Waarschijnlijk omdat niemand weet heeft van het feit dat de boel nu wèl begaanbaar is daar in de capucijnenstraat. Ik weet iig dat ik voortaan via die straat rijdtquote:
6ft under vind ik echt de meest saaie serie ever..quote:Op woensdag 3 december 2008 14:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
mja vind het vergezocht die serie!
goede series:
NCIS
Criminal MInds
6ft Under
Oz
Slechte tijd voor motorlessen. Veelst te koudquote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef Mudchains het volgende:
Wat info:
Leeftijd: 20
Werk: Systeembeheerder bij een autobedrijf in Tilburg
Hobby's: mountainbiken, gitaar(muziek), pc's
Uitgaansplek: Extase ^^
Ben momenteel bezig met motorlessen
ik mag vanaaf weerquote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Slechte tijd voor motorlessen. Veelst te koud
Motivatie om wat te doen?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:18 schreef automatic_ het volgende:
Jongens, ik heb even motivatie nodig! HELP!
Toch niet pascal hequote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef Mudchains het volgende:
Wat info:
Tjah bedacht me net dat die al rijbewijs had voor motorquote:
ROC neem ik aanquote:Op woensdag 3 december 2008 19:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah bedacht me net dat die al rijbewijs had voor motor
ken ik nog van school
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:38 schreef JeffreyXL het volgende:
Wat kost dat nou eigenlijk zon motor rijles?
Radius collegequote:
De extase, is het daar ondertussen alweer wat beter toeven?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef Mudchains het volgende:
Wat info:
Slechte muziek: mwa mwa valt mee, maar soms draaien ze echt heel de avond k*t muziekquote:Op woensdag 3 december 2008 19:50 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
De extase, is het daar ondertussen alweer wat beter toeven?
Ik ben er eigenlijk maar een paar keer geweest dit jaar, want dankzij de gele muren, de slechte muziek, de absurde bierprijs en de leegte maakten het niet echt tot een gezellige kroeg dit jaar.
Ons groepje gaat iig met nieuwjaar (rond half 1/1) richting extase,quote:Op woensdag 3 december 2008 19:58 schreef SwiffMeister het volgende:
Hmm mss moet ik dan maar weer eens op zaterdag gaan stappen dan, net als vroeger.
Ik zit wel te twijfelen over oudjaar. Andere jaren ging ik altijd rond half 1 naar de Extase en rolde ik rond sluitingstijd naar huys, maar ik vraag me af of dat het wel gezellig is dan.
Helemaal omdat je van die belachelijke toegangskaarten moet kopen :S
Zozo, waarom?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:38 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik hoop dat mijn huisbaas de tering krijgt zeg.
Die mensen moet je een dummy voor computers geven.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:40 schreef hetzusjevan het volgende:
Internet deed het heel slecht bij huisgenote en mijzelf. Heb ik een andere router aangesloten zodat het draadloze internet feilloos werkt - en daarmee aangetoond dat onze router niet in orde is.. wordt ze boos.
Ik had het heft niet in eigen hand mogen nemen (kan ik inkomen, maar zij nam haar verantwoordelijkheid ook niet dus ik moest het zelf wel oplossen..).
Anyhow ze denkt nu dat ik het internet kapot heb gemaakt (router onthoudt alle instellingen dus als ik haar router weer aansluit is alles weer als voorheen - goed internet over de kabel, kut draadloos internet).
Ze vindt dat het internet niet kapot is.
Ze zegt dat het aan mijn laptop ligt - is niet want heb 'm laten nakijken - en dat het aan vista ligt - is ook niet heb ik ook nagevraagd.
En later sprak ze zichzelf tegen door te zeggen: "ja, als draadloos t dan niet doet, dan trek maar een kabel".
Dikke lul ik betaal dik geld en ik wil dat het werkt, plus ik heb de oplossing al gratis gevonden voor d'r: ff router resetten en opnieuw instellen (ik weet alleen niet hoe dát moet, maargoed).
En dan nog blijven volhouden dat er niets mis is met het internet en dat ik er niet meer aan mag komen. Flikker toch op.
Wat moet je nou met zulke leken die een fucking plaat voor hun kop hebben?
Ojee, hoezo dat?quote:Op woensdag 3 december 2008 23:27 schreef Tegan het volgende:
Jongens. Ik ga voor het eerst in een half jaar weer een keer naar Loos. Wie gaat er ook mee?
Ik denk er trouwens ook aan om van de UvT weg te gaan naar de TU/e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |