Ik heb tegen jullie muur gepiestquote:Op zondag 30 november 2008 16:20 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Hehe nee ik heb witte rolgordijnen... zijn wel andere denk ik met rode gordijnen.
quote:Op maandag 1 december 2008 11:16 schreef automatic_ het volgende:
Hoi! Ik was er vanmorgen al heel vroeg en ben nu weer lekker thuis, hihi
Ja, had college van 8.45 - 10.30quote:Op maandag 1 december 2008 11:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu al
zo, mijn auto staat sinds gister op Marktplaats
al wel wat reacties maar nog niet echt denderende ....
Dat is mooiquote:Op maandag 1 december 2008 12:02 schreef DoctorB het volgende:
Tilburg Veel Pils
en op Kraaiven hier deden de sirenes het weer goed.
quote:
wat is het probleem ?quote:Op maandag 1 december 2008 14:25 schreef automatic_ het volgende:
Is er iemand die mij even wil helpen?
iets met een serie branden...
Pyromaan?quote:Op maandag 1 december 2008 14:25 schreef automatic_ het volgende:
Is er iemand die mij even wil helpen?
iets met een serie branden...
HuHu neequote:
mja typte deze op mijn mobiel en daar zit de ! makkelijker dan de .quote:Op zondag 30 november 2008 20:28 schreef automatic_ het volgende:
Hmm, nee inderdaad.
Jemie, ben je fan van de ! ofzo?
Haha oke, vooruitquote:Op maandag 1 december 2008 16:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mja typte deze op mijn mobiel en daar zit de ! makkelijker dan de .
Fietsers hoeven volgens de gemeente niet meer over de Korvelseweg, die hebben hun eigen fietspad, daarvoor hebben ze namelijk een berg parkeerplaatsen in de Capucijnenstraat opgeofferd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:07 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik zat trouwens te denken, maar waarom is de korvelseweg eigenlijk geen eenrichtingsverkeer?
Vooral in de spits wil je daar echt helemaal niet komen.
En dan via de trouwlaan de andere kant op.
Fietsers uitgezondert natuurlijk
tja en dat doen ze nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Fietsers hoeven volgens de gemeente niet meer over de Korvelseweg, die hebben hun eigen fietspad, daarvoor hebben ze namelijk een berg parkeerplaatsen in de Capucijnenstraat opgeofferd.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
en btw die kut fietsers die wel doorfietsten bij die opstopping heb ik nu al bijna 4x onder de auto gehad! zeker met regen geen licht gebruiken als het donker is! dan zie je namelijk zo veel!
Nee, dat wisten we van te voren ook al.quote:
Overigens ook voor de fietsers hoor, met al die auto'squote:Op dinsdag 2 december 2008 20:24 schreef Crazy-M het volgende:
Hahaha zusje
korvelseweg is idd kut voor de auto, zeker met die fietsers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |