als ik tegenwoordig in de vim hang stort ik eerder in, moet ik al voreg naar huis (7uur ochtends ipv 12 uur de volgende dag) raar hequote:Op zondag 30 november 2008 17:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moet je maandag weer vroeg op om te werken? Xou het niet te laat maken vanaaf.![]()
Ik merk wel dat ik meer moeite heb met doorhalen, dan toen ik 20 was. (zonder in de vim o.i.d. te hangen)
quote:
ja hallo ga niet die hele uitzending doorkijken en skippen en zoquote:Op zondag 30 november 2008 17:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
het geidcht is van Arthur Japin en is te zien op 3 uur en 12 minuten
http://player.omroep.nl/?aflID=8502772
Brad is werken... En toen las ik hier ook allemaal dingen die mensen gingen doen die ze normaal volgens mij door de week doen.quote:Op zondag 30 november 2008 17:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ben je beetje de weg kwijt? ja, tis zondag
quote:Op zondag 30 november 2008 13:09 schreef Pjederdy het volgende:
Oei. dat klinkt inderdaad als een zware training. Doe maar voorzichtig!
heb je het gelezen? Ik hoor bij de SOA-brigade hahahaha ben een newbie en nu al verguisd. Nog erger dan Madonna in haar SEX-boek periodequote:Op zondag 30 november 2008 17:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Brad is werken... En toen las ik hier ook allemaal dingen die mensen gingen doen die ze normaal volgens mij door de week doen.
En jij leest alvast geen literatuurquote:Op zondag 30 november 2008 13:22 schreef Cairon het volgende:
literatuur
Even denken, misschien vier mensen hier die boeken lezen
quote:Op zondag 30 november 2008 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een gedeelte van de training niet mee kunnen doen omdat mijn linkerschouder niet meer kon. Ik verrekte echt van de pijn. Ik wilde 't niet laten merken maar iedere keer als ik Gino ving vanuit z'n sprong vertrok m'n gzicht blijkbaar van de pijn en m'n leraar zo "Steeph... gaat 't?" "Ja ja, gaat wel. Schouder. Nah kom op, door." "Steeph.... 't gaat niet he?" "Nee.... eigenlijk niet nee......" Toen heeft Marinho het van me overgenomen qua liften en ik de rest gewoon gedaan, maar ik baal(de) echt ZO gruwelijk! Echt, godverdegodverdomme.
En hij bleef maar zeer doen. Tot tijdens de cooling down ik die arm moest strekken en m'n schouder ook en hij weer een soort van knak zei... en het minder zeer leek te doen. Conclusie leraar: Bij mijn verkeerde val afgelopen maandag is ie licht uit de kom geschoten. Steeds als ik mijn arm naar achter bewoog deed hij ook gruwelijk zeer. En tijdens de cooling down schoot ie weer goed.
Laten we hopen dat 't dat is en dat de pijn die ik nunog heb daarvan een nawee is, want morgen moet ik wederom 2 uur lang. En ik WIL moet ZAL kan die fokking liften best als die schouder mee zou werken!!!!!
Verdere schade: afgeschaafde enkels, blauwe rechter elleboog, bloedende linker elleboog, bloed over m'n dansbroek heen (lichtgrijze,fijn), blauwe rechter heup en blauwe vingerafdrukken van Gino in m'n armen van waar ie me vast pakt als ie om me heen springt.
LANG LEVE KUNST!
Maar mooi dat ie wordt
M'n leraar was er gewoon ff stil van toen we'm, voluit deden.
hoelang hebben jullie stil gestaan?quote:Op zondag 30 november 2008 18:44 schreef MrBrightside het volgende:
Godver. Weer zo'n idioot uit Veldwijk voor de trein gesprongen. Wie bouwt er nu een gekkenhuis naast het spoor?
word je nu pas wakker?quote:
2 weken amper slapenquote:Op zondag 30 november 2008 19:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
word je nu pas wakker?![]()
wat heb je allemaal uitgespookt?
dat wordt een lange avond!quote:Op zondag 30 november 2008 19:37 schreef Xiance het volgende:
nuja..
morgen mn eerste werkdag, en ik moet mn kleding nog wassen en strijken!
ik werkte al, maar nu ga ik terug de horeca inquote:Op zondag 30 november 2008 19:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat wordt een lange avond!![]()
het wat voor werk ga je doen? Ik dacht dat je al werkte of was dat een stageplek?
das een ommezwaai. Van gezondheidzorg naar horeca. Ga je avonddiensten werken?quote:Op zondag 30 november 2008 19:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik werkte al, maar nu ga ik terug de horeca in
gezondheidszorg?quote:Op zondag 30 november 2008 20:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das een ommezwaai. Van gezondheidzorg naar horeca. Ga je avonddiensten werken?
quote:Op zondag 30 november 2008 20:06 schreef Xiance het volgende:
[..]
gezondheidszorg?
mein liebe.. ik werk op het gemeentekantoor
nee.. ik ga bedrijfscatering doen, van 09:00 tot 15:00
gaat vast lukken...quote:Op zondag 30 november 2008 20:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
dat was iets heel anders. Succes morgen!
Dat dus.quote:
Hoe is't ezeltje?quote:
wie heb je getrakteerd ?quote:Op zondag 30 november 2008 20:58 schreef Ang3l het volgende:
daaaamn, 126 eur uit eten.... en dan geen sex!
Moe und so. Net gezien hoe onterecht de results van SYTYC Canda waren.quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 20:58 schreef Ang3l het volgende:
daaaamn, 126 eur uit eten.... en dan geen sex!
Miss Overijsselquote:Op zondag 30 november 2008 20:57 schreef Gellarboy het volgende:
Hallo vanuit Hilversum!
Wat een circus hier.
Ik denk dat Miss Overijssel gaat winnen, maar Miss Noord-Holland is mijn favoriet..
er loopt hier iemand in zijn ondergoed rondt, wat wel weer leuk isquote:
W00000t!!quote:Op zondag 30 november 2008 14:09 schreef Gellarboy het volgende:
Hier is 'ie dan. Mijn YouTube inzending voor al m'n niet-vriendjes.
Luisteren jullie wel goed? Is belangrijk..
Lisa....quote:Op zondag 30 november 2008 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Moe und so. Net gezien hoe onterecht de results van SYTYC Canda waren.
Ja, ik had namelijk op een lisa/miles/nico/natalie finale gehoopt!quote:
Mja, ach, de 4 die nu ober zijn zijn OOK alle 4 goed. Maar toch.....quote:Op zondag 30 november 2008 22:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, ik had namelijk op een lisa/miles/nico/natalie finale gehoopt!
Moet je niet naar de Trut?quote:Op zondag 30 november 2008 22:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, ik had namelijk op een lisa/miles/nico/natalie finale gehoopt!
die gaat toch pas open om elf uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |