Nou, vandaag heeft de Ster toch een bar slechte avond gehad op Nederland 1 ben ik bang.quote:Op zondag 30 november 2008 05:48 schreef santax het volgende:
[..]
Schei toch uit man, wat denk je dat Paul heeft opgebracht met de reclame inkomsten voor en na zijn shows? Die heeft zichzelf echt wel betaald hoor, dit is geen kostenpot ofzo, dit is pure winst
haha ja, maar laten we wel wezen, die reclame inkomsten heeft ie al lang binnenquote:Op zondag 30 november 2008 05:49 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nou, vandaag heeft de Ster toch een bar slechte avond gehad op Nederland 1 ben ik bang.
Wordt eens dronken dan, dan wil ik wel eens weten wat er dan gebeurtquote:Op zondag 30 november 2008 05:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik lief jullie allemaal.![]()
En ik ben niet eens dronken.
Slijmjurkquote:
Ik zeg alleen dat de vara een top-budget heeft voor personeelsfeestjes.quote:Op zondag 30 november 2008 05:48 schreef santax het volgende:
[..]
Schei toch uit man, wat denk je dat Paul heeft opgebracht met de reclame inkomsten voor en na zijn shows? Die heeft zichzelf echt wel betaald hoor, dit is geen kostenpot ofzo, dit is pure winst
*pleurt blik bier in mutsje*quote:Op zondag 30 november 2008 05:50 schreef MinderMutsig het volgende:
Gelukkig, ik ben niet de enigequote:Op zondag 30 november 2008 05:51 schreef santax het volgende:
[..]
*pleurt blik bier in mutsje*
Vraag me af wat je nu nog gaat doen/zeggen
Zo'n nacht zorgt voor verbroedering hequote:Op zondag 30 november 2008 05:50 schreef MinderMutsig het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2008 05:52 schreef rene90 het volgende:
Wel respect voor meneer de leeuw, na een fucking 9,5 uur nog steeds zo actief die show presenteren.
Ja zo meteen allemaal de kleren uit en de webcam aanquote:Op zondag 30 november 2008 05:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Zo'n nacht zorgt voor verbroedering he
Ook de mensen die camerawerk doen, regie etc. en waarschijnlijk nog veel meer achter de schermen.quote:Op zondag 30 november 2008 05:52 schreef rene90 het volgende:
Wel respect voor meneer de leeuw, na een fucking 9,5 uur nog steeds zo actief die show presenteren.
quote:Op zondag 30 november 2008 05:53 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ja zo meteen allemaal de kleren uit en de webcam aan
Wie heeft er een ruime douchequote:Op zondag 30 november 2008 05:53 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Het schijnt teringkoud te zijn in die studio... Dat zijn dus de slimme mensen denk ik.quote:Op zondag 30 november 2008 05:53 schreef Susi het volgende:
Je zou voor de grap eens de mensen met sjaaltjes om hun nek moeten tellen
* draait rondjes op bureaustoelquote:Op zondag 30 november 2008 05:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Allemaal even meedoen!![]()
Sluit open en draai
Als er weer een marathon is dan sturen we voor het marathon-broederschap een wens in om de hele show gratis bij te wonenquote:Op zondag 30 november 2008 05:53 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |