Die zie ik dan wel weer liever onder de douche dan Guus eigenlijk.quote:
Ja maar dat mag ze ook alleen maar omdat paul wist dat ze goed is en dat ze vorige keer door zenuwen of wat dan ook niet goed uit de verf kwam. Zo is ie dan ook wel weerquote:Op zondag 30 november 2008 05:46 schreef wokkkel het volgende:
Zo dat vrouwke mag even 3 plaatjes uitkramen.
Yep Vara Budget kent geen grenzen.quote:Op zondag 30 november 2008 05:46 schreef wokkkel het volgende:
Volgens mij zijn die personeelfeestjes daar wel gezellig hehe.
Schei toch uit man, wat denk je dat Paul heeft opgebracht met de reclame inkomsten voor en na zijn shows? Die heeft zichzelf echt wel betaald hoor, dit is geen kostenpot ofzo, dit is pure winstquote:
Nee, je zorgt voor gezelligheidquote:Op zondag 30 november 2008 05:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben in een spambui, valt het op?
quote:Op zondag 30 november 2008 05:48 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben in een spambui, valt het op?
Nou, vandaag heeft de Ster toch een bar slechte avond gehad op Nederland 1 ben ik bang.quote:Op zondag 30 november 2008 05:48 schreef santax het volgende:
[..]
Schei toch uit man, wat denk je dat Paul heeft opgebracht met de reclame inkomsten voor en na zijn shows? Die heeft zichzelf echt wel betaald hoor, dit is geen kostenpot ofzo, dit is pure winst
haha ja, maar laten we wel wezen, die reclame inkomsten heeft ie al lang binnenquote:Op zondag 30 november 2008 05:49 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nou, vandaag heeft de Ster toch een bar slechte avond gehad op Nederland 1 ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |