12 uur lang.. ??quote:Op zondag 30 november 2008 02:05 schreef SCH het volgende:
Ze zouden tong80 en mij samen een programma moeten geven - 100 x leuker dan Paul
Ga je een partij zitten schamen zeg. Echt.quote:Op zondag 30 november 2008 01:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Niemand moest Jacques en eik was hij zo dapper en ergens wist je wel dat hij gelijk had. Jacques was dan zijn te ver vooruit maar hij is wel iemand die je goed onthoudt. Want die ouwe gozer in zijn blauwe trui, links van Paul de Leeuw... ik ken hem maar heb echt geen flauw idee hoe hij heet..
Prins Claus die een stuiptrekking kreegquote:
Tsja, zag het in de voorraadkast staan en toen had ik daar ineens enorme trek in...quote:
Sterktequote:Op zondag 30 november 2008 02:07 schreef Cee het volgende:
Nou, ik heb zojuist de recorder de opdracht gegeven zichzelf vanaf kwart over 2 aan te zwengelen. Dus nog een paar minuten en dan duik ik m'n bedje in.Truste alvast.
quote:Op zondag 30 november 2008 02:05 schreef SCH het volgende:
Ze zouden tong80 en mij samen een programma moeten geven - 100 x leuker dan Paul
Tot weerziensquote:Op zondag 30 november 2008 02:05 schreef minilot het volgende:
Evenen
naar Heathen.
En: Zouden ze de rommel van Brigitte Kaandorp nog gaan opstofzuigen?
Trusten alvast danquote:Op zondag 30 november 2008 02:07 schreef Cee het volgende:
Nou, ik heb zojuist de recorder de opdracht gegeven zichzelf vanaf kwart over 2 aan te zwengelen. Dus nog een paar minuten en dan duik ik m'n bedje in.Truste alvast.
Trusten, Ceequote:Op zondag 30 november 2008 02:07 schreef Cee het volgende:
Ze waren net ff weg tochquote:Op zondag 30 november 2008 02:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou Cor ook een keer een rondje mogen lopen? Anders zit ie echt 12 uur op z'n stoel.
Hier was het lekker buiten, niet eens koud!quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 02:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ga je een partij zitten schamen zeg. Echt.
Je hebt geen idee van Nederlands toneel of zo?![]()
Slaap lekker!quote:Op zondag 30 november 2008 02:07 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |