Ah, ik zat me al af te vragen waar ik dit van kende.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:24 schreef Mechamage1982 het volgende:
... Dit is toch compleet gejat van The View, de dagelijkse Amerikaanse vrouwen talkshow met Barbara Walters en Whoopi Goldberg? Tot het ontwerp van de tafel aan toe!
Beter goed gejat...
Dat is t hele ideequote:Op zaterdag 29 november 2008 22:24 schreef Mechamage1982 het volgende:
... Dit is toch compleet gejat van The View, de dagelijkse Amerikaanse vrouwen talkshow met Barbara Walters en Whoopi Goldberg? Tot het ontwerp van de tafel aan toe!
Beter goed gejat...
Hanneke is dan ook leuk.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind dit wel leuk hoor.
Vooral Hanneke's stiekeme gelach om Anneke-Gate.
Heb wel respect voor Silvia Toth. Ook uitzendkracht, 's avonds een avond HBO gevolgd en uiteindelijk een beurgenoteerd bedrijf leiden en 155 miljoen op r bankrekening hebben.quote:
Ja maar verder weinig interessant.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:28 schreef wokkkel het volgende:
[..]
Heb wel respect voor Silvia Toth. Ook uitzendkracht, 's avonds een avond HBO gevolgd en uiteindelijk een beurgenoteerd bedrijf leiden en 155 miljoen op r bankrekening hebben.
Kan je niet zeggen na 10 minuten TV. Wil wel een keer scrabblen met dr en uit eten op haar kosten hehe.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:29 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ja maar verder weinig interessant.
haar emotie is te zakelijk geworden.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:28 schreef wokkkel het volgende:
[..]
Heb wel respect voor Silvia Toth. Ook uitzendkracht, 's avonds een avond HBO gevolgd en uiteindelijk een beurgenoteerd bedrijf leiden en 155 miljoen op r bankrekening hebben.
MWDL is al voorbij hèquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:32 schreef Cee het volgende:
Leuk (niet vernieuwend) concept, maar ik wil dit allemaal niet weten. Ik wil ketchup-schietende studenten zien en vervelende ega's die wachthuisjes op hun rug dragen.
Ik heb haar wel eens vaker gezien, maar er komt weinig uit. Ze bewijst in ieder geval doorzettingsvermogen te hebben, maar verder niet echt iemand waar je echt over zaken kan praten die eens echt over het leven zelf gaan.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:31 schreef wokkkel het volgende:
[..]
Kan je niet zeggen na 10 minuten TV. Wil wel een keer scrabblen met dr en uit eten op haar kosten hehe.
Owkee.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:32 schreef on_air het volgende:
[..]
Kreeg net een telefoontje. Dus ja.
En hinnikken-de Libelle lezeressen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:32 schreef Cee het volgende:
Leuk (niet vernieuwend) concept, maar ik wil dit allemaal niet weten. Ik wil ketchup-schietende studenten zien en vervelende ega's die wachthuisjes op hun rug dragen.
Ze is megalomaan. Ging in het bestuur van de KNVB zitten.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:28 schreef wokkkel het volgende:
[..]
een goed bestuurder hoeft niet alles te weten, hij dient alleen goed geïnformeerd te worden en daarop keuzes maken.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze is megalomaan. Ging in het bestuur van de KNVB zitten.
Ze wist niet of er lucht of zand in een bal zit
Zijn boemezemvriendenquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:35 schreef santax het volgende:
Die groenteman heeft meer gemeen met Paul dan Paul ooit zal durven erkennen
Ja mooi door Henk Kessslerquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
een goed bestuurder hoeft niet alles te weten, hij dient alleen goed geïnformeerd te worden en daarop keuzes maken.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:39 schreef jmac het volgende:
Dat publiek verwacht 1,5 uur entertainment zitten ze net in dit gedeelte
Ja dat is opzich wel waar, maar toch Groenteman haar programma's volg ik ook alweer een jaartje of 15. Die had dat ook gezegt als ze geen vrienden warenquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn boemezemvrienden
Daarom kan ze het zeggen
Die andere hoeren hebben geen recht van spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |