Mooi filmpje!quote:Op maandag 22 december 2008 19:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze vind ik zelf wel mooi, met het Artillerie lied in het begin: "Wat dreunt daar op de heide".
heel erg cool jaquote:Op maandag 22 december 2008 19:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze vind ik zelf wel mooi, met het Artillerie lied in het begin: "Wat dreunt daar op de heide".
Gaaf filmpje.quote:Op maandag 22 december 2008 19:39 schreef ErwinRommel het volgende:
One of a kind, die Rutgert.quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:08 schreef Pumatje het volgende:
Fantastisch deze serie!!!
heb me doodgelachen om die Afrikaanse jongen.. is erg grappig, en kan een lolletje wel waarderen.
Haha kan weinig gebeuren, je doet zelf namelijk het sluitstuk dicht met een hendelquote:Op maandag 22 december 2008 23:44 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Gaaf filmpje.
Ziet er trouwens wel hartstikke gevaarlijk uit dat laden van die pzh wat met de hand gebeurd
Dat vond ik ook zeker een mooie documentaire, en erg netjes van hem dat hij het gewoon haald, respect voor die ouwequote:Op zaterdag 27 december 2008 16:21 schreef JeffreyXL het volgende:
Erg netjes van die 55 jaar oude commando. Hij loopt menig jong kereltje er vanaf. Knap staaltje karakter
Inderdaad, die Belgischequote:
op die deense tanks jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:09 schreef JLMR het volgende:
Die Leo's in Afghanistan zien er wel gruwelijk uit met die doeken [ofzo?] erover heen!
Das volgens mij gewoon jute, niet om af te koelen maar idd om het warmtebeeld te verkleinen/verstoren.quote:Op zondag 28 december 2008 11:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
op die deense tanks ja
das een soort systeem trouwens om het infrarode silhouet zo klein mogenlijk te maken geloof ik
maar in Afghanistan dient het vooral om het ding af te koelen in de woestein want veel moderne anti tank wapens kom je er niet tegen
haha inderdaad geweldigquote:Op maandag 29 december 2008 11:33 schreef Esses het volgende:
lol om die hypermoderne automatische schietbaan op die sniperbaan
Is niet gewoon jute. als je een Leo thermisch wilt camoufleren met alleen jute krijg je een soort furby on steroids.quote:Op maandag 29 december 2008 12:36 schreef Bouke-p het volgende:
Das volgens mij gewoon jute, niet om af te koelen maar idd om het warmtebeeld te verkleinen/verstoren.
Een Ghillysuit is ook om die reden voornamenlijk van jute gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |