quote:Op zondag 30 november 2008 16:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nog 3 geloof ik... bij gelijk aantal punten, doelsaldo en doelpunten voor telt toch het aantal overwinningen?
Ik snap het nu de vraag ik was er ff niet bij dan tellen de aantal winst partijen.quote:
lees nog eens?

Dit is dan wel erg effectiefquote:Op zondag 30 november 2008 16:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
NEC is effectief geweest, 8 schoten op doel, 6 er in

Het had niet meer uitgemaakt. Sparta wint en Ajax staat nu mooi op een gedeelde 2e plaats.quote:Op zondag 30 november 2008 @ 16:20 schreef Hertog_Martin het volgende:NAC via kolka nog op de kruising in laatste seconden

NEC - Volendag 6-1quote:Op zondag 30 november 2008 16:21 schreef msnk het volgende:
Zeg dan ook even voor het gemak hoeveel de eindstand is

Doelsaldo is niet onbelangrijkquote:Op zondag 30 november 2008 16:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Het had niet meer uitgemaakt. Sparta wint en Ajax staat nu mooi op een gedeelde 2e plaats.
 Daarom vind ik het onzin dat wedstrijden als NEC-Volendam op exact 90 min afgefloten worden... gewoon extra tijd bijtrekken zoals normaal het geval... leren ze dan niks van een seizoen als 2006/2007 waarop kampioenschap beslist werd op doelsaldo?
 Daarom vind ik het onzin dat wedstrijden als NEC-Volendam op exact 90 min afgefloten worden... gewoon extra tijd bijtrekken zoals normaal het geval... leren ze dan niks van een seizoen als 2006/2007 waarop kampioenschap beslist werd op doelsaldo?

Mwah, de suptop wordt sterker. De top en de middenmoot is kwalitatief niet minder dan een paar jaar geleden.quote:Op zondag 30 november 2008 16:23 schreef Putdeksels het volgende:
De eredivisie begint echt een dramatische competitie te worden. Nog even en werkelijk niemand wil meer naar Nederland...

De top is kwalitatief duidelijk minder dan jaren geleden. En de middenmotors worden nooit constant.quote:Op zondag 30 november 2008 16:25 schreef Moody het volgende:
[..]
Mwah, de suptop wordt sterker. De top en de middenmoot is kwalitatief niet minder dan een paar jaar geleden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |