Hij had een tijd dat ie inderdaad geheel accentloos was maar het is nu dubbel zo erg terug... beetje jammer maar ik blijf er een zwak voor houdenquote:Op zondag 30 november 2008 01:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ach, Danny.... Praat toch normaal..
die heeft de plofkop niet van jack nickelsonquote:Op zondag 30 november 2008 01:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die ene gast in het blauw lijkt op de joker
Hmja, nou, ik vind 't niksquote:Op zondag 30 november 2008 01:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij had een tijd dat ie inderdaad geheel accentloos was maar het is nu dubbel zo erg terug... beetje jammer maar ik blijf er een zwak voor houden
komt omdat ciske weer op de planken staat, dus mocht het weer.quote:Op zondag 30 november 2008 01:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij had een tijd dat ie inderdaad geheel accentloos was maar het is nu dubbel zo erg terug... beetje jammer maar ik blijf er een zwak voor houden
maak hem nou geen kopje kleiner , hij komt al amper boven het maaiveld uit.quote:Op zondag 30 november 2008 01:44 schreef Krambo het volgende:
ik heb niet snel een hekel aan iemand, maar voor die de munk kerel maak ik graag een uitzondering
Niemand moest Jacques en eik was hij zo dapper en ergens wist je wel dat hij gelijk had. Jacques was dan zijn te ver vooruit maar hij is wel iemand die je goed onthoudt. Want die ouwe gozer in zijn blauwe trui, links van Paul de Leeuw... ik ken hem maar heb echt geen flauw idee hoe hij heet.quote:Op zondag 30 november 2008 01:37 schreef santax het volgende:
[..]
Is ook zo, ik moest hem ook niet toen
Maar met wat ik nu weet...
Henk Jan Smith en helemaal de talentloze Gordon wiens enkele gevoelige noot die hij ooit in zijn strot gehad heeft, die van Joling waren, moet ik al helemaal niet meer.
quote:Op zondag 30 november 2008 01:44 schreef Krambo het volgende:
ik heb niet snel een hekel aan iemand, maar voor die de munk kerel maak ik graag een uitzondering
alsof hij door heeft dat het aan het inkakken is.. wat een vakman..quote:Op zondag 30 november 2008 01:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig geeft Paul er weer een leuke slinger aan.
Nogmaals...quote:Op zondag 30 november 2008 01:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Jamaar, jamaar, hij heeft geen opleiding!
Iddquote:Op zondag 30 november 2008 01:44 schreef Stali het volgende:
ik ken hem maar heb echt geen flauw idee hoe hij heet..
quote:Op zondag 30 november 2008 01:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maak hem nou geen kopje kleiner , hij komt al amper boven het maaiveld uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |