toepasselijk dat je dat idd nog vlak voor het vertrek typtquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:18 schreef DarkShine het volgende:
Op naar Roda!
Eens kijken wat die leidsman uit Oost-Brabant, Pol van Boekel, er nu weer van maakt
Anti Kuijer/fusie gezang, meer niet. Maar was voor de gele hesjes genoeg reden om eens groots uit te pakken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:34 schreef LeonH het volgende:
Wat was er trouwens in de hoek aan de hand tussen noord en west?
Beide strafschoppen konden gegeven worden, zeker de eerste was gewoon een buitengewoon domme actie van Kah. We kunnen Van Boekel de nederlaag dan ook niet aanrekenen.quote:
ach kom op...hij begon pas voor roda te fluiten toen het 1-4 stond... de eerste actie was misschien wat ongelukkig... die 2e ging de fauw dus totaal niet met opzet met de hand naar de bal. Maar hey... de mensen roepen gewoon zomaar wat naar Van Boekel omdat hij zo pro Roda flootquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Beide strafschoppen konden gegeven worden, zeker de eerste was gewoon een buitengewoon domme actie van Kah. We kunnen Van Boekel de nederlaag dan ook niet aanrekenen.
Hij floot niet pro Roda, maar ook niet anti Roda. Hij floot vaak, ook voor kleine overtredingen en dus waren die strafschoppen begrijpelijk. Het waren weliswaar geen zware overtredingen, maar hij kon ervoor fluiten en dat deed hij helaas. Dat een deel van het publiek zich vervolgens tegen hem keert is jammer, men had zich beter nog meer tegen Kuijer kunnen keren dan zich met deze flauwekul bezig te houden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:55 schreef LeonH het volgende:
[..]
ach kom op...hij begon pas voor roda te fluiten toen het 1-4 stond... de eerste actie was misschien wat ongelukkig... die 2e ging de fauw dus totaal niet met opzet met de hand naar de bal. Maar hey... de mensen roepen gewoon zomaar wat naar Van Boekel omdat hij zo pro Roda floot
precies en die kah wat was die dan aan het maken gisterenquote:Op zondag 21 december 2008 00:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij floot niet pro Roda, maar ook niet anti Roda. Hij floot vaak, ook voor kleine overtredingen en dus waren die strafschoppen begrijpelijk. Het waren weliswaar geen zware overtredingen, maar hij kon ervoor fluiten en dat deed hij helaas. Dat een deel van het publiek zich vervolgens tegen hem keert is jammer, men had zich beter nog meer tegen Kuijer kunnen keren dan zich met deze flauwekul bezig te houden.
Ik ben het met Plato eens. Van Boekel floot overal voor, niks aan. Maar die strafschoppen die wij kregen kun je geven. Die tweede was zeker wel hands, kijk de beelden maar eens terug.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:55 schreef LeonH het volgende:
[..]
ach kom op...hij begon pas voor roda te fluiten toen het 1-4 stond... de eerste actie was misschien wat ongelukkig... die 2e ging de fauw dus totaal niet met opzet met de hand naar de bal. Maar hey... de mensen roepen gewoon zomaar wat naar Van Boekel omdat hij zo pro Roda floot
heb ik gezien en die 2e was geen opzettelijk handsquote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ben het met Plato eens. Van Boekel floot overal voor, niks aan. Maar die strafschoppen die wij kregen kun je geven. Die tweede was zeker wel hands, kijk de beelden maar eens terug.
Gek idd dat Oper er bij jullie niet in kwam.
We vertrokken zelf naar die kant. De gele hesjes kwamen ons overspannen en in paniek achterna...quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef clauwheee het volgende:Leek wel gek aan de overkant. Al die gele hesjes voelden zich volgens mij wel stoer. Al ging een deel wel heel gemakkelijk mee naar de hoek?
Wat wil je met een voormalig speaker uit de Baandert... Los daarvan was dit weer een mooi staaltje Kuijer-propaganda.quote:Daarnaast vond ik jullie speaker maar erg zielig doen met zn gezeur dat jullie proroda moesten zingen.
Het viel me op dat hij een heel aparte manier van uittrappen heeft.quote:Op zondag 21 december 2008 15:58 schreef clauwheee het volgende:
Ja hij bezorgt me soms hartverzakkingen maar toch heeft hij voornamelijk ervoor gezorgd, met kunst- en vliegwerk, dat we 3 punten mee hebben genomen.
Dat zijn goede ballen veel beter dan die hoog boven het stadion ballen van Castro.quote:Op maandag 22 december 2008 10:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het viel me op dat hij een heel aparte manier van uittrappen heeft.
quote:Bedreigde Kuijer verlaat Roda JC
Roda JC moet op zoek naar een nieuwe voorzitter. De huidige preses Servé Kuijer legt zijn taken per direct neer als gevolg van de voortdurende en oplopende intimidatie waaraan het gezin van de Heerlenaar blootstaat. “Er is maar één ding het belangrijkste in het leven en daar kies ik nu voor", stamelde Kuijer in een telefonisch gesprek met dagblad De Limburger. Supporters van Roda nemen het Kuijer kwalijk dat hij de mogelijkheden voor een samenwerking met Fortuna Sittard bekijkt en vielen de preses de laatste tijd steeds vaker lastig. Ook werden de kinderen van Kuijer in het uitgaansleven geïntimideerd. Dat leidde tot permanente camerabewaking in en bij de woning van de voorzitter en politiepatrouilles die bij het huis regelmatig een oogje in het zeil houden.
Afgelopen weekeinde escaleerden de bedreigingen, wat voor Kuijer de welbekende druppel betekende. De voorzitter voelt zich niet meer veilig en heeft besloten om per direct te stoppen als preses van Roda JC. Of het besluit van Kuijer gevolgen heeft voor het onderzoek en het eventuele fusieproces is nog niet duidelijk.
quote:
Kuijer was een voorzitter met een dubbele agenda. Dankzij zijn fusie-geilheid ligt momenteel het gehele dagelijkse bestuur van Roda plat. Naar mijn weten is er eigenlijk meer dan genoeg werk bij Roda en is dit iets wat we momenteel totaal niet kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ja, op dit moment kan Roda dit echt gebruiken. Wanneer worden voetbalfans eens volwassen en gaan ze op een normale manier om met dingen die hun niet welgevallen. Stomme idioten. Kleine kinderen zijn het.
Ik zeg ook niet dat hij moest blijven.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:51 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kuijer was een voorzitter met een dubbele agenda. Dankzij zijn fusie-geilheid ligt momenteel het gehele dagelijkse bestuur van Roda plat. Naar mijn weten is er eigenlijk meer dan genoeg werk bij Roda en is dit iets wat we momenteel totaal niet kunnen gebruiken.
Los daarvan zegt het ook veel dat Kuijer vergeet dat niet hij maar de Stichting Roda JC veto-recht heeft. Een ander triest punt is dat hij dacht dat hij dingen kon beslissen zonder het bestuur en de RvC te raadplegen.
Nee, dit is een goeie zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |