Echt je bent een schatje, maar flikkerff een eind op!quote:Op zondag 30 november 2008 02:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is lekker
Wil je een muts?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 november 2008 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt je bent een schatje, maar flikkerff een eind op!
Dit lijkt toch wel ernstig te zijn.....probeer wel een beetje correct te blijven naar je mede users hoe moeilijk het ook is.quote:Op zondag 30 november 2008 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ik snap jou ook nietquote:Op zondag 30 november 2008 02:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bij gert\/?
ik snap hem niet meer.....
Ik was het al maar nu dubbel...quote:
De muts heb ik al, maar kan hem niet van photoshop naar Imageready draggen met transparante achtergrond.quote:Op zondag 30 november 2008 02:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is lekker
Wil je een muts?
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben nog aan het ontnuchtigenquote:
Misschien wel vlak bij jou vandaan! Of woon je niet in Oud-Zuid?quote:Op zondag 30 november 2008 02:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:waar komt Gert ineens vandaan
Mss heb je gelijk jaquote:Op zondag 30 november 2008 02:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het lijkt mij verstandiger om ff niet op liesje te reageren op dit moment
quote:Op zondag 30 november 2008 02:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien wel vlak bij jou vandaan! Of woon je niet in Oud-Zuid?
Image --> Image mode --> indexed color.quote:Op zondag 30 november 2008 02:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De muts heb ik al, maar kan hem niet van photoshop naar Imageready draggen met transparante achtergrond.
quote:Op zondag 30 november 2008 02:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het lijkt mij verstandiger om ff niet op liesje te reageren op dit moment
quote:Op zondag 30 november 2008 02:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
sorry ik heb teveel gezopen... doe ik ook niet meer
![]()
ik hou het voortaan bij maximaal 2........
ik hep indianenbloed ofzo..........
quote:Op zondag 30 november 2008 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Image --> Image mode --> indexed color.
Dat al geprobeerd?
quote:Op zondag 30 november 2008 02:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Kwam Ian weer eens dronken binnen strompelen met bratwursten in al zijn gaten? Goed zo dat je het uitgemaakt hebt!
Pimmiequote:
quote:Op zondag 30 november 2008 02:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Kwam Ian weer eens dronken binnen strompelen met bratwursten in al zijn gaten? Goed zo dat je het uitgemaakt hebt!
Doet ie het ook niet bij, maar tnx anywayquote:Op zondag 30 november 2008 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Image --> Image mode --> indexed color.
Dat al geprobeerd?
quote:Op zondag 30 november 2008 02:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doet ie het ook niet bij, maar tnx anyway
ff rondje met hondje
heb ik dat ook weer gehad
quote:
Zonder abbo kan dat binnen 24/48 uur dacht ikquote:Op zondag 30 november 2008 02:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
kan ik nog al mijn post en wisssen ////////
Dan is er geen SC meerquote:Op zondag 30 november 2008 02:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:kan ik nog al mijn post en wisssen ////////
als jij binnenkomt en je zet alleen maar deze neerquote:
Waarom sorry?quote:Op zondag 30 november 2008 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
Jah, nah sorry endezo
Ben al wegquote:Op zondag 30 november 2008 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
Haha grappig, ja vaak valt het ook stil als ik kom, blijkbaar wordt die associatie vaker gemaakt kennelijkquote:Op zondag 30 november 2008 02:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als jij binnenkomt en je zet alleen maar deze neer![]()
dan denk ik dat er altijd bij BONGGGGGGGGGGG
sit is een ontboezeming jah........
Niet nodigquote:
Nah gewoon, dit moet i niet op een forum willen delen, maar ik voel me zooooo kut, want we gaan gewoon fucking scheiden, en dat doet zoooo pijnquote:
Voor bij je vierde peuk.quote:Op zondag 30 november 2008 02:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Toppertje Pak je fluit en trek erop uit
quote:Op zondag 30 november 2008 02:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor bij je vierde peuk.![]()
[ afbeelding ]
Heel vervelend idd maar mss is het beter om even te rusten/slapen en dan met een fris hoofd hier weer te posten denk ik....quote:Op zondag 30 november 2008 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah gewoon, dit moet i niet op een forum willen delen, maar ik voel me zooooo kut, want we gaan gewoon fucking scheiden, en dat doet zoooo pijn
quote:Op zondag 30 november 2008 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah gewoon, dit moet i niet op een forum willen delen, maar ik voel me zooooo kut, want we gaan gewoon fucking scheiden, en dat doet zoooo pijn
quote:Op zondag 30 november 2008 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet even niet wat ik moet zeggen....quote:Op zondag 30 november 2008 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ja jezus Lies....... dat gaat nou toch niet........quote:Op zondag 30 november 2008 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ja fuck doe es ff gewoon blije posts enzo!
Verdomme!
Dat gaat natuurlijk een beetje moeilijk met deze mededelingen van jouquote:Op zondag 30 november 2008 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
Verdomme!
Ja maar fucking hell fan, dat heb ik wel ff zoooo ndig nu!quote:Op zondag 30 november 2008 02:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja jezus Lies....... dat gaat nou toch niet........
Nou nee Lies ... Zelfs hier werkt dat niet zo..quote:Op zondag 30 november 2008 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
Verdomme!
quote:Op zondag 30 november 2008 02:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar fucking hell fan, dat heb ik wel ff zoooo ndig nu!
quote:Op zondag 30 november 2008 02:41 schreef liesje1979 het volgende:
Verdomme!
Trut.quote:
Tis goed, maar pijn!quote:Op zondag 30 november 2008 02:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee Lies ... Zelfs hier werkt dat niet zo..
Sterkte meis
Hij is nu op bed!quote:Op zondag 30 november 2008 02:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja nouhou ... waar is je ventje dan nou..... is ie weg?
Mss valt er morgen beter over te praten met je vriend? (al weet ik niet wat er precies gebeurd is natuurlijk)quote:
Neequote:Op zondag 30 november 2008 02:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss valt er morgen beter over te praten met je vriend? (al weet ik niet wat er precies gebeurd is natuurlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |