Ja dag, dadelijk voldoet ie niet aan 3 van de 5 eisenquote:Op zondag 30 november 2008 06:51 schreef oh-oh het volgende:
Santax douw es een dropsleutel in die vervelende vrouw...
Idd. Maar dat zullen ze wel een beetje gescripted hebben zodat het wel een knallende afsluiter wordt.quote:
Erg he, dat hokjesgeneraliserendgebeurenquote:Op zondag 30 november 2008 06:52 schreef Susi het volgende:
Ik haat het als vrouwen 'we' zeggen als ze het over zichzelf hebben
En ik verwacht dat de redactie nog wel een verrassing voor Paul in petto heeftquote:Op zondag 30 november 2008 06:52 schreef jmac het volgende:
[..]
Idd. Maar dat zullen ze wel een beetje gescripted hebben zodat het wel een knallende afsluiter wordt.
Ik neem die van mij straks maar mee naar bed, dan kan ik straks nog even uitslapen.quote:Op zondag 30 november 2008 06:48 schreef oh-oh het volgende:
Jeetjemina, de honden denken dat het al maandagochtend is en willen alweer wandelen en eten
Zij zal wel voortdurend gedumpt worden.quote:Op zondag 30 november 2008 06:54 schreef santax het volgende:
Oh werkelijk, ik denk dat nu de ware essentie eruit komt, 'stel je bent gedumpt'...
Mijn god, ik zou me er moe op kunnen slaan
quote:Op zondag 30 november 2008 06:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik neem die van mij straks maar mee naar bed, dan kan ik straks nog even uitslapen.
hahah, ik heb daar 2 jaar geleden gegeten toen ze nog 1 ster had.quote:Op zondag 30 november 2008 06:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zij zal wel voortdurend gedumpt worden.
En wie is dit?
OOOOh die met twee sterren, van Da Vinci, van die prijs.
De enige vrouw in NL met twee sterren, Santax, die heeft meer dropsleutels nodig !
Mr. Mimu is al een paar uur naar bed dus hij mag ze straks voor hun ochtendwandeling meenemen.quote:Op zondag 30 november 2008 06:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die van mij gaan altijd mee naar bed maar ik ga zo eerst nog maar eens wandelen anders kan ik echt niet lang in mn nest blijven liggen.
quote:Op zondag 30 november 2008 06:57 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mr. Mimu is al een paar uur naar bed dus hij mag ze straks voor hun ochtendwandeling meenemen.
Ik ga niet doen alsof ik haar ken, maar ik heb d;r dus wel ontmoet. En ze kwam net zo over zoals ze nu doet. Gewoon super vrolijk wel een duur restaurant, maar van de andere kant, al hun producten zijn zelf gemaakt/geslacht, dat kost nu eenmaal ook meer dan wat je bij de mac krijgt. Maar heel normaal, en dat toch terwijl er ferrari's daar voor de deur van het restaurant staan hoor... Het was al voor die 2de ster van deze week een top restaurant en staat hier in het limburgse in elk geval ook zo bekendquote:Op zondag 30 november 2008 06:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Maar wel een leuk mens zo te zien.
Nog even !quote:Op zondag 30 november 2008 07:00 schreef marcodej het volgende:
Ik ben nu wel kapot, moet ik zeggen...
quote:Op zondag 30 november 2008 07:01 schreef MinderMutsig het volgende:
OK, nachtelijke ontboezeming.![]()
Ik wordt geil van Herman.
quote:Op zondag 30 november 2008 07:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik wordt geil van Herman.
*warmt zijn handen aan een dropsleutel en masseert nekje en rugje van oh-oh lief los"quote:Op zondag 30 november 2008 07:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb t ijskoud en ik heb pijn aan mn rug en mn nek van het zitten...
Ik denk dat ik zo ga wandelen en de laatste 1,5 uur na het slapen nog kijk...
Ik denk dat ik die sleutels maar zelf opvreet, wellicht ga ik meer op herman lijkenquote:Op zondag 30 november 2008 07:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik word geil van Herman.
Ja ja misbruik maken van elke situatie he?quote:Op zondag 30 november 2008 07:02 schreef santax het volgende:
[..]
*warmt zijn handen aan een dropsleutel en masseert nekje en rugje van oh-oh lief los"
Zo ben ik dan ook wel weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |