nee mij ook niet. maar ben gewoon benieuwd...quote:Op zondag 30 november 2008 01:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de kijkcijfers boeien mij echt het allerminste , gaat er om of we vermaakt worden.
Idd. Beetje jammer ditquote:Op zondag 30 november 2008 01:26 schreef Cee het volgende:
Als hij kijkers wil houden in de nacht, zou hij dan eigenlijk niet een wat meliger, publiek-participerend item moeten doen nu? Ik denk dat veel mensen nu afhaken.
Klopt en misschien heb ik het dus verkeerd.quote:Op zondag 30 november 2008 01:24 schreef santax het volgende:
[..]
Ik gok dat je nog nooit naar een van zijn shows bent geweest, integenstelling tot ik![]()
Je moest eens weten.
Goed item danquote:Op zondag 30 november 2008 01:26 schreef on_air het volgende:
Update van de A4; er wordt niet meer gefilmd of uitgezonden. Sleepy time. Misschien gast bij het ontbijt.
Freek de jonge vind ik heerlijk.quote:Op zondag 30 november 2008 01:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je hebt wel meer depressieve oude ' commedianten'
Trustenquote:Op zondag 30 november 2008 01:27 schreef -Peach het volgende:
Nachtbrakers, ik ga slapen! Veel plezier nog!
Valt mee. Freek is drama wat dat betreft.quote:Op zondag 30 november 2008 01:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
Herman van Veen, wat een ouwe zever is dat toch
quote:Op zondag 30 november 2008 01:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hou vol roel , paul geeft het nu ook op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |