Prins Claus die een stuiptrekking kreegquote:
Tsja, zag het in de voorraadkast staan en toen had ik daar ineens enorme trek in...quote:
Sterktequote:Op zondag 30 november 2008 02:07 schreef Cee het volgende:
Nou, ik heb zojuist de recorder de opdracht gegeven zichzelf vanaf kwart over 2 aan te zwengelen. Dus nog een paar minuten en dan duik ik m'n bedje in.Truste alvast.
quote:Op zondag 30 november 2008 02:05 schreef SCH het volgende:
Ze zouden tong80 en mij samen een programma moeten geven - 100 x leuker dan Paul
Tot weerziensquote:Op zondag 30 november 2008 02:05 schreef minilot het volgende:
Evenen
naar Heathen.
En: Zouden ze de rommel van Brigitte Kaandorp nog gaan opstofzuigen?
Trusten alvast danquote:Op zondag 30 november 2008 02:07 schreef Cee het volgende:
Nou, ik heb zojuist de recorder de opdracht gegeven zichzelf vanaf kwart over 2 aan te zwengelen. Dus nog een paar minuten en dan duik ik m'n bedje in.Truste alvast.
Trusten, Ceequote:Op zondag 30 november 2008 02:07 schreef Cee het volgende:
Ze waren net ff weg tochquote:Op zondag 30 november 2008 02:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou Cor ook een keer een rondje mogen lopen? Anders zit ie echt 12 uur op z'n stoel.
Hier was het lekker buiten, niet eens koud!quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 02:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ga je een partij zitten schamen zeg. Echt.
Je hebt geen idee van Nederlands toneel of zo?![]()
Slaap lekker!quote:Op zondag 30 november 2008 02:07 schreef Cee het volgende:
Ja het weer is beter binnenquote:Op zondag 30 november 2008 02:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier was het lekker buiten, niet eens koud!
Ilsequote:Op zondag 30 november 2008 02:09 schreef wokkkel het volgende:
Waarom halen ze Ilse niet even uit de kantine?
Volgens mij niet.quote:Op zondag 30 november 2008 02:09 schreef santax het volgende:
Is dit nu op de muziek van 'you' ? Van ten sharp?
Laplandquote:Op zondag 30 november 2008 02:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Sneeuw ? Ik woon honderden kilometers hoger. Bij mij zou sneeuw moeten vallen!
quote:Op zondag 30 november 2008 02:09 schreef santax het volgende:
Is dit nu op de muziek van 'you' te rukken? Van ten sharp?
Himalaya??quote:
Het is alweer overquote:Op zondag 30 november 2008 02:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.weer.nl/nl/home/weer/neerslagradar/nederland.html
We weten nu wel dat je dat vind. Of had je het over die Bas-indiër?quote:
Goed he!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |