Ze had het koudquote:Op zaterdag 29 november 2008 15:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is die Nikkie Plessen toch slecht
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Mogge...... ouwe zuipschuit![]()
![]()
see you later........
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Manu lees je PM ff
waarom, halen ze caroline in???quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:08 schreef Gert het volgende:
Ik zou zeggen: de stem-termijn bij de dichtwedstrijd heeft nu wel lang genoeg geduurd. Sluiten die hap.^O^
Ik heb ff een tussenstand gemaaktquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:08 schreef Gert het volgende:
Ik zou zeggen: de stem-termijn bij de dichtwedstrijd heeft nu wel lang genoeg geduurd. Sluiten die hap.^O^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb ff een tussenstand gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
Nee maar ze staat nu echt vét voor, zo'n beetje de hele SC heeft gestemd. Dus termijn sluiten voordat de fans van andere deelnemers wakker worden.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee maar ze staat nu echt vét voor, zo'n beetje de hele SC heeft gestemd. Dus termijn sluiten voordat de fans van andere deelnemers wakker worden.
waaaaaaaaaar kan ik stemen dementor ?quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:30 schreef Dementor het volgende:
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:29 schreef debuurvrouw het volgende:
noavnd.Heb de helft binnen van de sint aankopen.Dinsdag nog eens op mijn gemakkie verder shoppen. Lekker hoor, zonder stress.
nee bedankt manu82 morgen ga ik al naarquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Morgen is het koopzondag dus kun je helemaal los
quote:
Zelfs in Amsterdam hebben ze koopzondagquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:51 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
nee bedankt manu82 morgen ga ik al naarajax
Wat dan? Ik zie CarO nog steeds als winnares.quote:
Huh ??quote:
Thanksquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:17 schreef beequeen het volgende:
Sterke bij het kijken naar PSV @Manu, je hebt het nodig en PSV ook.![]()
Dat zegt nog niets he? Bijna iedereen van CBL heeft al gestemd.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Huh, plaats eens een nieuwe tussenstand dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YW. DL ligt aardig op koers hoor, ze liggen allemaal vrij dicht bij elkaar. Op Ericsson 4 ná dan.quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW. DL ligt aardig op koers hoor, ze liggen allemaal vrij dicht bij elkaar. Op Ericsson 4 na dan.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat zegt nog niets he? Bijna iedereen van CBL heeft al gestemd.Ja, lijkt me logisch, er zijn vast nog wel een aantal users die het een leuk gedicht vinden van CarO dus komt wel goed denk ik danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some memories are best forgotten
Room 23
Ze heeft van 4 users geen stemmen gehad en als er alleen van 1-2-3 (zoals ze in 2010 bij de F1 invoeren) zou zijn, zou ze 4 stemmen verliezen en nummer 2 zou 14 stemmen verliezen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, lijkt me logisch, er zijn vast nog wel een aantal users die het een leuk gedicht vinden van CarO dus komt wel goed denk ik dan
quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze heeft van 4 users geen stemmen gehad en als er alleen van 1-2-3 (zoals ze in 2010 bij de F1 invoeren) zou zijn, zou ze 4 stemmen verliezen en nummer 2 zou 14 stemmen verliezen.
Dit is een hint![]()
Heeeeeee die Lies !!!quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:39 schreef noekje het volgende:
Dus ik ging zo door mijn afspeellijsten heen en opeens kwam ik bij een Griek. Aangezien Fannetje overal op klikt. Hier, hebbie een Griek:
en nog eentje:
Bij deze moet je even doorzetten maar the girl knows how to sing.![]()
tot strakkies Lies..... zat alweer naar yanni te kijkenquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
Hey jullie 2!
Ik ga eerst ff douchen en wat te eten scoren!
quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tot strakkies Lies..... zat alweer naar yanni te kijken![]()
en Hoi Muis![]()
en allemaal natuurlijk ben helemaal in de Lovemood nu..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |