Ja hoor, moet alleen nog even kijken wanneer...quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:03 schreef Ang3l het volgende:
Ja Radicaal doe ff normaal was alleen de werktitel.
Morgen moet ik weer met Gino trainen trouwens. Las dat ie ook pijn had gehad
Kom je kijken naar 'm als het zover is?
is dat met die rollercoaster? vond die wel wat minder.quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:34 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja hoor, moet alleen nog even kijken wanneer...
Nu trouwens *fijn* naaqr Final Destination 3 te kijken...
Nee hoor, helemaal niet. Kan ik best. Ik wil geen relatie met 'mquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij kan niet sex en liefde scheiden? je moet eerst verliefd o.i.d. worden als je met iemand het nest induikt?
15-19 decquote:Op zaterdag 29 november 2008 23:34 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja hoor, moet alleen nog even kijken wanneer...
Aww kut, dat was de enige die ik nog niet gezien heb! Maar hij's al een half uur aan de gang.... dan laat maar.quote:Nu trouwens *fijn* naaqr Final Destination 3 te kijken...
jezus, prince of persia. Geloof dat ik dit voor het eerst in 1989 speelde. Brings back memories. Deze shit ziet er goed uit.quote:
Mooie stijl deze keer hequote:
Ik zou eigenlijk niet weten of ik dat zou kunnen...quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
hoewel ik denk dat het idd niet Ang3l zn zaak is, (onder het mom van ben ik het niet dan wel iemand anders)
kun je je natuurlijk wel afvragen of je dit wel wil..
wat nou als je verliefd wordt?
ik persoonlijk heb er altijd een punt van gemaakt om niet met bezette mannen het bed in te duiken.
ook al hebben ze een open relatie ofzo..
Maar nog steeds is het zijn keuze. Ik neem niet aan dat jij van te voren vraagt of ze nog steeds bij elkaar zijn. Of wel?quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, maar ja ik wéét dat ie bezet is en dat hij iets doet wat niet mag of kan. Dus van mijn kant uit is het ook niet helemaal netjes. De eerste keren wist ik 't niet, de laatste 2 keer wel (heel lullig achter gekomen trouwens)
Nee, ik duik niet met jan en alleman het bed in. Er moet op z'n minst een chemistry zijn. Net zoals bijna iedereen was/ben ik op zoek naar liefde en genegenheid, maar zocht dat op de verkeerde plaatsen. Was vroeger wel meer promiscuous.quote:Op zondag 30 november 2008 00:09 schreef Xiance het volgende:
mike:
ik kan sex prima van liefde scheiden.. maar het gebeurt wel eens dat je verlieft wordt iop iemand waar je het bed mee in duikt he..
of duik jij met elke willekeurige slet het bed in?
dus bestaat de kans dat je verlieft wordt op iemand die al een relatie heeft...quote:Op zondag 30 november 2008 00:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik duik niet met jan en alleman het bed in. Er moet op z'n minst een chemistry zijn.
ja die kans bestaatquote:Op zondag 30 november 2008 00:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
dus bestaat de kans dat je verlieft wordt op iemand die al een relatie heeft...
toch?
gaat niet goed met je he?quote:
stiekem niet van de speedpillen gesnoept?quote:
Niet mijn type, dacht dat je meer op donker viel, halfbloedjes enzquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maandag voor 't C-me project, dinsdag curisten les bij BDF, vrijdag degreeclass bij BDF en nu omdat we bijna show hebben op zaterdag of zondag ook voor C-me.
omg vertel vertel.quote:Op zondag 30 november 2008 01:23 schreef samjustme het volgende:
Britney optreden tijdens X factor viel tegen grrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |