Ik mag toch aannemen dat dit subforum toch nog blijft tot volgende week zondag. Na de uitslag van de gedichten.quote:
ja, maar anders verhuizen we toch met de hele zooi naar dat andere hokkie....quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat dit subforum toch nog blijft tot volgende week zondag. Na de uitslag van de gedichten.
Als ze wint en [CBL] bestaat niet meer, is ook zo raar.
Aw!quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Noek..........
ik zat verdomme te sniffen bij die speech
![]()
na die speech vergeef ik hem zelfs dat lange haar en die klotesnor![]()
yanni
![]()
en ik heb deze plaat dus al 2x geluisterd...... inclusief speech.....
Heb ik ook !! baal daar ook vanquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
Vic is veilig geland, Addis Abeba, 3 weken Ethiopië samen met zijn broer. ( hij heeft daar 5 jaar gewoond in zijn jonge jaren) Vliegangst, wat baal ik daar toch van.
staat ze nog steeds vooraan?quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bijna iedereen van CBML heeft al gestemd, hint, Caro bovenaan, cijfertjes, topic tot? Heb geen zin meer om alles terug te lezen.What's up?
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Aw!![]()
Ja, hij is behoorlijk fout maar ik heb het hem ook vergeven. We hebben een groot.
Hallo ze staat vet aan kop .. lastig inhalen denk ik anders uhquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
staat ze nog steeds vooraan?
en waarom en wie hebben er potdorie nog niet gestemd danlaten ze dat effe snel gaad doen......
Hoezo? CarO is gewoon een user van FOK! en dingt gewoon mee. Het subforum wint niet, de user wint iets.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat dit subforum toch nog blijft tot volgende week zondag. Na de uitslag van de gedichten.
Als ze wint en [CBL] bestaat niet meer, is ook zo raar.
ik ben helemaal van het padje afquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Hallo ze staat vet aan kop .. lastig inhalen denk ik anders uh
Bring in the clowns
mooi, dus je man is bijna thuisquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
Vic is veilig geland, Addis Abeba, 3 weken Ethiopië samen met zijn broer. ( hij heeft daar 5 jaar gewoond in zijn jonge jaren) Vliegangst, wat baal ik daar toch van.
Wel ooit eens gevlogen dan?quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
Is die weer in den Verre? Voor mijn gevoel is die net terug. Hadden we nu DGK nog maar.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
Je hebt toch al gestemd ??quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben helemaal van het padje af![]()
ik moet die link effe gaan zoeken........
Ben nu toch aan het bijlezenquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
staat ze nog steeds vooraan?
en waarom en wie hebben er potdorie nog niet gestemd danlaten ze dat effe snel gaan doen......
ja........... maar ik wou effe kijken hoever ze voor stondquote:
Jij fucking eikelquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk dat Manu een pestavond heeft.
PSV staat achter met 1-0 en zijn Beckie ligt uit popstars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |