6.30quote:Op zondag 30 november 2008 01:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf nog even wakker
Hoe laat beginnen Paul en Linda morgenvroeg?
Hehehe, ik kom uit steinquote:Op zondag 30 november 2008 01:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
75 euro valt nog heel erg mee. Zal nu ook wel duurder worden. Bij Beluga hier in Maastricht (2 sterren en een van de TOP-restaurants van Nederland) ben je minstens 3 keer zoveel kwijt (maar krijg je totaal wat anders op je bord).
Hee, zit je in Maastricht?quote:Op zondag 30 november 2008 01:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
75 euro valt nog heel erg mee. Zal nu ook wel duurder worden. Bij Beluga hier in Maastricht (2 sterren en een van de TOP-restaurants van Nederland) ben je minstens 3 keer zoveel kwijt (maar krijg je totaal wat anders op je bord).
No shit...quote:Op zondag 30 november 2008 01:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kaandorp. Zo niet grappig.
tering da's wel vroegquote:
Tozzoquote:Op zondag 30 november 2008 01:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt Marco?
Dat vind ik dus echt geen echte vent ..
Dan zou ik nog eerder voor Robert gaan![]()
Tong haak jij echt al af???
Brigitte bleeeeeeeeegh.
Nu ga ik echt de honden uit laten, zeker nu Herman dr ook nog aan komt.
Tot zo!
Echt?quote:Op zondag 30 november 2008 01:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Wisten jullie dat Kaandorp Paul heeft ontmaagd?
Pas later ontdekte hij dat hij toch echt homo is.
ik twijfelde (Robert is leuk)quote:Op zondag 30 november 2008 01:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt Marco?
Dat vind ik dus echt geen echte vent ..
Dan zou ik nog eerder voor Robert gaan![]()
Maar bij Beluga gaat toch iedereen met honger naar buiten?quote:Op zondag 30 november 2008 01:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |