Ja dag, dadelijk voldoet ie niet aan 3 van de 5 eisenquote:Op zondag 30 november 2008 06:51 schreef oh-oh het volgende:
Santax douw es een dropsleutel in die vervelende vrouw...
Idd. Maar dat zullen ze wel een beetje gescripted hebben zodat het wel een knallende afsluiter wordt.quote:
Erg he, dat hokjesgeneraliserendgebeurenquote:Op zondag 30 november 2008 06:52 schreef Susi het volgende:
Ik haat het als vrouwen 'we' zeggen als ze het over zichzelf hebben
En ik verwacht dat de redactie nog wel een verrassing voor Paul in petto heeftquote:Op zondag 30 november 2008 06:52 schreef jmac het volgende:
[..]
Idd. Maar dat zullen ze wel een beetje gescripted hebben zodat het wel een knallende afsluiter wordt.
Ik neem die van mij straks maar mee naar bed, dan kan ik straks nog even uitslapen.quote:Op zondag 30 november 2008 06:48 schreef oh-oh het volgende:
Jeetjemina, de honden denken dat het al maandagochtend is en willen alweer wandelen en eten
Zij zal wel voortdurend gedumpt worden.quote:Op zondag 30 november 2008 06:54 schreef santax het volgende:
Oh werkelijk, ik denk dat nu de ware essentie eruit komt, 'stel je bent gedumpt'...
Mijn god, ik zou me er moe op kunnen slaan
quote:Op zondag 30 november 2008 06:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik neem die van mij straks maar mee naar bed, dan kan ik straks nog even uitslapen.
hahah, ik heb daar 2 jaar geleden gegeten toen ze nog 1 ster had.quote:Op zondag 30 november 2008 06:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zij zal wel voortdurend gedumpt worden.
En wie is dit?
OOOOh die met twee sterren, van Da Vinci, van die prijs.
De enige vrouw in NL met twee sterren, Santax, die heeft meer dropsleutels nodig !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |