Eej, ik speel gewoon in de op behoefte van de vrouwtjesquote:Op zondag 30 november 2008 06:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je hem weer zo lief met zn dropsleutel
quote:Op zondag 30 november 2008 06:24 schreef santax het volgende:
Deze reeks is trouwens wel de leukste ooitIk raak er maar melig van
Is eigenlijk een te laat geopende deel 40quote:Op zondag 30 november 2008 06:24 schreef Omniej het volgende:
[..]
Topicnummer klopt niet helemaal geloof ik, of het moet aan mij liggen.
Oh ik heb echt teveel gedronken, nadat ik die naam las, dacht ik:quote:
Ik ben al de tel kwijt vanaf deel 11quote:Op zondag 30 november 2008 06:25 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
[..]
Is eigenlijk een te laat geopende deel 40
Zagi k inderdaad, maar ach, een topic is een topic.quote:Op zondag 30 november 2008 06:25 schreef Piles het volgende:
Is eigenlijk een te laat geopende deel 40
Wil je ook een dropsleutel?quote:
Dat is helemaal niet erg lieverd.quote:Op zondag 30 november 2008 06:24 schreef oh-oh het volgende:God zij dank stond dr al een nieuw klaar, mij lukt het echt niet meer om nog een topic te openen nu hoor.
Ik zou niet eens meer kunnen praten!quote:
Zelfs die megadropsleutel van Santa(X) kan mijn honger nu niet stillenquote:
neen mindermutsig, vanmiddag als je wakker word denk je: ach had ik toch die laatste 2 uurtjes maar volgehouden... Het was zo leuk met paul en santax en oh-oh en al die andere fokkersquote:Op zondag 30 november 2008 06:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik val echt bijna in slaap hier.![]()
Misschien ga ik zo toch maar naar bed.
NEEEEEEE laat me hier nou niet achter?quote:Op zondag 30 november 2008 06:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Neeheee, blijvenquote:Op zondag 30 november 2008 06:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb anders ook nog wel een bevroren stokbrood en verse ananas... als dat helptquote:Op zondag 30 november 2008 06:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zelfs die megadropsleutel van Santa(X) kan mijn honger nu niet stillen
Oh nee ik zit al uren met mn mond open voor je, ook een ware marathon, ik trek het niet meer.quote:Op zondag 30 november 2008 06:27 schreef santax het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet erg lieverd.
Zijn er wellicht andere dingen die je kunt openen om het te compenseren?![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 06:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zelfs die megadropsleutel van Santa(X) kan mijn honger nu niet stillen
Oh that reminds me.quote:Op zondag 30 november 2008 06:29 schreef santax het volgende:
[..]
Ik heb anders ook nog wel een bevroren stokbrood en verse ananas... als dat helpt
Ze trekt het niet meer zegt zequote:Op zondag 30 november 2008 06:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nee ik zit al uren met mn mond open voor je, ook een ware marathon, ik trek het niet meer.
He he, Linda is dr.
Met dr puppie.
Nee, te makkelijkquote:Op zondag 30 november 2008 06:30 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh that reminds me.
Ik heb ook nog stokbrood. Met ingebouwde knoflook
Ik heb t al lang genoeg getrokken dacht ik zo.quote:
Ja dat vond ik ook niet erg, maar de associatie van stokbrood, jou, en de welbekende gueren die ene vagina voortbrengt vond ik toch maar beter om gewoon voor me te houdenquote:
quote:
neh, wel een stokbrood(je)quote:Op zondag 30 november 2008 06:32 schreef Piles het volgende:
[..]
santax heeft ook ingebouwd knoflook?
Vandaar dat ik alleen in me bed lig straks. Na twaalf uur Paul de Leeuw kijkenquote:Op zondag 30 november 2008 06:33 schreef santax het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook niet erg, maar de associatie van stokbrood, jou, en de welbekende gueren die ene vagina voortbrengt vond ik toch maar beter om gewoon voor me te houden
Ik denk even helemaal niksquote:Op zondag 30 november 2008 06:33 schreef santax het volgende:
[..]
neh, wel een stokbrood(je)
de knoflook moet je erbij denken
Ja maarrrr.... je deed me er een plezier mee hoorquote:Op zondag 30 november 2008 06:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb t al lang genoeg getrokken dacht ik zo.
Ohjees, ik ga hier zo ontzettend mijn doel voorbijquote:Op zondag 30 november 2008 06:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Vandaar dat ik alleen in me bed lig straks. Na twaalf uur Paul de Leeuw kijken
quote:Op zondag 30 november 2008 06:35 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!
Die hond op de voorkant van de Telegraaf en die vrouw die ken ik!!!
Ik zou t voor je houden.quote:Op zondag 30 november 2008 06:35 schreef oh-oh het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!
Die hond op de voorkant van de Telegraaf en die vrouw die ken ik!!!
quote:Op zondag 30 november 2008 06:35 schreef santax het volgende:
[..]
Ohjees, ik ga hier zo ontzettend mijn doel voorbij
Ik wist dat ik had moeten zwijgen![]()
Nee, ben ik wel met je eens. Gewoon Gezellig zeg maarquote:Op zondag 30 november 2008 06:37 schreef santax het volgende:
Toch moet ik bekennen dat ik die linda de mol, mits ze niet praat, verdomd goed gerijpt vind...
Ze is echt als wijn, mooier geworden met de jaren, terwijl de meeste vrouwen toch meer als melk zijn en na een weekje of 2 zure kwark zijn geworden
*dekking zoekt*
Bijlmer flats zijn geen 2 torens maar lange flats die tegenwoordig allemaal laag worden gemaakt...quote:Op zondag 30 november 2008 06:36 schreef wokkkel het volgende:
Ook echt die twee "Bijlmer"-flats op de achtergrond.
Mjaquote:Op zondag 30 november 2008 06:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee, ben ik wel met je eens. Gewoon Gezellig zeg maar
Ik ben het op zich wel met je eens maar ze moet nu wel stoppen met de botox want anders krijgt ze een heel raar gezicht.quote:Op zondag 30 november 2008 06:37 schreef santax het volgende:
Toch moet ik bekennen dat ik die linda de mol, mits ze niet praat, verdomd goed gerijpt vind...
Ze is echt als wijn, mooier geworden met de jaren, terwijl de meeste vrouwen toch meer als melk zijn en na een weekje of 2 zure kwark zijn geworden
*dekking zoekt*
Je begon goed, vanaf patat (aardappel) verloor je echter mijn aandacht en respect. Het is friet trutquote:Op zondag 30 november 2008 06:37 schreef DeeBee het volgende:
Linda de Mol.
Frikandel, kroket, patat...lam terug van het flatfeest.
Heerlijke nacht op deze manier met Paul en alle gasten...
Ik heb een toffe nacht gehadquote:Op zondag 30 november 2008 06:37 schreef Grulez het volgende:
Ik kom net thuis, maar is het de moeite?
Laatste uur nietquote:Op zondag 30 november 2008 06:37 schreef Grulez het volgende:
Ik kom net thuis, maar is het de moeite?
Niet belg.quote:Op zondag 30 november 2008 06:39 schreef santax het volgende:
[..]
Je begon goed, vanaf patat (aardappel) verloor je echter mijn aandacht en respect. Het is friet trut
Linda zegt ook patatquote:Op zondag 30 november 2008 06:39 schreef santax het volgende:
[..]
Je begon goed, vanaf patat (aardappel) verloor je echter mijn aandacht en respect. Het is friet trut
Het stond ook tussen haakjes. Als je de Amerikaanse talkshows kent dat zie je altijd van die gigantische skylines op de achtergrond.quote:Op zondag 30 november 2008 06:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bijlmer flats zijn geen 2 torens maar lange flats die tegenwoordig allemaal laag worden gemaakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |