Ik heb niemand bedreigd, maar dat wil niet zeggen dat ik nu ineens blind voor een fusie moet zijn. Integendeel, ik word er alleen maar meer tegen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat geeft jou het recht om mensen te bedreigen en mensen uit te maken voor nazi?
Daarnaast denk ik dat Roda zich meer aantrekt van mensen uit het bedrijfsleven dan van zogenaamde supporters als het gaat om fusieplannen. Het bedrijfsleven en gezinnetjes die naar voetbal gaan kijken leveren immers meer op dan een rellende meute tokkies.
Je voelde je wel aangesproken voor wat betreft de post van iehlaak en getuige je post acht ik je nog wel in staat om de telefoon te pakken of langs de basisschool te rijden om je standpunten wat kracht bij te zetten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb niemand bedreigd, maar dat wil niet zeggen dat ik nu ineens blind voor een fusie moet zijn. Integendeel, ik word er alleen maar meer tegen.
Meid!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Over paupers gesproken: die kerel in jouw avatar is er eentje bij uitstek en hij beoefent ook nog eens Tokkiesport nummer 1.
Je hebt mijn vragen nog niet beantwoord: Was je in Donetsk? Was je in Tel Aviv? Was je in Reykjavik? Hoeveel uitwedstrijden heb je bezocht?quote:
Heb je meer te vertellen als je er wel of niet bent geweest?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt mijn vragen nog niet beantwoord: Was je in Donetsk? Was je in Tel Aviv? Was je in Reykjavik? Hoeveel uitwedstrijden heb je bezocht?
Niet per definitie, maar hij beweerde meer wedstrijden gezien te hebben dan ik en dat mag hij nu bewijzen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb je meer te vertellen als je er wel of niet bent geweest?
Jij denkt dat te bewijzen door 3 uitwedstrijden te noemen waar je bent geweest?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet per definitie, maar hij beweerde meer wedstrijden gezien te hebben dan ik en dat mag hij nu bewijzen.
Plus 200 andere uitwedstrijden en circa 700 wedstrijden in totaal.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij denkt dat te bewijzen door 3 uitwedstrijden te noemen waar je bent geweest?
Chapeau hoor, maar dat geeft je nog niet het recht om mensen te bedreigen en voor nazi uit te maken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Plus 200 andere uitwedstrijden en circa 700 wedstrijden in totaal.
Met de 20 penalties, was ik ook bijquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik heb Roda-FC Zwolle voor de beker gezien in, wanneer 1996 of zo? Het was toen fucking -5 of zo...
Wie wil me aanraken?
Nu mag je het achterneefje van een directielid bedreigen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik heb Roda-FC Zwolle voor de beker gezien in, wanneer 1996 of zo? Het was toen fucking -5 of zo...
Wie wil me aanraken?
Waar heb ik iemand bedreigdquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Chapeau hoor, maar dat geeft je nog niet het recht om mensen te bedreigen en voor nazi uit te maken.
jazeker een goed argument, men heeft alles al uitgestippeld in deze propgandacampagne. Als zijn zoon toen al bedreigd was had hij toen moeten opstappen en niet nu opeens doen alsof arme meneer zijn gezin niet zeker is van zijn leven. schei toch uit. Er is echt niemand die kuijer zijn kop eraf gaat knallen. Net als destijds met dat gedoe met de kogelvrijvesten... pure ophitserijquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:21 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Goed argument. Zolang de mate van bedreigingen constant is, treed je niet af. Daar moet een plan achter zitten.![]()
[..]
Ja, schandalig natuurlijk.Het is me wat met die biased pers.
![]()
[..]
20!!! 20!!! Van FC Zwolle! Met Barry van Gaalen en al die wereldspelers toen!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Met de 20 penalties, was ik ook bij.
Nee, ik was meer Allende, weet je nogquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nu mag je het achterneefje van een directielid bedreigen.
toen we wonnen met penaltys, iedereen juicht 10 seconden en realiseert zich dan dat het maar zwolle was dus dat we beter kunnen schamen dan juichenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wie wil me aanraken?
Roda - Zwolle. Me halve reet vastgevroren aan het beton.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:54 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wie wil me aanraken?
Dat valt op te maken uit je reactie op iehlaak waar je je aangesproken voelt als het gaat over tokkies die kinderen van bestuursleden bedreigen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:55 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar heb ik iemand bedreigd?
En verder maag ik geen mensen voor nazi uit, ik verwijs alleen maar naar vaststaande feiten.
Niet zo zuinig. Jouw communistische vrienden zijn niet vies van het intimideren van andersdenkenden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Nee, ik was meer Allende, weet je nog![]()
Het is niet zo en je hebt het recht niet omdat zonder bewijs te roepen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat valt op te maken uit je reactie op iehlaak waar je je aangesproken voelt als het gaat over tokkies die kinderen van bestuursleden bedreigen.
Lees de posts maar eens terug.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is niet zo en je hebt het recht niet omdat zonder bewijs te roepen.
Ja, kom eens zeg. Hij zelf en zijn kinderen worden bedreigd en het wordt hem kwalijk genomen als hij de bedreigers aanpakt via de media.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:56 schreef planethugo het volgende:
[..]
jazeker een goed argument, men heeft alles al uitgestippeld in deze propgandacampagne. Als zijn zoon toen al bedreigd was had hij toen moeten opstappen en niet nu opeens doen alsof arme meneer zijn gezin niet zeker is van zijn leven. schei toch uit. Er is echt niemand die kuijer zijn kop eraf gaat knallen. Net als destijds met dat gedoe met de kogelvrijvesten... pure ophitserij
En dat is zeker schandalig. Iedereen die tegen een fusie is wordt afgeschilderd als iemand met het IQ van een stoeptegel, als iemand die mensen bedreigd, die tokkie is etc.... Het lijkt wel als met Fortuyn destijds, iedereen die op hem stemde was een racist
Freud rears its ugly headquote:
Post je bewijs maar van de 700 wedstrijden, dan krijg je je antwoord.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet per definitie, maar hij beweerde meer wedstrijden gezien te hebben dan ik en dat mag hij nu bewijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |