Inderdaad, het LD misdraagt zich schandelijk, maar dat is ook logisch als je bedenkt van welk bedrijf het onderdeel uitmaat en je het verleden van dat bedrijf kent.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:21 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Goed argument. Zolang de mate van bedreigingen constant is, treed je niet af. Daar moet een plan achter zitten.![]()
[..]
Ja, schandalig natuurlijk.Het is me wat met die biased pers.
![]()
[..]
Zeg niet dat je het hebt over de Telegraaf en het feit dat de Telegraaf in de oorlog niet verboden werd?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, het LD misdraagt zich schandelijk, maar dat is ook logisch als je bedenkt van welk bedrijf het onderdeel uitmaat en je het verleden van dat bedrijf kent.
Wellicht dat je je, gezien het niveau van je reactie, beter toch maar aangesproken kunt voelen als men het heeft over Tokkies.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:25 schreef Plato1980 het volgende:
En verder is dit een Rodatopic en is het bedoeld voor echte Rodafans, oppleuren met je domme gezwets dus.
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zeg niet dat je het hebt over de Telegraaf en het feit dat de Telegraaf in de oorlog niet verboden werd?
Als hij hoort dat de voorzitterspost vrij is -omdat de oud-voorzitter is vertrokken omdat zijn kinderen zijn bedreigd- zal hij zijn post als staatssecretaris van Buitenlandse Zaken uiteraard meteen opgeven en de eerste de beste trein naar Kerkrade pakken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:17 schreef Plato1980 het volgende:
Over zijn vertrek doe ik geen uitspraken, maar i.t.t. tot Theo Pickee was Kuijer geen echte Rodaman. In zijn jeugd stond hij op de tribune bij Fortuna 54 en dan kun je nooit echt 'eentje van ons' worden. Laten we hopen dat nu een man met een Rodahart de boel overneemt en de fusiebesprekingen afkapt. Ik pleit voor Frans Timmermans.
Waarom post je niet -geheel in tokkiestyle- het adres van de Rob S. of de eindredacteur?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, het LD misdraagt zich schandelijk, maar dat is ook logisch als je bedenkt van welk bedrijf het onderdeel uitmaat en je het verleden van dat bedrijf kent.
Opgeven hoeft niet, hij hoeft alleen als boegbeeld te fungeren, desnoods in een informele functie. Hij is in ieder geval tegen FC Limburg en i.t.t. jou begaan met Roda.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:28 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Als hij hoort dat de voorzitterspost vrij is -omdat de oud-voorzitter is vertrokken omdat zijn kinderen zijn bedreigd- zal hij zijn post als staatssecretaris van Buitenlandse Zaken uiteraard meteen opgeven en de eerste de beste trein naar Kerkrade pakken.
Rot toch op man.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:30 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Waarom post je niet -geheel in tokkiestyle- het adres van de Rob S. of de eindredacteur?
Nou ja... het LD is in ieder geval al geruime tijd niet meer onderdeel van De Telegraaf. Bovendien hebben ze daar een paar goede sportjournalisten rond lopen zoals Ivar Hoekstra die hun werk goed doen. Kritisch blijven en niet schaapachtig achter de dominante club in de regio lopen. Ik ben dan ook benieuwd hoe dit geval in de krant morgen komt.quote:
Ze lopen wel schaapachtig achter FC Limburg aan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:31 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nou ja... het LD is in ieder geval al geruime tijd niet meer onderdeel van De Telegraaf. Bovendien hebben ze daar een paar goede sportjournalisten rond lopen zoals Ivar Hoekstra die hun werk goed doen. Kritisch blijven en niet schaapachtig achter de dominante club in de regio lopen. Ik ben dan ook benieuwd hoe dit geval in de krant morgen komt.
Daarbij is het misschien nog wel erger dat een grote groep roept: "Jammer dat hij bedreigd werd, maar hij heeft wel wel over zichzelf afgeroepen en/of het heeft wel het gewenste resultaat gehad".quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:27 schreef Schanulleke het volgende:
Diep triest dat je moet vrezen voor je veiligheid en nog erger, voor je gezin, omdat een paar onaangepasten geen morele ontwikkeling hebben doorlopen.
Begin je eigen krantje waarin bedreigingen aan het adres van kinderen van bestuurders worden verheerlijkt. Wellicht wordt het een doorslaand succes.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze lopen wel schaapachtig achter FC Limburg aan.
Over paupers gesproken: die kerel in jouw avatar is er eentje bij uitstek en hij beoefent ook nog eens Tokkiesport nummer 1quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:33 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Daarbij is het misschien nog wel erger dat een grote groep roept: "Jammer dat hij bedreigd werd, maar hij heeft wel wel over zichzelf afgeroepen en/of het heeft wel het gewenste resultaat gehad".
Inderdaad, dit walgelijke wangedrag wordt nog eens versterkt door zo'n 'succes' ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:33 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Daarbij is het misschien nog wel erger dat een grote groep roept: "Jammer dat hij bedreigd werd, maar hij heeft wel wel over zichzelf afgeroepen en/of het heeft wel het gewenste resultaat gehad".
Daar gaat het niet om, het gaat om hun vooringenomen en subjectieve opstelling jegens de fusie, zoals Dagblad de Limburger dat in 40-45 ook al deed ten aanzien van ergere zaken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Begin je eigen krantje waarin bedreigingen aan het adres van kinderen van bestuurders worden verheerlijkt. Wellicht wordt het een doorslaand succes.
Ik hoef me naar jou niet te verantwoorden, maar ik durf blind te wedden dat ik meer wedstrijden van Roda heb bezocht dan jij. Ik krijg de schijt van al die nepsupporters van 20 jaar, die drie jaar op west staan en een grote bek hebben.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Opgeven hoeft niet, hij hoeft alleen als boegbeeld te fungeren, desnoods in een informele functie. Hij is in ieder geval tegen FC Limburg en i.t.t. jou begaan met Roda.
Kerel.. dat blad bestaat pas sinds 1996quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om hun vooringenomen en subjectieve opstelling jegens de fusie, zoals Dagblad de Limburger dat in 40-45 ook al deed ten aanzien van ergere zaken.
De WO2-verwijzing. Die hadden we nog niet gehad.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat om hun vooringenomen en subjectieve opstelling jegens de fusie, zoals Dagblad de Limburger dat in 40-45 ook al deed ten aanzien van ergere zaken.
Smaakvolle vergelijking.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Oh ja? Was je ook in Donetsk? Was je ook in Ijsland? Was je ook in Tel Aviv? Heb je ook circa 200 uitwedstrijden gezien?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:37 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Ik hoef me naar jou niet te verantwoorden, maar ik durf blind te wedden dat ik meer wedstrijden van Roda heb bezocht dan jij. Ik krijg de schijt van al die nepsupporters van 20 jaar, die drie jaar op west staan en een grote bek hebben.
Reken er maar op dat als Roda degradeert, zij bij Alemannia of KVM staan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Inderdaad, dit walgelijke wangedrag wordt nog eens versterkt door zo'n 'succes' ook.
Eigenlijk zou de KNVB per morgen de licentie van RODA in moeten trekken tot deze 'helden' zich stuk voor stuk bij justitie hebben gemeld.
Kun je zien hoe diep hun liefde voor Roda gaat...
Dat geeft jou het recht om mensen te bedreigen en mensen uit te maken voor nazi?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Oh ja? Was je ook in Donetsk? Was je ook in Ijsland? Was je ook in Tel Aviv? Heb je ook circa 200 uitwedstrijden gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |