Afgelopen nacht, deze nacht dus, was ik helemaal alleenquote:Op zondag 30 november 2008 06:04 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Wie heb je afgelopen nacht gehosseld?
quote:
Klinkt goed.. ze moest dus verwarmd worden :pquote:Op zondag 30 november 2008 06:05 schreef santax het volgende:
[..]
Afgelopen nacht, deze nacht dus, was ik helemaal alleen
Maar gisteren was verregentmeisje bij me![]()
achter 25 jaar?quote:Op zondag 30 november 2008 06:05 schreef rene90 het volgende:
Volgende keer kunnen we ook een marathon-meet houden
Ik zal je de details besparen, maar ik had te veel whiskey opquote:Op zondag 30 november 2008 06:06 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Klinkt goed.. ze moest dus verwarmd worden :p
Ik zag je typoquote:Op zondag 30 november 2008 06:07 schreef santax het volgende:
[..]
achter 25 jaar?
Hoe denk je dat oh-oh en mindermutsig dan nog scoren op de 'i would do them... hard... bad...'-schaal
oh-oh en ik blijven lekker.quote:Op zondag 30 november 2008 06:07 schreef santax het volgende:
[..]
achter 25 jaar?
Hoe denk je dat oh-oh en mindermutsig dan nog scoren op de 'i would do them... hard... bad...'-schaal
Ben nu toch al zo verquote:Op zondag 30 november 2008 06:08 schreef Qunix het volgende:
Ik blijf tot het einde.... Wie doet met mij mee?
Appeltje eitjequote:
Het is nog maar 2 uur en 20 minuten eigenlijk, dus ja...quote:Op zondag 30 november 2008 06:08 schreef Qunix het volgende:
Ik blijf tot het einde.... Wie doet met mij mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |