dat is iets wat niet gaat gebeuren denk ikquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee, dat wisten we van te voren ook al.
[..]
Overigens ook voor de fietsers hoor, met al die auto's![]()
Het wordt tijd dat ze die weg af maken, met belijning en al.
Niet op korte termijn nee maar uiteindelijk wel lijkt me, het is nu wel een enorme racebaan.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat is iets wat niet gaat gebeuren denk ik
Dat is braafquote:Op woensdag 3 december 2008 08:59 schreef automatic_ het volgende:
Maaar ik ga toch braaf
* automatic_ is goed bezig!
ligt eraan waar je van houdtquote:Op woensdag 3 december 2008 07:51 schreef FP128 het volgende:
Moggu..ga zo weg richting Tilburg. Ben er tot 18:00 uur vanmiddag. Nog tips voor bezienswaardigheden en waar je wat behoorlijks kunt happen aan winterkost?
Dank u!quote:
moet je eens op zaterdag avond komen kijken rond een uurtje of 11quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Niet op korte termijn nee maar uiteindelijk wel lijkt me, het is nu wel een enorme racebaan.
als niemand het ziet is het goedquote:Op woensdag 3 december 2008 09:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dank u!
Ik ga zo maar weg, moet er om 10.45 zijn, maar dan kan ik nog stiekem een muffin opeten Hihi [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
moet je eens op zaterdag avond komen kijken rond een uurtje of 11dan is het leuk! alleen geluid van die klote scooters en golfjes is minder... maar goed! ze halen hier wel de 100 makkelijk hoor!
quote:De beperkingen tussen Tilburg en Gilze-Rijen als gevolg van een aanrijding met een persoon zijn voorbij.
Ik heb een jaar met de trein op en neer gemoeten, blij dat ik zoiets niet ben tegengekomenquote:Op woensdag 3 december 2008 11:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bah![]()
![]()
Ik heb vorig jaar ook een uur stilgestaan in een trein toen er op het station iemand voor de (andere) trein sprong. Ontzettend nare gedachte vind ik dat, en ook de sfeer op het station was zo vreemd toen we eindelijk uit mochten stappen.
3 kwartierquote:Op woensdag 3 december 2008 12:42 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, wat was dit nutteloos zeg!
Kerel zegt na 45 minuten "nou, dit was het dan"
Ehh hallo; je gaat toch niet vertellen dat we voor 45minuten gekomen zijn?
"Jawel"
Lullo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |