quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je moet er écht een paint van maken want ik snap hem niet![]()
LIES !!!!!!!!!!!!!! maak jij eens een paint..........
Echt leuk, zit te sms'en met iemand en elke keer als hij sms't valt er een goalquote:
Zal me gedragen beloof hetquote:
KPN zeker .. je moet omgekeerd denken mafdaaiquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Echt leuk, zit te sms'en met iemand en elke keer als hij sms't valt er een goal
Hee uit gedouched !!! Je paint al gezienquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Jeuj!
Ok, teruglezen it is!quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee uit gedouched !!! Je paint al gezien
ik doe mijzelf niets aan hoor, alles overkomt mij simpelweg.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ja,ja,weet wat je je zelf hebt aangedaan........
ow............ wie met wie ?quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
ohw, dacht net een FOK! romance op te kunnen starten hier.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
Zeggen jullie van: Joh, je moet echt even teruglezen, we waren zo grappig, dan hoor ik et wel!
wij zijn altijd harstikke lief ........quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik doe mijzelf niets aan hoor, alles overkomt mij simpelweg.
Ach en soms ben ik met het een wat blijer dan met het ander, maar dat mag de pret niet drukken![]()
ja dus je mag vanavond NIET je tetten posten .........quote:
Heb verdomme uren zitten painten ja !!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
doe 's effe niet zo naar tegen Lies
helaas met niemand, zo blijkt maar weer. Kwam er na posten pas achter dat Soury vrouwelijk isquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ow............ wie met wie ?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja dus je mag vanavond NIET je tetten posten .........
ik herhaal..........
NIET je tetten posten .........
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wij zijn altijd harstikke lief ........
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
helaas met niemand, zo blijkt maar weer. Kwam er na posten pas achter dat Soury vrouwelijk isVoor ons beiden dus niet interessant
check mijn fobo, en dan de pic met het oranjeshirt, laat je verbeelding werken en je weet genoegquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, maar ze heeft nog geen tetten gepost
nou, ik had niet gekeken eerlijk gezegd, maar gewoon direct gereageerd op de enige post van jou die bewust tot mij was doorgedrongen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus dacht je dat ik een vent was .. Sorry
Gedraag me er wel naar dat snap ik dan weer wel
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja fuck, je maakt me bang enzo, doe es niet?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus dacht je dat ik een vent was .. Sorry
Gedraag me er wel naar dat snap ik dan weer wel
wij houden van Vquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou, ik had niet gekeken eerlijk gezegd, maar gewoon direct gereageerd op de enige post van jou die bewust tot mij was doorgedrongen.
En ik ben ook V, voor diegenen die het nog niet door hadden
Nou cool !!! er zijn iig al wat introducees duidelijk .. Hou je tieten hart maar vastquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
nou, ik had niet gekeken eerlijk gezegd, maar gewoon direct gereageerd op de enige post van jou die bewust tot mij was doorgedrongen.
En ik ben ook V, voor diegenen die het nog niet door hadden
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou cool !!! er zijn iig al wat introducees duidelijk .. Hou je tieten hart maar vast
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet doen hoor, niets om bang van te zijn. Ben maar een simpele chick die van vrolijkheid en gezelligheid houdt
![]()
Zegt mijn moeder ook al jarenquote:
Ja uhhh zelf vrouwen willen weten wat voor vlees er in de kuip zitquote:
Ik wilde bijna vragen of je ook aan meets deed, maar denk dat je me dan in elkaar ramtquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
check mijn fobo, en dan de pic met het oranjeshirt, laat je verbeelding werken en je weet genoeg![]()
wat je segtquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uhhh zelf vrouwen willen weten wat voor vlees er in de kuip zit
Krijg je Remlof op je koekiequote:Op zaterdag 29 november 2008 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
Hey maar, jij ben ook de nachtmod van de GC? Enzo?![]()
![]()
Of zijn we dan aan iemand anders overgeleverd?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Hoeveel zouden er nu mee zitten te lurken?![]()
die denken allemaal........
nah..... stelletje potten bijelkaar....... daar gaan we niet tussen zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |