John Lennon - Mind Gamesquote:Op maandag 8 december 2008 17:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Backstreet Boys - Quit playing games with my heart
3 Doors Down - The better Lifequote:
Jimi Hendrix - In From The Stormquote:
JJ Cale - Blonde Headed Womanquote:Op maandag 8 december 2008 18:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jimmy Vaughan - Cool Lookin' Woman
The Mission - Dance On Glassquote:
Yngwie Malmsteen - Prisoner of your Lovequote:
Gerrit Dekzijl - Ik ben Gerrit ( En steel als de raven )quote:Op maandag 8 december 2008 21:41 schreef Briggy het volgende:
[..]
Yngwie Malmsteen - Prisoner of your Love
Wim Sonneveld - Gerritquote:Op maandag 8 december 2008 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gerrit Dekzijl - Ik ben Gerrit ( En steel als de raven )
Janis Joplin - me and Bobby Mcgeequote:Op dinsdag 9 december 2008 08:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
the sound of sponhebob - me, myself and gerrit
Bob Marley - No woman no cryquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:01 schreef Painted_Horse het volgende:
[..]
Janis Joplin - me and Bobby Mcgee
Live - The Dolphin's Cryquote:
Danzig - Tired of Being Alivequote:
Demis - Ga danquote:
Steve Miller - Fly Like An Eaglequote:Op woensdag 10 december 2008 07:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
paul de leeuw - vlieg met me mee
Petula Clark - Downtownquote:
Joe Jackson - Steppin Outquote:Op woensdag 10 december 2008 07:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
greenday - black and white town
Eagles - New kid in townquote:Op woensdag 10 december 2008 07:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
new kids on the block - step by step
Norman Blake - You Are My Sunshinequote:Op woensdag 10 december 2008 07:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
(heb ik net gedaan)
diana ross - a brand new day
Katie Melua - Moonriverquote:Op woensdag 10 december 2008 08:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Norman Blake - You Are My Sunshine
Foreigner - Girl On The Moonquote:Op woensdag 10 december 2008 09:50 schreef Painted_Horse het volgende:
[..]
Katie Melua - Moonriver
Sorry Draculettetje, had ik over het hoofd gezien
Spooky & Sue - Swinging on a starquote:Op woensdag 10 december 2008 14:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Foreigner - Girl On The Moon
kan gebeuren
Dire Straits - Sultans of Swingquote:Op woensdag 10 december 2008 14:42 schreef Painted_Horse het volgende:
[..]
Spooky & Sue - Swinging on a star
Eric Clapton - Swing Low Sweet Chariotquote:
Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabamaquote:Op woensdag 10 december 2008 19:20 schreef Briggy het volgende:
[..]
Eric Clapton - Swing Low Sweet Chariot
DJ Jean - Love Come Homequote:Op woensdag 10 december 2008 22:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama
Frank Zappa - You Are What You Isquote:
celine dion - think twicequote:Op woensdag 10 december 2008 23:26 schreef Krentenbol. het volgende:
Frank Sinatra - Half As Lovely (Twice As True)
Bob Dylan - Don't Think Twice, It's All Rightquote:Op donderdag 11 december 2008 09:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
celine dion - think twice
Metallica - Onequote:Op donderdag 11 december 2008 15:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bob Dylan - Don't Think Twice, It's All Right
Audioslave - One and the Samequote:
Placebo - Slave to the Wagequote:Op donderdag 11 december 2008 19:52 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Grace Jones - Slave to the rhythm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |