ik zit nu écht keihard te lachenquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:49 schreef hondjes het volgende:
kom het vliegtuig binnen ..krantje mevrouw...welke wilt u
maak me geen reet uit, zei ik, als ik maar wat voor mijn ogen heb
wel zat ik 4 uur lang met de krant voor mijn kop,,,en zegt mijn zoon ineens..lees wel lekker zo,,he ma
hoezo, zeg ik gestresst, nou dat ding hou je al 4 uur lang op zijn kop...
stress soms
leuk hoor, klootzak, zei ik tegen zoonlief
en man en zoon lekker lachen en pesten.
Nee hoor geintje dat lag in een hoopje naast mijn bed .. BH nog dicht zo over mijn hoofd getrokkenquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ben je zo met kleren en al je nest in gedoken?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor geintje dat lag in een hoopje naast mijn bed .. BH nog dicht zo over mijn hoofd getrokken
Ghighi, kan me wel iets erbij voorstellenquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:49 schreef hondjes het volgende:
wel zat ik 4 uur lang met de krant voor mijn kop,,,en zegt mijn zoon ineens..lees wel lekker zo,,he ma
stress soms
zie je dat nu pas ........quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fan, Wat een lief gedichtje had je ook voor mij![]()
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:49 schreef hondjes het volgende:
stress soms
als iemand dat bij mij flikt krijgt ie een mepquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
!!! Geweldig.. Zat naast een vent ooit die had een panaramo ofzo zo'n blad en daar stonden vliegtuig crashes in.. Hij zag al dat ik grijs zag van de spanning dus drukte hij het onder me neus
![]()
Hij heeft het goed gemaakt met cognac..
Was een aeroflot vliegtuig ook nog
Neuhquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o heb een hele lange email binnengekregen van zus in Thailand.........
iemands intresse hoe het daar staat dan kopieër ik hem wel effe en zet hem hier neer
haal ik wel effe namen weg enzo...... maar er staan zoveel moeilijke woorden in
zoals hotel in Koh Chang enzo....... dan gaat het allemaal verkeerd..........![]()
nah....... gaat in ieder geval wel goed........
Ik ook maar die gast was dan weer een verademing zeg maar. Zo relaxed en die vloog wekelijks .quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als iemand dat bij mij flikt krijgt ie een mep![]()
ben ik écht bang voor dat ik dat zou doen.......
ik schijt écht bagger namelijk........
ik denk dat ik beter een strip met pammetjes leeg kan vreten dan drank nemen want dan kots ikquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar die gast was dan weer een verademing zeg maar. Zo relaxed en die vloog wekelijks .
Dan denk ik shit wat stel ik me aan .. En de drank helpt !! Ollleeeehhh ole ole storten we neer nou en ???
als ik vlieg, sta ik niet voor mezelf in, vandaar de auto.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als iemand dat bij mij flikt krijgt ie een mep![]()
ben ik écht bang voor dat ik dat zou doen.......
ik schijt écht bagger namelijk........
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
als ik vlieg, sta ik niet voor mezelf in, vandaar de auto.
nee ik ga wel naast APK zittenquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:05 schreef Soury het volgende:
Bedoel je kan beter naast zo'n iemand zitten dan naast een gast die ook zit te stressen en billen te knijpen daar heb je niks aan. Dus Fan niet naast mij gaan zitten als we naar de fok meet gaan op Tenerife
Ik naast LS die ziet ze dagelijks vliegen een ervaren manquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee ik ga wel naast APK zitten
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
ga ik lekker over mijn schilderijtjes babbelen
vindt ie vast leuk
die gaat de hele weg scheten zitten laten van die snertquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik naast LS die ziet ze dagelijks vliegen een ervaren man
Duizend keer liever in een vliegtuig dan op een "snel"weg in Nederland.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
als ik vlieg, sta ik niet voor mezelf in, vandaar de auto.
chemische veranderingen zijn gaaf.......quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:08 schreef hondjes het volgende:
echt, lijkt net of eer een chemische verandering in mijn lijf optreedt.
voel het komen,en wordt een soort hulkie of zo..
en totaal niet aanspreekbaar, dus ze geloven me thuis, als ik zeg,,vlieg nooit meer.
Beter blijven we iig in de luchtquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:08 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die gaat de hele weg scheten zitten laten van die snert
nou , weet niet Fan,,weet wel , dat ik niet meer mezelf benquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
chemische veranderingen zijn gaaf.......
ik treed ook regelmatig buiten mijn lichaam seg maar.......quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:10 schreef hondjes het volgende:
[..]
nou , weet niet Fan,,weet wel , dat ik niet meer mezelf ben
Tripel bierquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik treed ook regelmatig buiten mijn lichaam seg maar.......![]()
pleegzuster Bloedwijn FTW![]()
![]()
Is het dan niet dat er iets vanuit je lichaam weer terug naar buiten keert?quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik treed ook regelmatig buiten mijn lichaam seg maar.......![]()
pleegzuster Bloedwijn FTW![]()
![]()
als je in het écht zó zou aankijken zou ik helemaal onderuit gaan van het lachen......quote:
Dat noemt men sexquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is het dan niet dat er iets vanuit je lichaam weer terug naar buiten keert?
huh?quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is het dan niet dat er iets vanuit je lichaam weer terug naar buiten keert?
je moet er écht een paint van maken want ik snap hem nietquote:
Ik heb trek maar mijn frituurpan zit in de afwasmachine ... Tja was niet zo vlot vandaagquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik ben inmiddels toe aan een tweede keukenrol
Das KPD materiaalquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je moet er écht een paint van maken want ik snap hem niet![]()
LIES !!!!!!!!!!!!!! maak jij eens een paint..........
Nou, ik ben dol op vliegen en mag graag een dolletje maken in de lucht om ff de hendel van de nooduitgang te pakken ofzo. Of bij een luchtzak te zeggen dat het is gebeurd.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik naast LS die ziet ze dagelijks vliegen een ervaren man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |