Ohjees, ik ga hier zo ontzettend mijn doel voorbijquote:Op zondag 30 november 2008 06:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Vandaar dat ik alleen in me bed lig straks. Na twaalf uur Paul de Leeuw kijken
quote:Op zondag 30 november 2008 06:35 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!
Die hond op de voorkant van de Telegraaf en die vrouw die ken ik!!!
Ik zou t voor je houden.quote:Op zondag 30 november 2008 06:35 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!
Die hond op de voorkant van de Telegraaf en die vrouw die ken ik!!!
quote:Op zondag 30 november 2008 06:35 schreef santax het volgende:
[..]
Ohjees, ik ga hier zo ontzettend mijn doel voorbij
Ik wist dat ik had moeten zwijgen![]()
Nee, ben ik wel met je eens. Gewoon Gezellig zeg maarquote:Op zondag 30 november 2008 06:37 schreef santax het volgende:
Toch moet ik bekennen dat ik die linda de mol, mits ze niet praat, verdomd goed gerijpt vind...
Ze is echt als wijn, mooier geworden met de jaren, terwijl de meeste vrouwen toch meer als melk zijn en na een weekje of 2 zure kwark zijn geworden
*dekking zoekt*
Bijlmer flats zijn geen 2 torens maar lange flats die tegenwoordig allemaal laag worden gemaakt...quote:Op zondag 30 november 2008 06:36 schreef wokkkel het volgende:
Ook echt die twee "Bijlmer"-flats op de achtergrond.
Mjaquote:Op zondag 30 november 2008 06:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee, ben ik wel met je eens. Gewoon Gezellig zeg maar
Ik ben het op zich wel met je eens maar ze moet nu wel stoppen met de botox want anders krijgt ze een heel raar gezicht.quote:Op zondag 30 november 2008 06:37 schreef santax het volgende:
Toch moet ik bekennen dat ik die linda de mol, mits ze niet praat, verdomd goed gerijpt vind...
Ze is echt als wijn, mooier geworden met de jaren, terwijl de meeste vrouwen toch meer als melk zijn en na een weekje of 2 zure kwark zijn geworden
*dekking zoekt*
Je begon goed, vanaf patat (aardappel) verloor je echter mijn aandacht en respect. Het is friet trutquote:Op zondag 30 november 2008 06:37 schreef DeeBee het volgende:
Linda de Mol.
Frikandel, kroket, patat...lam terug van het flatfeest.
Heerlijke nacht op deze manier met Paul en alle gasten...
Ik heb een toffe nacht gehadquote:Op zondag 30 november 2008 06:37 schreef Grulez het volgende:
Ik kom net thuis, maar is het de moeite?
Laatste uur nietquote:Op zondag 30 november 2008 06:37 schreef Grulez het volgende:
Ik kom net thuis, maar is het de moeite?
Niet belg.quote:Op zondag 30 november 2008 06:39 schreef santax het volgende:
[..]
Je begon goed, vanaf patat (aardappel) verloor je echter mijn aandacht en respect. Het is friet trut
Linda zegt ook patatquote:Op zondag 30 november 2008 06:39 schreef santax het volgende:
[..]
Je begon goed, vanaf patat (aardappel) verloor je echter mijn aandacht en respect. Het is friet trut
Het stond ook tussen haakjes. Als je de Amerikaanse talkshows kent dat zie je altijd van die gigantische skylines op de achtergrond.quote:Op zondag 30 november 2008 06:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bijlmer flats zijn geen 2 torens maar lange flats die tegenwoordig allemaal laag worden gemaakt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |