Dat waardeer ik ook, maar ik wil zelf ook weten hoe dat moet. Ik krijg die muts er wel goed op, maar met die witte achtergrond. En die moet ik op transparant zien te krijgen, dan is het appeltje eitje.quote:Op zondag 30 november 2008 02:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nog steeds geen muts ..........
brandy has toch al 2 mooie gemaakt .......
man gebruik toch gewoon die van brandy,,,,,,, maakt het uit,,,,,, zoek je het morgen uit ofoquote:Op zondag 30 november 2008 02:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat waardeer ik ook, maar ik wil zelf ook weten hoe dat moet. Ik krijg die muts er wel goed op, maar met die witte achtergrond. En die moet ik op transparant zien te krijgen, dan is het appeltje eitje.
Nope, ik wil m'n eigen ava maken. Het gaat mij erom dat ik weet hoe het moet, ook al moet ik er de hele nacht de Help voor raadplegen.quote:Op zondag 30 november 2008 02:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
man gebruik toch gewoon die van brandy,,,,,,, maakt het uit,,,,,, zoek je het morgen uit ofo
Ik heb er helaas niet veel verstand van maar weet wel dat je speciale programma's nodig hebt zoals Paint shop e.d., dus niet heel eenvoudig te makenquote:Op zondag 30 november 2008 02:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nope, ik wil m'n eigen ava maken. Het gaat mij erom dat ik weet hoe het moet, ook al moet ik er de hele nacht de Help voor raadplegen.
owkee. maar zit niet zo tegen mijn kop te rammen jah..... ik val al bijn aomquote:Op zondag 30 november 2008 02:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nope, ik wil m'n eigen ava maken. Het gaat mij erom dat ik weet hoe het moet, ook al moet ik er de hele nacht de Help voor raadplegen.
Vanóchtend?quote:Op zondag 30 november 2008 02:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zat vanavond nog aan de Duvel, en wat rode wijn, maar nu weer aan het ontnuchteren
Ojee, vertel...vroeg me al af wat er aan de hand wasquote:Op zondag 30 november 2008 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ok, het is denk ik wel over
mijn relatie
gek je meent het........ ?quote:Op zondag 30 november 2008 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
mijn relatie
Yoh !!! schrok me de teringquote:Op zondag 30 november 2008 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
mijn relatie
quote:Op zondag 30 november 2008 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
mijn relatie
Zo opeens 's nachts?quote:Op zondag 30 november 2008 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
mijn relatie
Ow, dat is lekkerquote:Op zondag 30 november 2008 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
mijn relatie
quote:Op zondag 30 november 2008 02:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanóchtend?
Bij wijze van ontbijt? Of was je nog niet naar bed geweest?
Old habits never die.
Even een moderatie ronde doen kennelijkquote:Op zondag 30 november 2008 02:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
waar komt Gert ineens vandaan
Kwam Ian weer eens dronken binnen strompelen met bratwursten in al zijn gaten? Goed zo dat je het uitgemaakt hebt!quote:Op zondag 30 november 2008 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
mijn relatie
Echt je bent een schatje, maar flikkerff een eind op!quote:Op zondag 30 november 2008 02:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is lekker
Wil je een muts?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 november 2008 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt je bent een schatje, maar flikkerff een eind op!
Dit lijkt toch wel ernstig te zijn.....probeer wel een beetje correct te blijven naar je mede users hoe moeilijk het ook is.quote:Op zondag 30 november 2008 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt je bent een schatje, maar flikkerff een eind op!
ik snap jou ook nietquote:Op zondag 30 november 2008 02:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bij gert\/?
ik snap hem niet meer.....
Ik was het al maar nu dubbel...quote:
De muts heb ik al, maar kan hem niet van photoshop naar Imageready draggen met transparante achtergrond.quote:Op zondag 30 november 2008 02:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is lekker
Wil je een muts?
[ afbeelding ]
quote:
Ik ben nog aan het ontnuchtigenquote:
Misschien wel vlak bij jou vandaan! Of woon je niet in Oud-Zuid?quote:Op zondag 30 november 2008 02:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:waar komt Gert ineens vandaan
Mss heb je gelijk jaquote:Op zondag 30 november 2008 02:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het lijkt mij verstandiger om ff niet op liesje te reageren op dit moment
quote:Op zondag 30 november 2008 02:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien wel vlak bij jou vandaan! Of woon je niet in Oud-Zuid?
Image --> Image mode --> indexed color.quote:Op zondag 30 november 2008 02:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De muts heb ik al, maar kan hem niet van photoshop naar Imageready draggen met transparante achtergrond.
quote:Op zondag 30 november 2008 02:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het lijkt mij verstandiger om ff niet op liesje te reageren op dit moment
quote:Op zondag 30 november 2008 02:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
sorry ik heb teveel gezopen... doe ik ook niet meer
![]()
ik hou het voortaan bij maximaal 2........
ik hep indianenbloed ofzo..........
quote:Op zondag 30 november 2008 02:27 schreef APK het volgende:
[..]
Image --> Image mode --> indexed color.
Dat al geprobeerd?
quote:Op zondag 30 november 2008 02:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Kwam Ian weer eens dronken binnen strompelen met bratwursten in al zijn gaten? Goed zo dat je het uitgemaakt hebt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |