Haha oke, vooruitquote:Op maandag 1 december 2008 16:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mja typte deze op mijn mobiel en daar zit de ! makkelijker dan de .
Fietsers hoeven volgens de gemeente niet meer over de Korvelseweg, die hebben hun eigen fietspad, daarvoor hebben ze namelijk een berg parkeerplaatsen in de Capucijnenstraat opgeofferd.quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:07 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik zat trouwens te denken, maar waarom is de korvelseweg eigenlijk geen eenrichtingsverkeer?
Vooral in de spits wil je daar echt helemaal niet komen.
En dan via de trouwlaan de andere kant op.
Fietsers uitgezondert natuurlijk
tja en dat doen ze nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Fietsers hoeven volgens de gemeente niet meer over de Korvelseweg, die hebben hun eigen fietspad, daarvoor hebben ze namelijk een berg parkeerplaatsen in de Capucijnenstraat opgeofferd.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
en btw die kut fietsers die wel doorfietsten bij die opstopping heb ik nu al bijna 4x onder de auto gehad! zeker met regen geen licht gebruiken als het donker is! dan zie je namelijk zo veel!
Nee, dat wisten we van te voren ook al.quote:
Overigens ook voor de fietsers hoor, met al die auto'squote:Op dinsdag 2 december 2008 20:24 schreef Crazy-M het volgende:
Hahaha zusje
korvelseweg is idd kut voor de auto, zeker met die fietsers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |