Ja, en ik begin bij de boeren.quote:Op zondag 30 november 2008 16:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
En nu? Ga je nu willekeurige bans uitdelen?
Je doet je best maarquote:
quote:Op zondag 30 november 2008 16:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Door een slotje heen met een minuut ertussen
Door een slotje heen? Was toch gewoon de laatste post? En anders heeft RM hem te lang open gehouden denk ik.quote:Op zondag 30 november 2008 16:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Door een slotje heen met een minuut ertussen
Nee, je had de 301ste post.quote:Op zondag 30 november 2008 16:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Door een slotje heen? Was toch gewoon de laatste post? En anders heeft RM hem te lang open gehouden denk ik.
Uitslagen zaterdaghoofdklasse
Jij doet toch alle topics op slot na de 300e post?quote:
Ja, maar dan wel automatischquote:Op zondag 30 november 2008 16:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij doet toch alle topics op slot na de 300e post?
VBL modden is lastigerquote:Op zondag 30 november 2008 16:47 schreef Ole het volgende:
rotbaan hoor admin zijn
Niet altijd dus!quote:
Is knap timen ook bij sommige livetopicsquote:Op zondag 30 november 2008 16:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij doet toch alle topics op slot na de 300e post?
Lijkt me wel cool, een FC Velsenoord topicquote:Op zondag 30 november 2008 16:50 schreef borisz het volgende:
MM zal direct alle amateurclubs een eigen topic geven dan.
Nee, alleen zaterdag hoofdklasse A, B, zondag A, B en verder de regio Rotterdam in zijn geheel.quote:Op zondag 30 november 2008 16:50 schreef borisz het volgende:
MM zal direct alle amateurclubs een eigen topic geven dan.
Fijne grensquote:Op zondag 30 november 2008 19:26 schreef RayMania het volgende:
Ik zie het nu pas van Van Persie. Wat een held!
Is goed! Rijnsburgse Boys topicquote:Op zondag 30 november 2008 16:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, alleen zaterdag hoofdklasse A, B, zondag A, B en verder de regio Rotterdam in zijn geheel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |