Wel. Heb je met je ogen dicht gekeken? Pannenkoek? Tijdens de 93e minuut had Ajax de bal op rechts, ongeveer enkele meters van de achterlijn.quote:
Hij sprak bij Groningen altijd in het Nederlands (na een paar maanden) maar na zijn transfer naar Ajax was dat ineens helemaal voorbij leek het wel.quote:Op zondag 30 november 2008 14:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Had ik niet gedacht, leek me type speler die nooit de taal zal leren
Er moet gewoon een zoemer komen en dan mag je niet meer aan de bal komenquote:
Die corner werd genomen toen de tijd voorbij was. Penisje. Hij durfde hem alleen niet meer niet te laten nemen. Kan gebeuren maar dan hoor de actie daarna er ook bij , als ie ballen heeft. Maar hij liet zich sowieso nogal intimideren door het publiek.quote:Op zondag 30 november 2008 14:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wel. Heb je met je ogen dicht gekeken? Pannenkoek? Tijdens de 93e minuut had Ajax de bal op rechts, ongeveer enkele meters van de achterlijn.
In Groningen kunnen ze geen Spaansquote:Op zondag 30 november 2008 14:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij sprak bij Groningen altijd in het Nederlands (na een paar maanden) maar na zijn transfer naar Ajax was dat ineens helemaal voorbij leek het wel.
Je leest wel erg slecht voor een journalist hè? Pannenkoek. Als de tijd voorbij is en er ontstaat een corner wordt deze altijd gegeven.quote:Op zondag 30 november 2008 14:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Die corner werd genomen toen de tijd voorbij was. Penisje.
quote:Op zondag 30 november 2008 14:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je leest wel erg slecht voor een journalist hè? Pannenkoek. Als de tijd voorbij is en er ontstaat een corner wordt deze altijd gegeven.
Ik vond er als neutraal kijker niets vreemds aan. Je weet ook niet hoe hij z'n horloge had, het was 3 min maar in die 3 min waren er ook dingetjes waarvoor nog weer paar sec konden bijomen. De corner was misschien net binnen die tijd, en tegen de tijd dat die genomen is ben je over de tijd en dus fluiten.quote:Op zondag 30 november 2008 14:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Die corner werd genomen toen de tijd voorbij was. Penisje. Hij durfde hem alleen niet meer niet te laten nemen. Kan gebeuren maar dan hoor de actie daarna er ook bij , als ie ballen heeft. Maar hij liet zich sowieso nogal intimideren door het publiek.
Wut... en ik zit duffe nabeschouwing te kijken... *zapt*quote:Op zondag 30 november 2008 14:48 schreef Borizzz het volgende:
3-0 voor NEC al.
Dit wordt echt enkele reis Jupiler League voor Volendam
voor graafschap ook trouwens...
Nee hoorquote:Op zondag 30 november 2008 14:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je leest wel erg slecht voor een journalist hè? Pannenkoek. Als de tijd voorbij is en er ontstaat een corner wordt deze altijd gegeven.
Dat is straattaal jeweetsquote:Op zondag 30 november 2008 14:50 schreef DJ_Ryow het volgende:
Van Gangelen: "kuku, daar krijgt ie voor betaald".
![]()
Het is bullocks wat je zegt, dat weet je toch wel? Een scheids kan altijd affluiten natuurlijk. Waar heb je het over.quote:Op zondag 30 november 2008 14:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je me dus gelijk geeft? Of zijn je argumenten op?
Extra tijd is altijd tenminste x minuten he.quote:Op zondag 30 november 2008 14:45 schreef SCH het volgende:
Die corner werd genomen toen de tijd voorbij was. Penisje. Hij durfde hem alleen niet meer niet te laten nemen. Kan gebeuren maar dan hoor de actie daarna er ook bij , als ie ballen heeft. Maar hij liet zich sowieso nogal intimideren door het publiek.
Nee, na de corner is de gevaarlijke doelsituatie van Ajax voorbij en moet er zo snel mogelijk afgefloten worden. Tenzij er écht een gevaarlijke situatie voor Utrecht zou ontstaan, maar daar was geen sprake van.quote:Op zondag 30 november 2008 14:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is bullocks wat je zegt, dat weet je toch wel? Een scheids kan altijd affluiten natuurlijk. Waar heb je het over.
Maar los daarvan is het onzin dat je meteen na zo'n corner affluit, dan zeg je dus: kom allemaal maar hier staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |