Ze begint leukquote:
75 euro valt nog heel erg mee. Zal nu ook wel duurder worden. Bij Beluga hier in Maastricht (2 sterren en een van de TOP-restaurants van Nederland) ben je minstens 3 keer zoveel kwijt (maar krijg je totaal wat anders op je bordquote:Op zondag 30 november 2008 01:06 schreef santax het volgende:
[..]
maasbracht, 1 keer geweest omdat ik die 2 ferrari's voor de deur zo leuk vond.
Lekker, je eet je buikje niet rond en een 2-sterren prijskaartje, ook al toen ze nog 1 ster hadden.
Geniale inrichting, dat wel. En gewoon A-klasse restaurant, maar heel heel chique... Ernesto's in sittard kost een stuk minder, is minstens zo lekker en je krijgt je bord niet leeg
Dessalnietemin, een leuke avond uit als je het geld ervoor over hebt. (reken op toch snel 75 euro per persoon als je geen gekke dingen gaat bestellen)
Stuk voor stuk helden dusquote:Op zondag 30 november 2008 01:08 schreef on_air het volgende:
[..]
Alleen maar guitar heroes. Fleetwood Mac net gehad, Deep Purple etc. Variatie!
Half 7, zoiets.quote:Op zondag 30 november 2008 01:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf nog even wakker
Hoe laat beginnen Paul en Linda morgenvroeg?
6.30quote:Op zondag 30 november 2008 01:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf nog even wakker
Hoe laat beginnen Paul en Linda morgenvroeg?
Hehehe, ik kom uit steinquote:Op zondag 30 november 2008 01:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
75 euro valt nog heel erg mee. Zal nu ook wel duurder worden. Bij Beluga hier in Maastricht (2 sterren en een van de TOP-restaurants van Nederland) ben je minstens 3 keer zoveel kwijt (maar krijg je totaal wat anders op je bord).
Hee, zit je in Maastricht?quote:Op zondag 30 november 2008 01:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
75 euro valt nog heel erg mee. Zal nu ook wel duurder worden. Bij Beluga hier in Maastricht (2 sterren en een van de TOP-restaurants van Nederland) ben je minstens 3 keer zoveel kwijt (maar krijg je totaal wat anders op je bord).
No shit...quote:Op zondag 30 november 2008 01:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kaandorp. Zo niet grappig.
tering da's wel vroegquote:
Tozzoquote:Op zondag 30 november 2008 01:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt Marco?
Dat vind ik dus echt geen echte vent ..
Dan zou ik nog eerder voor Robert gaan![]()
Tong haak jij echt al af???
Brigitte bleeeeeeeeegh.
Nu ga ik echt de honden uit laten, zeker nu Herman dr ook nog aan komt.
Tot zo!
Echt?quote:Op zondag 30 november 2008 01:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Wisten jullie dat Kaandorp Paul heeft ontmaagd?
Pas later ontdekte hij dat hij toch echt homo is.
ik twijfelde (Robert is leuk)quote:Op zondag 30 november 2008 01:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt Marco?
Dat vind ik dus echt geen echte vent ..
Dan zou ik nog eerder voor Robert gaan![]()
Maar bij Beluga gaat toch iedereen met honger naar buiten?quote:Op zondag 30 november 2008 01:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |