Duizend keer liever in een vliegtuig dan op een "snel"weg in Nederland.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
als ik vlieg, sta ik niet voor mezelf in, vandaar de auto.
chemische veranderingen zijn gaaf.......quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:08 schreef hondjes het volgende:
echt, lijkt net of eer een chemische verandering in mijn lijf optreedt.
voel het komen,en wordt een soort hulkie of zo..
en totaal niet aanspreekbaar, dus ze geloven me thuis, als ik zeg,,vlieg nooit meer.
Beter blijven we iig in de luchtquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die gaat de hele weg scheten zitten laten van die snert
nou , weet niet Fan,,weet wel , dat ik niet meer mezelf benquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
chemische veranderingen zijn gaaf.......
ik treed ook regelmatig buiten mijn lichaam seg maar.......quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:10 schreef hondjes het volgende:
[..]
nou , weet niet Fan,,weet wel , dat ik niet meer mezelf ben
Tripel bierquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik treed ook regelmatig buiten mijn lichaam seg maar.......![]()
pleegzuster Bloedwijn FTW![]()
![]()
Is het dan niet dat er iets vanuit je lichaam weer terug naar buiten keert?quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik treed ook regelmatig buiten mijn lichaam seg maar.......![]()
pleegzuster Bloedwijn FTW![]()
![]()
als je in het écht zó zou aankijken zou ik helemaal onderuit gaan van het lachen......quote:
Dat noemt men sexquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is het dan niet dat er iets vanuit je lichaam weer terug naar buiten keert?
huh?quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is het dan niet dat er iets vanuit je lichaam weer terug naar buiten keert?
je moet er écht een paint van maken want ik snap hem nietquote:
Ik heb trek maar mijn frituurpan zit in de afwasmachine ... Tja was niet zo vlot vandaagquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ben inmiddels toe aan een tweede keukenrol
Das KPD materiaalquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je moet er écht een paint van maken want ik snap hem niet![]()
LIES !!!!!!!!!!!!!! maak jij eens een paint..........
Nou, ik ben dol op vliegen en mag graag een dolletje maken in de lucht om ff de hendel van de nooduitgang te pakken ofzo. Of bij een luchtzak te zeggen dat het is gebeurd.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik naast LS die ziet ze dagelijks vliegen een ervaren man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |