abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:34:07 #126
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_64192834
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 19:18 schreef DarkShine het volgende:
Op naar Roda!

Eens kijken wat die leidsman uit Oost-Brabant, Pol van Boekel, er nu weer van maakt
toepasselijk dat je dat idd nog vlak voor het vertrek typt
wat een drama was die man alweer. 2x onterechte strafschop en roda kreeg niks terwijl janssen sowieso ergens in het begin al werd vastgehouden, en die corner op het laatst (met Saeijs?)heb ik niet goed kunnen zien.
Yulu gescoord op de manier waar hij bekend om stond bij Brugge. Daarna werd ik stiekem nog een beetje nerveus. Maar helaas...

Wat was er trouwens in de hoek aan de hand tussen noord en west?
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:35:19 #127
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_64192883
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:34 schreef LeonH het volgende:
Wat was er trouwens in de hoek aan de hand tussen noord en west?
Anti Kuijer/fusie gezang, meer niet. Maar was voor de gele hesjes genoeg reden om eens groots uit te pakken.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:49:39 #128
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_64193399
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:34 schreef LeonH het volgende:

2x onterechte strafschop
Beide strafschoppen konden gegeven worden, zeker de eerste was gewoon een buitengewoon domme actie van Kah. We kunnen Van Boekel de nederlaag dan ook niet aanrekenen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:55:18 #129
60704 LeonH
pi_64193602
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:49 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Beide strafschoppen konden gegeven worden, zeker de eerste was gewoon een buitengewoon domme actie van Kah. We kunnen Van Boekel de nederlaag dan ook niet aanrekenen.
ach kom op...hij begon pas voor roda te fluiten toen het 1-4 stond... de eerste actie was misschien wat ongelukkig... die 2e ging de fauw dus totaal niet met opzet met de hand naar de bal. Maar hey... de mensen roepen gewoon zomaar wat naar Van Boekel omdat hij zo pro Roda floot
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 21 december 2008 @ 00:24:49 #130
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_64194531
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:55 schreef LeonH het volgende:

[..]

ach kom op...hij begon pas voor roda te fluiten toen het 1-4 stond... de eerste actie was misschien wat ongelukkig... die 2e ging de fauw dus totaal niet met opzet met de hand naar de bal. Maar hey... de mensen roepen gewoon zomaar wat naar Van Boekel omdat hij zo pro Roda floot
Hij floot niet pro Roda, maar ook niet anti Roda. Hij floot vaak, ook voor kleine overtredingen en dus waren die strafschoppen begrijpelijk. Het waren weliswaar geen zware overtredingen, maar hij kon ervoor fluiten en dat deed hij helaas. Dat een deel van het publiek zich vervolgens tegen hem keert is jammer, men had zich beter nog meer tegen Kuijer kunnen keren dan zich met deze flauwekul bezig te houden.
  zondag 21 december 2008 @ 00:28:13 #131
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_64194644
OPROTTEN

OPROTTEN
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 21 december 2008 @ 00:29:10 #132
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_64194681
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:28 schreef DarkShine het volgende:
OPROTTEN

[ afbeelding ]

OPROTTEN
.
pi_64203405
quote:
Op zondag 21 december 2008 00:24 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Hij floot niet pro Roda, maar ook niet anti Roda. Hij floot vaak, ook voor kleine overtredingen en dus waren die strafschoppen begrijpelijk. Het waren weliswaar geen zware overtredingen, maar hij kon ervoor fluiten en dat deed hij helaas. Dat een deel van het publiek zich vervolgens tegen hem keert is jammer, men had zich beter nog meer tegen Kuijer kunnen keren dan zich met deze flauwekul bezig te houden.
precies en die kah wat was die dan aan het maken gisteren volgens mij hebben we wel 15 corners gekregen waarvan er geen 1 door vormer eens fatsoenlijk voor gegeven werd.. en de beste spits van ons, Oper gewoon lekker de hele wedstrijd op de bank laten zitten al met al een kutavond
pi_64206088
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:55 schreef LeonH het volgende:

[..]

Ik ben het met Plato eens. Van Boekel floot overal voor, niks aan. Maar die strafschoppen die wij kregen kun je geven. Die tweede was zeker wel hands, kijk de beelden maar eens terug.

Gek idd dat Oper er bij jullie niet in kwam.

Leek wel gek aan de overkant. Al die gele hesjes voelden zich volgens mij wel stoer. Al ging een deel wel heel gemakkelijk mee naar de hoek? Daarnaast vond ik jullie speaker maar erg zielig doen met zn gezeur dat jullie proroda moesten zingen.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_64206188
Ow ja, en hoezo mogen jullie niet wisselen zonder Flexpoint?
  zondag 21 december 2008 @ 14:33:24 #136
60704 LeonH
pi_64207869
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ik ben het met Plato eens. Van Boekel floot overal voor, niks aan. Maar die strafschoppen die wij kregen kun je geven. Die tweede was zeker wel hands, kijk de beelden maar eens terug.

Gek idd dat Oper er bij jullie niet in kwam.
heb ik gezien en die 2e was geen opzettelijk hands
  zondag 21 december 2008 @ 15:35:18 #137
60704 LeonH
pi_64209955
en nu ik een beetje ben bijgedraaid laten we dan vooral niet vergeten dat de keeper van Grunn er toch wel een paar hele goeie er uit heeft gehouden
pi_64210707
Ja hij bezorgt me soms hartverzakkingen maar toch heeft hij voornamelijk ervoor gezorgd, met kunst- en vliegwerk, dat we 3 punten mee hebben genomen.
  zondag 21 december 2008 @ 20:26:14 #139
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_64219660
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef clauwheee het volgende:Leek wel gek aan de overkant. Al die gele hesjes voelden zich volgens mij wel stoer. Al ging een deel wel heel gemakkelijk mee naar de hoek?
We vertrokken zelf naar die kant. De gele hesjes kwamen ons overspannen en in paniek achterna...
quote:
Daarnaast vond ik jullie speaker maar erg zielig doen met zn gezeur dat jullie proroda moesten zingen.
Wat wil je met een voormalig speaker uit de Baandert... Los daarvan was dit weer een mooi staaltje Kuijer-propaganda.
Planning:
-
  maandag 22 december 2008 @ 10:40:05 #140
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_64237781
quote:
Op zondag 21 december 2008 15:58 schreef clauwheee het volgende:
Ja hij bezorgt me soms hartverzakkingen maar toch heeft hij voornamelijk ervoor gezorgd, met kunst- en vliegwerk, dat we 3 punten mee hebben genomen.
Het viel me op dat hij een heel aparte manier van uittrappen heeft.
pi_64249568
quote:
Op maandag 22 december 2008 10:40 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Het viel me op dat hij een heel aparte manier van uittrappen heeft.
Dat zijn goede ballen veel beter dan die hoog boven het stadion ballen van Castro.
pi_64251360
zaterdag niet kunnen gaan, gelukkig maar.... narinx zegt nu dat de waarden en normen overschreden zijn van de supporters. Nee Kuijer, die heeft pas waarden en normen. Schei toch uit. Narinx speelt volgens mij ook een vies spelletje. Steeds weer alles goed praten maar ondertussen heeft ie geen tijd voor roda omdat alle tijd opgaat aan fuckingfusiebesprekingen. Kortom: ook narinx zie ik nog liever gisteren dan vandaag vertrekken
pi_64297136
quote:
Bedreigde Kuijer verlaat Roda JC

Roda JC moet op zoek naar een nieuwe voorzitter. De huidige preses Servé Kuijer legt zijn taken per direct neer als gevolg van de voortdurende en oplopende intimidatie waaraan het gezin van de Heerlenaar blootstaat. “Er is maar één ding het belangrijkste in het leven en daar kies ik nu voor", stamelde Kuijer in een telefonisch gesprek met dagblad De Limburger. Supporters van Roda nemen het Kuijer kwalijk dat hij de mogelijkheden voor een samenwerking met Fortuna Sittard bekijkt en vielen de preses de laatste tijd steeds vaker lastig. Ook werden de kinderen van Kuijer in het uitgaansleven geïntimideerd. Dat leidde tot permanente camerabewaking in en bij de woning van de voorzitter en politiepatrouilles die bij het huis regelmatig een oogje in het zeil houden.

Afgelopen weekeinde escaleerden de bedreigingen, wat voor Kuijer de welbekende druppel betekende. De voorzitter voelt zich niet meer veilig en heeft besloten om per direct te stoppen als preses van Roda JC. Of het besluit van Kuijer gevolgen heeft voor het onderzoek en het eventuele fusieproces is nog niet duidelijk.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:32:32 #144
60704 LeonH
pi_64297347
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:26 schreef venomsnake het volgende:

[..]

ik keur die bedreigingen etc totaal niet goed, maar die spreekkoren maakte genoeg duidelijk

als ie nou eens gewoon de supporters had toegesproken met iets was het misschien beter geweest voor hem i.p.v. alles voor de tv op te hitsen
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:37:29 #145
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_64297547
Heerlijk, de kerst is nog niet begonnen of het mooiste kado is er al!
Planning:
-
pi_64297758
ja, op dit moment kan Roda dit echt gebruiken. Wanneer worden voetbalfans eens volwassen en gaan ze op een normale manier om met dingen die hun niet welgevallen. Stomme idioten. Kleine kinderen zijn het.
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:51:26 #147
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_64298150
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ja, op dit moment kan Roda dit echt gebruiken. Wanneer worden voetbalfans eens volwassen en gaan ze op een normale manier om met dingen die hun niet welgevallen. Stomme idioten. Kleine kinderen zijn het.
Kuijer was een voorzitter met een dubbele agenda. Dankzij zijn fusie-geilheid ligt momenteel het gehele dagelijkse bestuur van Roda plat. Naar mijn weten is er eigenlijk meer dan genoeg werk bij Roda en is dit iets wat we momenteel totaal niet kunnen gebruiken.

Los daarvan zegt het ook veel dat Kuijer vergeet dat niet hij maar de Stichting Roda JC veto-recht heeft. Een ander triest punt is dat hij dacht dat hij dingen kon beslissen zonder het bestuur en de RvC te raadplegen.

Nee, dit is een goeie zaak.
Planning:
-
pi_64298244
zo kuijer, ga je maar bezighouden met de tuin te onderhouden zodat wij ons weer op RODA JC kunnen richten. Opgeruimd staat netjes
pi_64298377
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:51 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Kuijer was een voorzitter met een dubbele agenda. Dankzij zijn fusie-geilheid ligt momenteel het gehele dagelijkse bestuur van Roda plat. Naar mijn weten is er eigenlijk meer dan genoeg werk bij Roda en is dit iets wat we momenteel totaal niet kunnen gebruiken.

Los daarvan zegt het ook veel dat Kuijer vergeet dat niet hij maar de Stichting Roda JC veto-recht heeft. Een ander triest punt is dat hij dacht dat hij dingen kon beslissen zonder het bestuur en de RvC te raadplegen.

Nee, dit is een goeie zaak.
Ik zeg ook niet dat hij moest blijven.

De manier waarop. Het is hetzelfde als je iemand waarmee je ruzie hebt, dood schiet. De ruzie is dan wel mooi voorbij. Het is me allemaal te makkelijk. Te onbeschaafd maar vooral te typisch. Ik begin serieus een gruwelijke hekel te krijgen aan dit soort supporters.
pi_64298517
kuijer wilde nieteens fatsoenlijk met supporters praten, narinx moest alle klusjes voor hem doen tegenover de supporters, dan kun je alleen nog maar wat met spreekkoren doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')