Voor zangeres én cameramensenquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:00 schreef Susi het volgende:
Lijkt me moeilijk om me te kunnen focussen met al die mensen zo voorbijlopend
Die trompettistquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
zou die vent nog leven die toen liedje mee mocht spelen en bijna niets hoorde en rond liep met groot vergrootglas om zijn muziek te kunnen lezen
Idd ja, en dr haar is er ook veel te wit voor.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:01 schreef Cee het volgende:
Is toch ook geen gezicht met van die pikzwarte wenkbrauwen. Wat bij Jacqueline Govaert kan, kan niet bij iedereen.
Volgens mij is ze echt superlief jaquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:02 schreef oh-oh het volgende:Ze doet het super, ze zegt zelfs mensen gedag tussen door, lief meisje
Dat kan toch niet anders dan langs de A4 zijnquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:01 schreef on_air het volgende:
[..]
Hij ligt er de hele nacht. Moet dan wel weten waar hij ligt. Dat "Skype" beeld heeft mij niet overtuigd.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:03 schreef Cee het volgende:
Zo, een nieuw, schoon publiek komt binnen. Ik gok dat ze binnen 15 minuten ook weer onder het water, pudding en vetklodders zit.
Het zag er ook heel chique uit wat ze aanhaddenquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die mayonaise-wijven waren echt pissed![]()
Grote fail om dan op de eerste rij te gaan zittenquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:05 schreef Susi het volgende:
[..]
Het zag er ook heel chique uit wat ze aanhadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |