quote:Op zondag 30 november 2008 03:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Skattie dat mag, ik moest net ook al weer even lachen, al voelt elke lach als een messteek
Nou vooruit danquote:Op zondag 30 november 2008 03:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou wie gooit er effe een muziekkie in............
Omdat ze bijna weer unbanned zijn en als je gaat provoceren zijn ze zo weer gebanned.....quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET LEZEN LIESSS!!
![]()
![]()
![]()
Las het nu pas!
EDIT:quote:Op zondag 30 november 2008 03:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb wel een muziekkie maar die moet ik dan nog ff uploaden
Ja, dat zou heel erg zijn.quote:Op zondag 30 november 2008 03:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Omdat ze bijna weer unbanned zijn en als je gaat provoceren zijn ze zo weer gebanned.....
Je doet het goed, want je bent er!!quote:Op zondag 30 november 2008 03:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik weet het niet meer
jongens help is effe ..........
Nogmaals, hup Ian!quote:Op zondag 30 november 2008 03:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Omdat ze bijna weer unbanned zijn en als je gaat provoceren zijn ze zo weer gebanned.....
Ik kan er ook niets aan doen dat Gert vindt dat ik beter kan pijpen dan zowel Lobasca als Disana en ik dus nooit een ban krijg. JA!quote:Op zondag 30 november 2008 03:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 03:29 schreef APK het volgende:
Lies is toch gewoon een kloon?
Wat zit iedereen nou jankerig te doen?
Hup Ian, grappen maken!![]()
No way, heb al eerder telefonisch contact met een freak gehad.quote:Op zondag 30 november 2008 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
WTF KLOON, je mag wel even langskomen hoor, of even me bellen, of wtf, zeg het maar!
Jij hebt de geilste zaadvragende ogen van het universum.quote:Op zondag 30 november 2008 03:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat Gert vindt dat ik beter kan pijpen dan zowel Lobasca als Disana en ik dus nooit een ban krijg. JA!
OH HIJ MAG WEL LANGSKOMEN!?quote:Op zondag 30 november 2008 03:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
WTF KLOON, je mag wel even langskomen hoor, of even me bellen, of wtf, zeg het maar!
quote:Op zondag 30 november 2008 03:31 schreef APK het volgende:
[..]
No way, heb al eerder telefonisch contact met een freak gehad.
quote:Op zondag 30 november 2008 03:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Jij hebt de geilste zaadvragende ogen van het universum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |