Persoonlijk vind ik de kippen/groentensoep lekkerderquote:Op zondag 30 november 2008 00:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is ie Tot........... ?en wat nu?
missschien heeft simpeltje nog een bakkie snert voor je
quote:
Er zitten pareltjes van topics tussen hoor.quote:Op zondag 30 november 2008 00:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
tis wel leuk als je ervan houdt om lekker uitgescholden te worden.........
Mja, voor mij hoeft dat nou net niet, ookal is het nonsens (want FOK!=dus korreltje zout)quote:Op zondag 30 november 2008 00:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
tis wel leuk als je ervan houdt om lekker uitgescholden te worden.........
quote:
nee serieus ik vin dit gezelliger ben een beetje éénkennigquote:Op zondag 30 november 2008 00:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, voor mij hoeft dat nou net niet, ookal is het nonsens (want FOK!=dus korreltje zout)
Maar probeer dit dan eens: [PAINT] Verlept artiesten raad topic.quote:Op zondag 30 november 2008 00:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee serieus ik vin dit gezelliger ben een beetje éénkennig
Okejquote:Op zondag 30 november 2008 00:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee serieus ik vin dit gezelliger ben een beetje éénkennig
Erger dan een fan zijn van een pooierboy kan al niet, dus zo erg kan je je niet misdragen...quote:Op zondag 30 november 2008 00:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk ik negeer die hele meetingzooi.......![]()
maar nee gaat dus niet lukken.........
nah........ daar moet ik nog 's héééél goed over nadenken......... als ik me ga misdragen
durf ik me hier nooit meer te vertonen
quote:Op zondag 30 november 2008 00:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
nah........ daar moet ik nog 's héééél goed over nadenken......... als ik me ga misdragen
nah zolang dit groeppie bestaat blijf ik lekker hier.........quote:Op zondag 30 november 2008 00:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar probeer dit dan eens: [PAINT] Verlept artiesten raad topic.![]()
Is echt grappig, en er wordt niet eens gescholden.
nee ik kom met dezequote:Op zondag 30 november 2008 00:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Erger dan een fan zijn van een pooierboy kan al niet, dus zo erg kan je je niet misdragen...![]()
En nu kom jij natuurlijk met ...![]()
Meetings zijn leuk! Echt waar, ik heb nog nooit een kut meeting gehad. Vroeger deed ik dat gewoon, ging ik er gewoon heen enzo, was altijd gezellig.quote:Op zondag 30 november 2008 00:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar heb je idd wel een point.quote:Op zondag 30 november 2008 00:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en jullie weten toch al dat ik een mongool ben dus dan maakt het niet meer uit
Dus we gaan samen ... bestel ik het busje wel.. Kunnen we samen kwijlen tegen de ramenquote:Op zondag 30 november 2008 00:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah zolang dit groeppie bestaat blijf ik lekker hier.........
ik lul ook veel te veel......en dat zijn allemaal mensen die ik niet ken en dan denken ze
huh? wat is dat nou voor een mongool?
en jullie weten toch al dat ik een mongool ben dus dan maakt het niet meer uit
zal ik even voor je prusten? Ik maak vaak ava'squote:Op zondag 30 november 2008 00:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik krijg het verdomme niet voor elkaar die klotenaap van mij een kerstmuts op te zetten.
quote:Op zondag 30 november 2008 00:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik krijg het verdomme niet voor elkaar die klotenaap van mij een kerstmuts op te zetten.
Daar ben je ook te simpel voor.. Vraag NZ of KZ !!! Is een topic voor ergensquote:Op zondag 30 november 2008 00:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op zondag 30 november 2008 00:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
zal ik even voor je prusten? Ik maak vaak ava's
als je max een half uurtje heb staat 'ie op zijn hoofd
quote:Op zondag 30 november 2008 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus we gaan samen ... bestel ik het busje wel.. Kunnen we samen kwijlen tegen de ramen
ik heb fobieën hoor........quote:Op zondag 30 november 2008 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dus.
BrnadX?
Zij negeert mijn post, omdat dat ze gewoon niet durft,boehoeee
Nee wtf! Ik ben zo'n heerlijk perfect mens!quote:Op zondag 30 november 2008 00:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb fobieën hoor........
serieusssssssssss
quote:Op zondag 30 november 2008 00:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb fobieën hoor........
serieusssssssssss
IUk kan heul wel fotosoepen hoor, alleen met dat gifje lukt het niet zo.quote:Op zondag 30 november 2008 00:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja maak het nog erger met die ava van je.......... doet NZ wel voor......
als je het héél lief vraag natuurlijk...............
je kan het...... ik weet dat er ergens diep van binnen in dat appepakkie van je een hartje zit
quote:Op zondag 30 november 2008 00:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Iig goed in MKquote:Op zondag 30 november 2008 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee wtf! Ik ben zo'n heerlijk perfect mens!
niet zeiken nou Brandy is al voor je bezig.......quote:Op zondag 30 november 2008 00:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
IUk kan heul wel fotosoepen hoor, alleen met dat gifje lukt het niet zo.
Ik wil gewoon een kerstmuts op ieder beeldje van die gif plakken en klaar, maar ik weet niet hoe.
quote:Op zondag 30 november 2008 00:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Strakkies word ik tijden de meeting verliefd of LS...... wat dan ?![]()
jaaahaaa Lies wat dan?![]()
zit ik effe mooi in de penarie.........kan ik straks iedere dag aan die smerige snertzooi
quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 00:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
niet zeiken nou Brandy is al voor je bezig.......
ja ik hep alweer een eigen naam verzonnen jah....... mag ik![]()
brandy klinkt wel lekker.......
Ja en dan kan ik zekers in m'n eentje in de trein naar huisquote:Op zondag 30 november 2008 00:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Strakkies word ik tijden de meeting verliefd of LS...... wat dan ?![]()
* Bongetje noteertquote:Op zondag 30 november 2008 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*Eens is, Brandy it is!![]()
En dat is bindend voor alle SC'ers!
NEEEEEEE. geen Pm maar zijn foto heb ik alquote:Op zondag 30 november 2008 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan je wel even een foto van LS sturen op je PM?
Dan kan je vast even kijken, en daarop je keus bepalen!![]()
Ohw nee! Wacht! Jij hebt geen Pm
quote:Op zondag 30 november 2008 00:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
NEEEEEEE. geen Pm maar zijn foto heb ik al![]()
hangt in posterformaat boven mijn bed![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |