Okay okay. Ik ga me al aankleden en een auto regelen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat kan toch niet anders dan langs de A4 zijnMensen kennen dat; dus ze stoppen 'm vast niet in een bed in de studio
.
De TV SC topics ook niet eensquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:05 schreef DaFrenk het volgende:
Zo... dat gaat snelDe MWDL topics zijn nog niet eerder zo hard gegaan
Hij kan wel een verdomd goede tweede stem improviseren altijd hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:05 schreef tong80 het volgende:
Oh kut nu gaat ie zingen
Dat is wat Mathilde Santong bedoelde.
Hij kan echt niet zingen
Je kunt nog wel wat uurtjes meepikken tochquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:05 schreef Cee het volgende:
Ik zit echt in dubio. Ik vind dit zo ontzettend oergezellig en wil dit live zien. Maar ik wil morgen ook nog wat aan m'n dag hebben.
Stel een deadlinequote:Op zaterdag 29 november 2008 22:05 schreef Cee het volgende:
Ik zit echt in dubio. Ik vind dit zo ontzettend oergezellig en wil dit live zien. Maar ik wil morgen ook nog wat aan m'n dag hebben.
quote:
Sommige mensen, ik zal ze echt nooit snappenquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Grote fail om dan op de eerste rij te gaan zitten
Blijf bij mij ons !!!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:05 schreef Cee het volgende:
Ja, voor mij hoeft 't niet. 't Is jouw vent hè.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:06 schreef on_air het volgende:
[..]
Okay okay. Ik ga me al aankleden en een auto regelen.
Ik denk dat ik iig opblijf tot "Hoe is 't nu met?"quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je kunt nog wel wat uurtjes meepikken toch.
Gezelligquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iig opblijf tot "Hoe is 't nu met?"
Ik had wel een reclamepauze verwacht...quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:06 schreef Qunix het volgende:
Zeer tof inelkaar gezet, zonder reclame en dat dat mogelijk is! Top TV 10/10!!!!
Zou er gewoon niet aan beginnen en zo lang mogelijk proberen te kijkenquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:05 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:07 schreef Cee het volgende:
"Wat een haar wat een haar"
Kut ik zou zo weer omdraaien, jankend.
Ik ook. Maar je kunt niet zeggen dat Mathilde niet kan zingenquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij kan wel een verdomd goede tweede stem improviseren altijd hoor.
En hij zingt mss minder goed dan Queen Mathilde ,maar ik weet wel naar wie ik liever kijk en luister
Ik vroeg me ook al af waar die zat?quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar je kunt niet zeggen dat Mathilde niet kan zingen
Popie Jopie gezang scoort beter.
Hup Paul make my day
Tot laterquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:13 schreef marcodej het volgende:
Vrouwen en humor... Dat kan niet goed gaan...
Ik ga off, ga zonder internet verder kijken... doei.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:14 schreef Cee het volgende:
Vrouwen hebben best humor, ze moeten dat alleen niet hardop gaan denken en er entreeprijzen voor vragen.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hanneke groentenman wat word je oud
Scherp dit.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:14 schreef Cee het volgende:
Vrouwen hebben best humor, ze moeten dat alleen niet hardop gaan denken en er entreeprijzen voor vragen.
Jij hebt 'm?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |