Afgelopen nacht, deze nacht dus, was ik helemaal alleenquote:Op zondag 30 november 2008 06:04 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Wie heb je afgelopen nacht gehosseld?
quote:
Klinkt goed.. ze moest dus verwarmd worden :pquote:Op zondag 30 november 2008 06:05 schreef santax het volgende:
[..]
Afgelopen nacht, deze nacht dus, was ik helemaal alleen
Maar gisteren was verregentmeisje bij me![]()
achter 25 jaar?quote:Op zondag 30 november 2008 06:05 schreef rene90 het volgende:
Volgende keer kunnen we ook een marathon-meet houden
Ik zal je de details besparen, maar ik had te veel whiskey opquote:Op zondag 30 november 2008 06:06 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Klinkt goed.. ze moest dus verwarmd worden :p
Ik zag je typoquote:Op zondag 30 november 2008 06:07 schreef santax het volgende:
[..]
achter 25 jaar?
Hoe denk je dat oh-oh en mindermutsig dan nog scoren op de 'i would do them... hard... bad...'-schaal
oh-oh en ik blijven lekker.quote:Op zondag 30 november 2008 06:07 schreef santax het volgende:
[..]
achter 25 jaar?
Hoe denk je dat oh-oh en mindermutsig dan nog scoren op de 'i would do them... hard... bad...'-schaal
Ben nu toch al zo verquote:Op zondag 30 november 2008 06:08 schreef Qunix het volgende:
Ik blijf tot het einde.... Wie doet met mij mee?
Appeltje eitjequote:
Het is nog maar 2 uur en 20 minuten eigenlijk, dus ja...quote:Op zondag 30 november 2008 06:08 schreef Qunix het volgende:
Lekker bezigquote:
En je zonsopgang danquote:
Nu gaan slapen, das echt domquote:Op zondag 30 november 2008 06:08 schreef Qunix het volgende:
Die was leukquote:Op zondag 30 november 2008 06:09 schreef santax het volgende:
[..]
die typo, zucht, mja die was niet zo handig ho ho ho
Joep van 't Hek!quote:Op zondag 30 november 2008 06:06 schreef MinderMutsig het volgende:
OMG hij lijkt zo op die lelijke boosaardige dwerg, hoe heet ie?
Die verdient het niet dat je zijn naam goed schrijft.quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 06:10 schreef santax het volgende:
[..]
beloven jullie dat?
*met grote dropsleutel zwaait*
Hmmz.. je tetten dan?quote:Op zondag 30 november 2008 06:11 schreef oh-oh het volgende:
Echt het is zo jammer dat ik geen zin heb om op te staan en mn camera te pakken om een kiekje te maken van mn hondjes die alle 4 op een rij liggen met de pootjes in de lucht en snurken dat ze doen.
Die zijn de marathon meer dan beu, arme schapen...
Wel op tijd dan weer wakker voor voetbal van 1230quote:Op zondag 30 november 2008 06:11 schreef marcodej het volgende:
Nu gaan slapen is echt nutteloos ja...
Ahhhhh?quote:Op zondag 30 november 2008 06:11 schreef oh-oh het volgende:
Echt het is zo jammer dat ik geen zin heb om op te staan en mn camera te pakken om een kiekje te maken van mn hondjes die alle 4 op een rij liggen met de pootjes in de lucht en snurken dat ze doen.
Die zijn de marathon meer dan beu, arme schapen...
quote:Op zondag 30 november 2008 06:12 schreef santax het volgende:
[..]
Hmmz.. je tetten dan?
*ik zei dit niet, ik dacht dit*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |