IK WIST WEL DAT JULLIE MIJN CAM AAN KONDEN DOEN!quote:Op zondag 30 november 2008 03:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt het dat jij momenteel bratwursten in allerlei lichaamsopeningen hebt zitten?
Dat gerucht gaat namelijk.
Niet dáárover denk ik. Of het moet zo leuk zijn dat het onmogelijk is om er niet vrolijk van te worden, ook al lijkt het leven nog zo somber en uitzichtloos. Ja da's een uitdaging hè.quote:Op zondag 30 november 2008 03:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen goed moment voor Ian-grappen neem ik aan?
Behalve voor liesje.quote:Op zondag 30 november 2008 03:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
IK WIST WEL DAT JULLIE MIJN CAM AAN KONDEN DOEN!
VUILE *****HONDEN!
Normaal kost toekijken 5 euro!
Daar waar het pijn doet is het lollig.quote:Op zondag 30 november 2008 03:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet dáárover denk ik. Of het moet zo leuk zijn dat het onmogelijk is om er niet vrolijk van te worden, ook al lijkt het leven nog zo somber en uitzichtloos. Ja da's een uitdaging hè.
Hoe is het met jou liefdesleven?quote:Op zondag 30 november 2008 03:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar waar het pijn doet is het lollig.
Hier heb je een biertjequote:
Jíj wilde toch dat ie zn gang ging of heb ik het nou mis?quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 03:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hier heb je een biertje
* BONG4002 aangeeft
Suc6quote:Op zondag 30 november 2008 03:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo ik kan weer effe......... halve liter water
Vrouwen, serieus...quote:Op zondag 30 november 2008 03:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jíj wilde toch dat ie zn gang ging of heb ik het nou mis?
Nu maak je het hem wel heel moeilijkquote:
Ik weet niet of je een man of vrouw bent maar: HOMO!quote:Op zondag 30 november 2008 03:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo ik kan weer effe......... halve liter water
Inderdaadquote:Op zondag 30 november 2008 03:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu maak je het hem wel heel moeilijk
neuh........ maar wel een mietje als het om drank gaat.......quote:Op zondag 30 november 2008 03:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een man of vrouw bent maar: HOMO!
quote:Op zondag 30 november 2008 03:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ik had hier iets heel leuks op kunnen zeggen opzich.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Ik zei "vrouwen".quote:Op zondag 30 november 2008 03:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ej niet allemaal over een kam scheren
Ik lachte!quote:Op zondag 30 november 2008 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Een live scheiding in de sc en ik mag er geen grappen over maken.
...
...
Gert? Mag ik dan Disana en Lobasca belachelijk maken?
dan is het goedquote:Op zondag 30 november 2008 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zei "vrouwen".
Niet "suikerts".
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET LEZEN LIESSS!!
Neenquote:Op zondag 30 november 2008 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Mag ik dan Disana en Lobasca belachelijk maken?
Nee joh, we hebben al trusten gezegd.quote:Op zondag 30 november 2008 03:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
effe serieus Lies...... ben je d'r nog....... ga hier pleite en naar die vent .......
quote:Op zondag 30 november 2008 03:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, we hebben al trusten gezegd.
quote:Op zondag 30 november 2008 03:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow okeeeeeee
ik moet nou om je llachen hoor lies ik kan er ook niks aan doen .......
quote:Op zondag 30 november 2008 03:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o kut dubbel![]()
meer water..........
quote:Op zondag 30 november 2008 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET LEZEN LIESSS!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Ik heb wel een muziekkie maar die moet ik dan nog ff uploadenquote:Op zondag 30 november 2008 03:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou wie gooit er effe een muziekkie in............
quote:Op zondag 30 november 2008 03:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2008 03:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Skattie dat mag, ik moest net ook al weer even lachen, al voelt elke lach als een messteekquote:Op zondag 30 november 2008 03:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow okeeeeeee
ik moet nou om je achen hoor lies ik kan er ook niks aan doen .......
quote:Op zondag 30 november 2008 03:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Skattie dat mag, ik moest net ook al weer even lachen, al voelt elke lach als een messteek
Nou vooruit danquote:Op zondag 30 november 2008 03:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Omdat ze bijna weer unbanned zijn en als je gaat provoceren zijn ze zo weer gebanned.....quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET LEZEN LIESSS!!
![]()
![]()
![]()
Las het nu pas!
EDIT:quote:Op zondag 30 november 2008 03:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb wel een muziekkie maar die moet ik dan nog ff uploaden
Ja, dat zou heel erg zijn.quote:Op zondag 30 november 2008 03:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Omdat ze bijna weer unbanned zijn en als je gaat provoceren zijn ze zo weer gebanned.....
Je doet het goed, want je bent er!!quote:Op zondag 30 november 2008 03:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik weet het niet meer
jongens help is effe ..........
Nogmaals, hup Ian!quote:Op zondag 30 november 2008 03:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Omdat ze bijna weer unbanned zijn en als je gaat provoceren zijn ze zo weer gebanned.....
Ik kan er ook niets aan doen dat Gert vindt dat ik beter kan pijpen dan zowel Lobasca als Disana en ik dus nooit een ban krijg. JA!quote:Op zondag 30 november 2008 03:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 03:29 schreef APK het volgende:
Lies is toch gewoon een kloon?
Wat zit iedereen nou jankerig te doen?
Hup Ian, grappen maken!![]()
No way, heb al eerder telefonisch contact met een freak gehad.quote:Op zondag 30 november 2008 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
WTF KLOON, je mag wel even langskomen hoor, of even me bellen, of wtf, zeg het maar!
Jij hebt de geilste zaadvragende ogen van het universum.quote:Op zondag 30 november 2008 03:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat Gert vindt dat ik beter kan pijpen dan zowel Lobasca als Disana en ik dus nooit een ban krijg. JA!
OH HIJ MAG WEL LANGSKOMEN!?quote:Op zondag 30 november 2008 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
WTF KLOON, je mag wel even langskomen hoor, of even me bellen, of wtf, zeg het maar!
quote:Op zondag 30 november 2008 03:31 schreef APK het volgende:
[..]
No way, heb al eerder telefonisch contact met een freak gehad.
quote:Op zondag 30 november 2008 03:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt de geilste zaadvragende ogen van het universum.
Nee hoor jij mag ook lamgskomen, maar jij denkt niet dat ik een kloon ben, toch?quote:Op zondag 30 november 2008 03:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
OH HIJ MAG WEL LANGSKOMEN!?
MAAR ALS IK HIER MET 12 CM STIJF IN MIJN STRING ZIT KAN IK HET ZELF GAAN UITZOEKEN!?>
*doet zich inhoudenquote:Op zondag 30 november 2008 03:31 schreef APK het volgende:
[..]
No way, heb al eerder telefonisch contact met een freak gehad.
Je bent te meelevend, daar houden de vrouwtjes niet van.quote:Op zondag 30 november 2008 03:32 schreef Ian_Nick het volgende:
MAAR ALS IK HIER MET 12 CM STIJF IN MIJN STRING ZIT KAN IK HET ZELF GAAN UITZOEKEN!?>
Misschien houd ze niet van bratwursten?quote:Op zondag 30 november 2008 03:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je een kloon van Keeley Hazel bent kan het me geen kut schelen.quote:Op zondag 30 november 2008 03:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee hoor jij mag ook lamgskomen, maar jij denkt niet dat ik een kloon ben, toch?
Teringhoerenquote:Op zondag 30 november 2008 03:33 schreef APK het volgende:
[..]
Je bent te meelevend, daar houden de vrouwtjes niet van.
quote:Op zondag 30 november 2008 03:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat was eigenlijk best wel een onderhuidse, provocerende opmerking van me he.
Kunnen we die meet niet gewoon bij jou doen danquote:Op zondag 30 november 2008 03:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee hoor jij mag ook lamgskomen, maar jij denkt niet dat ik een kloon ben, toch?
Ga ff weg, het is net leuk.quote:
IK STEM VOOR!quote:Op zondag 30 november 2008 03:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kunnen we die meet niet gewoon bij jou doen dan
Is Tanja back in townquote:Op zondag 30 november 2008 03:29 schreef APK het volgende:
Lies is toch gewoon een kloon?
Wat zit iedereen nou jankerig te doen?
Hup Ian, grappen maken!![]()
LIES GA NAAR BED !!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 30 november 2008 03:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als die 'ex' er dan ook maar is, zullen we hem evenquote:Op zondag 30 november 2008 03:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kunnen we die meet niet gewoon bij jou doen dan
Die met die gaatjes, toch?quote:Op zondag 30 november 2008 03:36 schreef Ian_Nick het volgende:
APK, neem jij condooms mee?
Jij weet welke ik wil.
Joh ik ben echt klaarwakker!quote:Op zondag 30 november 2008 03:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
LIES GA NAAR BED !!!!!!!!!!!!
Daar ligt die ex van d'r, staatsmongool!quote:Op zondag 30 november 2008 03:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 november 2008 03:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
quote:
Goeie.quote:Op zondag 30 november 2008 03:38 schreef APK het volgende:
[..]
Daar ligt die ex van d'r, staatsmongool!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |