Ik wist gewoon dat je snel terug zou komenquote:Op zondag 30 november 2008 01:47 schreef tong80 het volgende:
Kan mij het rotten ik pak nog een pilsje
Ik kan echt niet naar bed. Historische TV
tongquote:Op zondag 30 november 2008 01:47 schreef tong80 het volgende:
Kan mij het rotten ik pak nog een pilsje
Ik kan echt niet naar bed. Historische TV
Trustenquote:Op zondag 30 november 2008 01:46 schreef sunmoonstar het volgende:
Kwam even melden dat ik m'n bed ga opzoeken! Hoop er straks weer rond 07:00 te zijn! Fijne nacht nog!!!
Ik dacht er ook net aanquote:
Of van 't toneel.quote:
quote:Na een serie duo-presentaties met Paul de Leeuw
Dat was volgens mij Edwin Rutte (Ome Willem).quote:Op zondag 30 november 2008 01:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht er ook net aan
Was hij ook altijd die zanger onder begeleiding van dat draaiorgel ofzo
meen dat het mooie mannen heettequote:Op zondag 30 november 2008 01:52 schreef ddx het volgende:
Hans heeft toch ook iets op tv gedaan met Paul ?
quote:Op zondag 30 november 2008 01:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht er ook net aan
Was hij ook altijd die zanger onder begeleiding van dat draaiorgel ofzo
Oh kan ook welquote:Op zondag 30 november 2008 01:53 schreef Felixa het volgende:
[..]
Dat was volgens mij Edwin Rutte (Ome Willem).
Nu weet ik het niet meerquote:
de mensen van 00:00 - 02:00 hebben echt een saaie periode achter de rug behalve ranking the starsquote:Op zondag 30 november 2008 01:53 schreef Cee het volgende:
Het publiek begint een beetje te wiebelen en ongeduldig te worden. Maar dit is ook wel leuk, maar ook weer niet, tenminste niet om 2 uur 's nachts. Het gaat qua onderwerp heen en weer en te veel inside verhalen, alsof ik bij die mensen in de kroeg zit en ik ben aangeschoven aan hun tafeltje zonder uitgenodigd te zijn en ik zit een beetje glazig te kijken met een lege glas en ze bieden me geen nieuw drankje aan.
Eh, zoiets dus.
Ik vond het juist mooi.quote:Op zondag 30 november 2008 01:54 schreef Heathen. het volgende:
Arm publiek.. volgens mij is dit toch wel het kutste tijdstip waar je in kon zitten.
Dit soort posts moet ik niet lezen met een paar glaasjes wijn en een net afgemaakte surprise want dan blijf ik hangen.quote:Op zondag 30 november 2008 01:52 schreef santax het volgende:
En dan sluiten we het drukke topic, zeker een mod die nog in de stage-tijd zit
Ik zei dus:
Wat tong zei: dit is een stukje historische tv wat we zien.
Zoveel grootheden bij elkaar, die allen hun steentje hebben bijgedragen aan de media de laatste 30 jaar, ongeacht of we ze allemaal mogen. Dit is een uitzending die ik slechts 3 mensen zou gunnen, Jos Brink, Mies Bouwman en inderdaad, Paul de Leeuw. Daar heeft ie hard voor moeten werken en dat heeft ie echt zelf verdient
Hangt er vanaf hoe je zaterdag ingedeeld isquote:Op zondag 30 november 2008 01:55 schreef jmac het volgende:
Wat stelt iedereen zich aan dat het zo'n opgave is nacht door te werken? Doe ik ook wekelijks en 't niet zo fijn als overdag natuurlijk maar beetje overtrokken reactie dat mensen nu al in slaap vallen. 't is pas 2 uur mensen
Hmmm. Nu ik d'r zo zie krijg ik dat gevoel ookquote:Op zondag 30 november 2008 01:55 schreef wokkkel het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat Wende een autist is...
Ze heeft überhaupt geen tieten.quote:Op zondag 30 november 2008 01:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze heeft geen tieten voor dat jurkje.
Eens.quote:Op zondag 30 november 2008 01:55 schreef jmac het volgende:
Wat stelt iedereen zich aan dat het zo'n opgave is nacht door te werken? Doe ik ook wekelijks en 't niet zo fijn als overdag natuurlijk maar beetje overtrokken reactie dat mensen nu al in slaap vallen. 't is pas 2 uur mensen
Jij al wel?quote:Op zondag 30 november 2008 01:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze heeft geen tieten voor dat jurkje.
zo'n jurk is alleen leuk als je iets meer borsten hebt dan zij bezit.quote:Op zondag 30 november 2008 01:55 schreef Specularium het volgende:
Leuk jurkje, je kan dr ribbenkast zien.
Zei de zanger van INXS ook alquote:Op zondag 30 november 2008 01:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit soort posts moet ik niet lezen met een paar glaasjes wijn en een net afgemaakte surprise want dan blijf ik hangen.
Mies..
Meen je toch niet beste tong.. dit is zo incrowd.. en daarmee valt ranking the stars toch mee in de min... ik denk dat het publiek van 8-10 het nog tot nu toe het beste deel gehad heeft.quote:
Volgens mij heb zelfs ik meer tieten. En ik ben niet dik.quote:Op zondag 30 november 2008 01:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zo'n jurk is alleen leuk als je iets meer borsten hebt dan zij bezit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |