tss wat jij nu zo makkelijk misbruik maken van noemt zou je zelf exploiteren als ik nu naast je stond met een flesje olie en mijn ervaren handen als het op masseren aankomtquote:Op zondag 30 november 2008 07:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ja misbruik maken van elke situatie he?
ah wandel zequote:Op zondag 30 november 2008 07:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik krijg alleen maar meer honger nu!
Ik ga ff de honden uitlaten en dan echt een eitje bakken onder het laatste stukje
quote:Op zondag 30 november 2008 07:10 schreef MinderMutsig het volgende:
* MinderMutsig heeft een spontane antipathie tegen die zweefhippie
Na alles wat hier vannacht besproken is krijg ik hier toch wat rare associaties bij...quote:Op zondag 30 november 2008 07:11 schreef marcodej het volgende:
Ik wil de SINT... NU...
Ben dit oeverloze gezwam zat...
Dat kan ik best begrijpen.quote:Op zondag 30 november 2008 07:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Na alles wat hier vannacht besproken is krijg ik hier toch wat rare associaties bij...
overdrachtelijke zin he, stop maar, ik probeer het ook al sinds 22.00 gisterenquote:Op zondag 30 november 2008 07:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat kan ik best begrijpen.
Ik bedoel het puur in overdrachtelijke zin...(en vanuit pure vermoeidheid)
Ja bah.quote:Op zondag 30 november 2008 07:17 schreef marcodej het volgende:
Die yogapipo is een beetje dwingerig...
ik ook, maar vanavond als we wakker worden zijn we trots dat we bikkels zijng eweest en het dit laatste uurtje ook nog hebben volgehoudenquote:
Ik hoor de woorden niet eens meerquote:Op zondag 30 november 2008 07:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik word emo van het slaapgebrek. Lief liedje van Mies.![]()
Ik ook, maar ik weiger gewoon. Heb niet 11 uur gekeken om dan uiteindelijk Sinterklaas te missen...quote:
Das waarquote:Op zondag 30 november 2008 07:23 schreef santax het volgende:
[..]
ik ook, maar vanavond als we wakker worden zijn we trots dat we bikkels zijng eweest en het dit laatste uurtje ook nog hebben volgehouden
Omdat Sinterklaas er is.quote:Op zondag 30 november 2008 07:24 schreef santax het volgende:
[..]
Waarom toonde er niemand interesse in mijn zak trouwens
Vorige keren ook alquote:Op zondag 30 november 2008 07:25 schreef santax het volgende:
heeft ie de echte opperpiet, van muiswinkel, nu daar?
quote:Op zondag 30 november 2008 07:25 schreef santax het volgende:
heeft ie de echte opperpiet, van muiswinkel, nu daar?
Kom er speciaal m'n bed voor uitquote:
quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 07:26 schreef Susi het volgende:
Nou ik heb Sinterklaas gezien. Ik kan naar bed.
Psies!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |