivo Sparta: Mark Santegoeds 6, Roberto Verhagen 5, Davey Brothwell 3, Björn Jongste 1, Zouhair Meskal 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
Roda Boys / Bommelerwaard: Mark van der Meijden 10, Frans van den Steenhoven 10, Remy Schouwenaar 8, Onno Damen 4, Wim Holster 2, Arno van Brakel 1, Tonnie Keinemans 1
Wilhelmina '26: Christian Baumann 6, Anton Versteeg 5, Simon Tuszynski 2
VVGZ: Jeroen Bezemer 3, Rianto Vrutaal 3, Kevin Vermeulen 2, Erik Zwaan 2, Dennis van der Pol 1, Raymond van Prooijen 1, Jeroen Scherpenzeel 1, Stefan Vermeulen 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
Nieuw-Lekkerland: Göksel Çakir 12, Jeroen Wolf 5, Ruud Ouweneel 4, Jelle Baan 3, Raymon Slagboom 3, Bas de Vos 3, Anton Beneder 2, Jan-Dirk Verheij 2, Wesley Loos 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
Zaamslag: Peter Dieleman 8, Joris Rademakers 4, Jordy Bakker 3, Ugur Kahveci 3, Arjan Hamelink 2, Alfaro Pentury 2, Tommy Tissink 1
LRC Leerdam: Willem Looijen 11, René de Blok 6, Anthony Malawauw 4, Paul Dimmendaal 3, Sebastiaan Gielens 3, Sebastiaan Kolff 3, Casper Nieuwenhuizen 2, Benjamin de Gans 1, Mohammed Hammouti 1, Juarth Leihitu 1, Michael Looyen 1, eigen doelpunten tegenstanders 2

Göksel Çakir grijpt de eerste plaats op de topscorerslijst weer, door twee goals bij Wilhelmina '26 en het niet spelen van koploper Willem Looijen van LRC. Mark van der Meijden achterhaalt teammaat Frans van den Steenhoven, die Roda Boys na dit seizoen verruilt voor Kozakken Boys. Ook Marinus Baas en Peter Dieleman maakten weer een goaltje.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 woensdag 18 februari 2009 @ 17:54:29 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_66206125
Nivo-Sparta heeft dinsdagavond het oefenduel tegen Hedel met 3-1 gewonnen. Bij rust was het 1-0 door een doelpunt van aanvoerder Björn Jongste. De paal stond voor Hedel een 1-1 ruststand in de weg. In de tweede helft kreeg Dennis de Bruin de kans om vanaf de penaltystip de 2-1 binnen te schieten, maar hij vond de doelman van Hedel op zijn weg.
De gasten raakten daarna net als voor rust nog een keer de paal voordat de ploeg van Theo van Geffen uiteindelijk echt op gelijke hoogte kwam (1-1). Jongste zorgde met zijn tweede doelpunt voor een hernieuwde voorsprong voor de thuisploeg (2-1). Hij was alert bij een kopbal van Mark Santegoets op de paal. De prima ingevallen Bjorn van Bruchem tekende iets later voor de 3-1 na een verre ingooi van Niels den Haan.

pi_66224898
quote:
LRC Leerdam in volgende ronde
Woensdagavond heeft LRC Leerdam, geheel volgens verwachting overigens, de laatste 16 van het bekertoernooi bereikt. Een 4-1 overwinning tegen LEW volstond daarvoor. De zwakke tegenstander speelde op bepaalde momenten veel te hard om het verschil te compenseren. Het lukte niet maar zorgde wel voor een wat geirriteerde sfeer. Uiteraard was LRC Leerdam de veel betere poeg al deed men het na de 4-1 in de 52ste minuut verder rustig aan. De doelpunten kwamen van Coen van der Waal, Sebastiaan Kolff 2x en René de Blok.

De volgende tegenstander komt uit het duel tussen TEC en Gestel, die wedstrijd moet nog worden gespeeld. Ook dat duel is een uitwedstrijd voor LRC Leerdam.
pi_66244339
Mooi zo, laat LRC ook maar lekker ver komen! Weet even uit het hoofd niet of het qua schema kan, maar finale LRC - ASWH zou leuk zijn.

Jeroen Wolf van Nieuw-Lekkerland in de warme belangstelling van Alblasserdam trouwens.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 21 februari 2009 @ 18:09:01 #118
7889 tong80
Spleenheup
pi_66319494
Roberto Verhagen en Dennis de Bruin spelen ook komend seizoen voor Nivo Sparta. Oud-prof Roberto Verhagen gaat komend seizoen beginnen aan zijn vierde jaar in Zaltbommel. Dennis de Bruin speelt al zijn hele voetballeven bij Nivo Sparta. Eerder gaven Bjorn Jongste, Niels Blom, Bjorn van Bruchem en Wesley Paymans al aan ook komend seizoen in Zaltbommel te voetballen. Kevin Paymans heeft te kennen gegeven weer terug te keren bij Vlijmense Boys. De jonge middenvelder kan vanwege zijn nieuwe werk niet langer op zaterdag voetballen.

Trouwste user 2022 zaterdag 28 februari 2009 @ 16:37:34 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_66555720
1-5 Gewonnen

pi_66556170
Nivo op de weg terug?

Nieuw Lekkerland - Roda Boys 4-0 overigens, 2e periode gaat dus naar Nieuw Lekkerland
  Trouwste user 2022 zaterdag 28 februari 2009 @ 17:00:15 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_66556402
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 16:51 schreef Gudde het volgende:
Nivo op de weg terug?

Nieuw Lekkerland - Roda Boys 4-0 overigens, 2e periode gaat dus naar Nieuw Lekkerland
Mooi

pi_66583689
Inhaalronde geweest, Lekkerland pakt knap de periode!

Doelpuntenmakers:

GPC Vlissingen: Danny Bömer 5, Lunven Vermeer 4, Ronald Kloppenburg 1, Wessel Leijer 1, Björn Ronde 1, Ralph Wiessner 1
Terneuzense Boys: Marco Faassen 6, Ruud Hoogesteger 3, Djamel Buyse 2, Ramazan Kesikbas 2, Abubakar Kourouman 2, Dennis van den Broeke 1, Ali Eryürük 1, Mevlud Eryürük 1, Tim Faassen 1, David de Haan 1, Roy van Ham 1
Kloetinge: Marinus Baas 11, Mervin Niemantsverdriet 8, Etienne Mallie 5, Niels Kole 3, Wouter de Craene 2, Daan Esser 2, Rick Mulder 1, Teun Rentmeester 1, eigen doelpunten tegenstanders 2
Achilles Veen: Sjoerd Boons 5, Rob Conradi 4, Nabil Bouchlal 3, Kevin Bouman 2, Niels Dominicus 1
Rijsoord: Roy Leeuwenstein 6, Timo van der Want 5, Rutger van Dijk 4, Jason van den Berg 2, Raymond Smit 2, Dennis Snijders 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
Nivo Sparta: Mark Santegoeds 8, Roberto Verhagen 7, Davey Brothwell 3, Björn Jongste 2, Zouhair Meskal 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
Roda Boys / Bommelerwaard: Mark van der Meijden 10, Frans van den Steenhoven 10, Remy Schouwenaar 8, Onno Damen 4, Wim Holster 2, Arno van Brakel 1, Tonnie Keinemans 1
Wilhelmina '26: Christian Baumann 6, Anton Versteeg 5, Simon Tuszynski 2
VVGZ: Jeroen Bezemer 3, Rianto Vrutaal 3, Kevin Vermeulen 2, Erik Zwaan 2, Dennis van der Pol 1, Raymond van Prooijen 1, Jeroen Scherpenzeel 1, Stefan Vermeulen 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
Nieuw-Lekkerland: Göksel Çakir 14, Jeroen Wolf 6, Ruud Ouweneel 4, Jelle Baan 3, Raymon Slagboom 3, Bas de Vos 3, Anton Beneder 2, Jan-Dirk Verheij 2, Wesley Loos 1, Gert-Jan Stout 1, eigen doelpunten tegenstanders 1
Zaamslag: Peter Dieleman 8, Joris Rademakers 5, Jordy Bakker 3, Ugur Kahveci 3, Arjan Hamelink 2, Alfaro Pentury 2, Tommy Tissink 1
LRC Leerdam: Willem Looijen 11, René de Blok 6, Anthony Malawauw 4, Paul Dimmendaal 3, Sebastiaan Gielens 3, Sebastiaan Kolff 3, Casper Nieuwenhuizen 2, Benjamin de Gans 1, Mohammed Hammouti 1, Juarth Leihitu 1, Michael Looyen 1, eigen doelpunten tegenstanders 2

Çakir loopt verder uit op Looijen, Marinus Baas ook boven de tien nu en de NIVO-boys Santegoeds en Verhagen stijgen op de lijst.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 1 maart 2009 @ 16:57:31 #123
7889 tong80
Spleenheup
pi_66585955
We zouden gisteren tegen VVGZ uit spelen. Dus ik naar NIVO bellen wat ze hadden gedaan. 5-1 gewonnen kreeg ik te horen. Bel ik naar mijn oom van 75 of ie al van de uitslag had gehoord. Ja zei ie, ik zat op de tribune. Hadden ze het programma veranderd en speelden we thuis tegen Zaamslag

Trouwste user 2022 maandag 2 maart 2009 @ 14:46:18 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_66617388
Na weken van afgelastingen heeft Nivo-Sparta de competitie eindelijk hervat. Om het ‘echie’ was Zaamslag zaterdagmiddag de gewillige tegenstander. Op het Eurosportpark werden de Zeeuwen eenvoudig opzij gezet (5-1). Na een 1-1 ruststand liepen de pupillen van Philip den Haan in de tweede helft simpel weg van de Zeeuwse gasten. In Zeeland ging Nivo eerder dit seizoen met 4-3 onderuit, dus er was nog een rekening te vereffenen. Roberto Verhagen en Mark Santegoets namen twee treffers voor hun rekening, aanvoerder Björn Jongste scoorde eenmaal.
Door de vele afwezigen was er veel puzzelwerk aan vooraf gegaan maar uiteindelijk kon Philip den Haan gewoon met elf man starten. Randy van Heijnsbergen was geschorst, terwijl Martijn van Galen, Davey Brothwell, Danny Klerx en de al langer uitgeschakelde Wesley Paijmans geblesseerd of ziek langs de kant bleven. Dennis de Bruin haakte in de warming-up af.

Na een weinig sprankelende openingsfase was de eerste kans na een kwartier spelen voor Santegoets. De spits kwam koppend net tekort na een verre ingooi van Niels den Haan. Bij de eerste tegenstoot van Zaamslag was er een hoofdrol voor spits Peter Dieleman. De ‘Theo van Geffen van Zaamslag’ won op eigen helft een duel en stoomde op rechts op en legde de bal prima breed. Zijn assist werd echter beantwoord met een schot dat tore

Verhagen, Jongste en Zouhair Meskal kregen namens Nivo later uitstekende kansen om de score te openen, maar stuitten op doelman Bart Corstanje. Veel kansen dus, maar zoals zo vaak valt het doelpunt dan aan de andere kant. Joris Rademakers tekende voor de 0-1 na matig verdedigend werk van de Bommelse defensie.

Santegoets zette beide ploegen snel weer op gelijke hoogte. Een perfecte aanval over de schijven Niels Blom en Robert Clerx bracht de bal bij de altijd scorende spits (1-1).
Met schoten van Den Haan en de overtuigend spelende Walter Cremers werd het eerste bedrijf afgesloten.

Jongste maakte na de onderbreking vrij snel de 2-1. Zijn bekeken kopbal bracht het thuispubliek op de banken. Na de tweede treffer van Santegoets (3-1) leek het Zeeuwse boek voor zaterdagmiddag dicht. Toch moest John van der Ley kort na de derde treffer nog reddend optreden bij een inzet van Dieleman.

Met twee benutte penalty’s zorgde Verhagen voor een passend slot van een aantrekkelijke ‘Nivo-show’. Op identieke wijze verzilverde hij beide buitenkansjes en zorgde hij voor tevreden gezichten op het Bommelse sportpark.

Volgende week speelt Nivo-Sparta uit tegen Nieuw Lekkerkland.
Opstelling Nivo-Sparta: Van der Ley, A. van der Hilst (78. Van Kessel), Jongste, Netten, Blom, Meskal (74. Aelrichs), W. Cremers, Verhagen (75. Van de Pas), Clerx, Santegoets, Den Haan
Scoreverloop: 30. Rademakers 0-1; 35. Santegoets 1-1; 48. Jongste 2-1; 65. Santegoets 3-1; 70. Verhagen 4-1 (pen.); 72. Verhagen 5-1 (pen.)

pi_66622222
Dat Nivo het Nieuw Lekkerland maar flink moeilijk mag maken aanstaande zaterdag!

Even een kort overzicht van wie er tot nu toe heeft toegezegd volgend seizoen bij LRC te spelen en wie de club gaat verlaten:
Blijvende spelers:
Sebastiaan Gielens
René de Blok
Coen van der Waal
Benjamin de Gans
Mohammed Hamouti
Willem Looijen
Anthony Malawauw

Nieuwe spelers::
Arno van Noord (ASH)

Vertrekkende spelers:
Sebastiaan Kolff