KUTquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
YW![]()
Post niet echt veel op FOK! maar kan wel zeggen dat GC een topforum is een een "beschermde" omgeving, dus geen flauwekul
Tsja CBML is over dus zal snel wel weer kunnenquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil eigenlijk wel weer ontbijten met Lobje
KUTquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
YW![]()
Post niet echt veel op FOK! maar kan wel zeggen dat GC een topforum is een een "beschermde" omgeving, dus geen flauwekul
Nee zo dood als een pier !!! Erge is dat ik denk zonde van het vet net gekochtquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
, maar het vet smelt nog wel?
Het kan ook in een pannetje, maar heb je al gedronken enzo?quote:Op zondag 30 november 2008 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zo dood als een pier !!! Erge is dat ik denk zonde van het vet net gekochtHoezo frituurpan naar de klote ???
............................................................ (Daar mag je mijn gewenste reactie invullen op je italiaans)quote:Op zondag 30 november 2008 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vado a letto.E perché? Perché due non fa tre.
![]()
Tuste Fok.
Daar begin ik niet aan !! Dat is eng.. Is echt stuk .. Fuck nou ja dan maar pizzaquote:Op zondag 30 november 2008 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het kan ook in een pannetje, maar heb je al gedronken enzo?
Want dat is HEUL gevaarlijk!![]()
Meer zuipen/blowen?quote:Op zondag 30 november 2008 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ja, soms is dat zo!
![]()
Ik ben echt in een:bui.
Ik wil in eenbui zijn.
Leg eens uit?quote:Op zondag 30 november 2008 00:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ja, soms is dat zo!
![]()
Ik ben echt in een:bui.
Ik wil in eenbui zijn.
Er is geen storm voorspelt dus ik denk dat het iets anders isquote:
Tjee, kutvraag!quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt me wel goed in GC iets van RLS te heten ofzo, als afkorting.
Als ze erachter komen dat we van Can`t Buy Me Love zijn, worden we misschien wel gepest.
Heb de eerste SC daar al geopend en BrandX heeft gezegd dat ze hem weer los laat als de zooi hier sluitquote:Op zondag 30 november 2008 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
Lijkt me wel goed in GC iets van RLS te heten ofzo, als afkorting.
Als ze erachter komen dat we van Can`t Buy Me Love zijn, worden we misschien wel gepest.
Suc6quote:Op zondag 30 november 2008 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan het in ieder geval proberen!
eens met TSquote:Op zondag 30 november 2008 00:21 schreef BrandX het volgende:
ach jongens, hoop dat jullie snel zullen merken dat GC heel relaxed is, en wij mods daar zo mogelijk nog meer.![]()
Wij worden pas lastig als users zonder reden, oorzaak of aanleiding (erg) lastig worden. En dan zijn we wel gelijk rigoureus vrees ikGelukkig hoeft dat zelden, daar iedereen in GC zich eigenlijk heerlijk vermaakt en doet
Daarom verwacht ik bij jullie ook totaal geen probs, want zover ik kan zien vermaken jullie je hier ook gewoon lekker en relaxed.
quote:Op zondag 30 november 2008 00:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb de eerste SC daar al geopend en BrandX heeft gezegd dat ze hem weer los laat als de zooi hier sluit
Vandaar ook mijn eerdere opmerking van "beschermde omgeving" en das juist goed, daar ontbreekt het helaas al te vaak aan op andere onderdelen van FOK!zinequote:Op zondag 30 november 2008 00:21 schreef BrandX het volgende:
ach jongens, hoop dat jullie snel zullen merken dat GC heel relaxed is, en wij mods daar zo mogelijk nog meer.![]()
Wij worden pas lastig als users zonder reden, oorzaak of aanleiding (erg) lastig worden. En dan zijn we wel gelijk rigoureus vrees ikGelukkig hoeft dat zelden, daar iedereen in GC zich eigenlijk heerlijk vermaakt en doet
Daarom verwacht ik bij jullie ook totaal geen probs, want zover ik kan zien vermaken jullie je hier ook gewoon lekker en relaxed.
Proost alvastquote:Op zondag 30 november 2008 00:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ga d'r effe een glasie rose bij pakken
wie is dat ?quote:Op zondag 30 november 2008 00:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Proost alvast
Ik zit aan de Fernandes
quote:Op zondag 30 november 2008 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn eerdere opmerking van "beschermde omgeving" en das juist goed, daar ontbreekt het helaas al te vaak aan op andere onderdelen van FOK!zine
Geen probleem Meis !!!quote:Op zondag 30 november 2008 00:21 schreef BrandX het volgende:
zit zelf aan het rood.quote:Op zondag 30 november 2008 00:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ga d'r effe een glasie rose bij pakken
Daar heb ik alle vertrouwen inquote:
Haha een frisdrank, wel lekker (Is Surinaams)quote:
Toch heeft de onbeschermdheid van ONZ of KLB ook wel zijn charmes.quote:Op zondag 30 november 2008 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn eerdere opmerking van "beschermde omgeving" en das juist goed, daar ontbreekt het helaas al te vaak aan op andere onderdelen van FOK!zine
Tuurlijk kan het soms leuk zijn om ff de heftigheid op te zoeken maargoed, GC is imho een uitstekende plekquote:Op zondag 30 november 2008 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Toch heeft de onbeschermdheid van ONZ of KLB ook wel zijn charmes.
Maar goed, het besluit is al genomen.
Daar kunnen we idd wel kwetsbaarder zijn.quote:Op zondag 30 november 2008 00:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het soms leuk zijn om ff de heftigheid op te zoeken maargoed, GC is imho een uitstekende plek
is ie Tot........... ?quote:Op zondag 30 november 2008 00:32 schreef Soury het volgende:
heeft niemand dan medelijden met me Frituurpan overleden
quote:Op zondag 30 november 2008 00:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar kunnen we idd wel kwetsbaarder zijn.
quote:Op zondag 30 november 2008 00:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is ie Tot........... ?en wat nu?
missschien heeft simpeltje nog een bakkie snert voor je
ik hou daar niet vanquote:Op zondag 30 november 2008 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Toch heeft de onbeschermdheid van ONZ of KLB ook wel zijn charmes.
Maar goed, het besluit is al genomen.
Wat moet ik ermee zal ik um stiekum met vet en al in de afvalbak gooien morgen.. Das best wel fout he?quote:Op zondag 30 november 2008 00:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is ie Tot........... ?en wat nu?
missschien heeft simpeltje nog een bakkie snert voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |