quote:Op zondag 30 november 2008 01:15 schreef santax het volgende:
[..]
We staan dan ook niet voor niets bekend uit de oude dagen als 'durpke van de messentrekkers'
Ik ook!quote:
Nee dat is roels favourite hamsterquote:Op zondag 30 november 2008 01:16 schreef Stali het volgende:
[..]
WTF?
Brigitte Kaandorp? Maar die is toch lesbisch of zit ik nu heel erg verkeerd?
problemen mee? Ik snij de kabel van je toetsenbord door hoor.quote:Op zondag 30 november 2008 01:16 schreef Beelzebub85 het volgende:
Hebben we nou een topic vol Limburgers?
quote:Op zondag 30 november 2008 01:17 schreef santax het volgende:
[..]
problemen mee? Ik snij de kabel van je toetsenbord door hoor.
Zonger mit mien euch te knipperen
Die was niet zo'n fan geloof ikquote:Op zondag 30 november 2008 01:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
valt wel op de diehards, mis alleen hans hier
Ja, idd. Maar die let ondertussen wel op 't 3FM-topic, denk ikquote:Op zondag 30 november 2008 01:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
valt wel op de diehards, mis alleen hans hier
Hoezo? Deze klopt nu iig.quote:Op zondag 30 november 2008 01:11 schreef marcodej het volgende:
* Ben bang dat de nummering van de topics een beetje fout gaat nu door mij...
De wandelende hamsterwangetjesquote:Op zondag 30 november 2008 01:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee dat is roels favourite hamster
Nee, origineel was "Mooi! Weer de leeuw #32 - Marathon IV".... En toen ging het mis...\quote:
Roel?quote:Op zondag 30 november 2008 01:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nee dat is roels favourite hamster
Rustmomentje heet dat politiek correctquote:Op zondag 30 november 2008 01:19 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
![]()
We merken dat we weer in een inzak-momentje zitten wat de marathon betreft.
quote:
quote:
quote:
Dat gaat gebeurenquote:Op zondag 30 november 2008 01:21 schreef Asskicker14 het volgende:
Nu haak ik af. Trusten. Ik zal morgen wel kijken of het op uitzending gemist komt te staan.
quote:Op zondag 30 november 2008 01:22 schreef HostiMeister het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Herman issues met zijn stoel
Eens.quote:Op zondag 30 november 2008 01:22 schreef santax het volgende:
Echt als die Van Veen iets zegt hang ik aan zijn lippen. Die rust, hij dwingt je om te luisteren zonder dat je gedwongen word
Die mag zo langzaam maar zeker ook wel eens dagje koning worden
de kijkcijfers boeien mij echt het allerminste , gaat er om of we vermaakt worden.quote:Op zondag 30 november 2008 01:22 schreef wokkkel het volgende:
nu gaan er veel mensen naar bed.. kan niet wachten om de kijkcijfers je analyseren hehe
Hahaha.. you said analquote:Op zondag 30 november 2008 01:22 schreef wokkkel het volgende:
nu gaan er veel mensen naar bed.. kan niet wachten om de kijkcijfers je analyseren hehe
Ik gok dat je nog nooit naar een van zijn shows bent geweest, integenstelling tot ikquote:Op zondag 30 november 2008 01:23 schreef Heathen. het volgende:
Je kan echt merken dat dat soort lui niet meer in de maatschappij staan... (van veen met name)
je hebt wel meer depressieve oude ' commedianten'quote:Op zondag 30 november 2008 01:23 schreef Heathen. het volgende:
Je kan echt merken dat dat soort lui niet meer in de maatschappij staan... (van veen met name)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |