abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63619787

Het vorige deel: Slank de winter in #343 Pizza excellent test!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

[ Bericht 51% gewijzigd door conleche op 29-11-2008 15:19:09 ]
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:11:38 #2
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63619806
Fipo.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:12:02 #3
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63619815
Fapo!

En ja..schade, veel schade en nog meer schande!
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:12:05 #4
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63619817
w00t!
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63619827
TVP

Ik moet eigenlijk iets nuttigs gaan doen......
pi_63619844
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:12 schreef SHE het volgende:
Fapo!

En ja..schade, veel schade en nog meer schande!
Dan heb ik nog even te gaan
pi_63619860
Dames, jullie zijn weer hi-la-risch. (Ik zit nog in de Geer-modus van gisteravond)

Oh, en over lippenstift. Ik houd van lippenstift, vooral kersenrood. Ik draag het alleen nooit meer. Zal wel te wijten zijn aan mijn immense luiheid.
pi_63619889
Ik heb me ook een keer professioneel op laten maken (voor de fun), met hele donkere (grijze/paarse) kleuren. Nu denk ik dat grijs en paars me wel staan, maar dit was echt te hard voor mijn gezicht (blond, porceleinen huid). Ik leek wel van de wallen af te komen
Ik ben aux naturellement op mijn best (vind ik het makkelijkste, alleen mascara en concealer voor de kringen).
Smoke City - Underwater love
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:20:05 #9
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63619956
zou ik arretjescake ook gewoon in een ovenschaal kunnen maken? Heb geen cake-vorm!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 november 2008 @ 15:26:17 #10
163650 Greys
pi_63620063
Ik weet niet wat arretjescake is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63620064
Ik draag nooit lippenstift, omdat het bij mij toch binnen een kwartier verdwijnt. Volgens mij heb ik een spastische mond ofzo Ik blíjf ook maar smeren met labello omdat het gewoon binnen een kwartier verdwenen is, opgegeten ofzo.

En nu ga ik naar de stad een te groot truitje ruilen
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63620085
Nynke, why not?
Zo, lekker gewinkeld. Nieuwe oorbellen, woei, en twee paar schoenen voor de mister en een berg kraamkadootjes.
Ik zag het perfecte truitje. Maar ze hadden het niet in mijn maat
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:27:39 #13
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63620091
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:26 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet wat arretjescake is
[Fok!-kookboek] Brood & Banket

K ga d'r maar van uit van wel!
pi_63620120
MB, dat heb ik ook wel een beetje. Ik beperk mij meestal tot glanzende lippenbalsem, rosebud salve (dat lieve blikje ) of die van clinique.
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:29:30 #15
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63620132
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:27 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, why not?
Zo, lekker gewinkeld. Nieuwe oorbellen, woei, en twee paar schoenen voor de mister en een berg kraamkadootjes.
Ik zag het perfecte truitje. Maar ze hadden het niet in mijn maat
balen!

wat zal ik vanavond eens voor mezelf kokkerellen? weinig inspiratie!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 29 november 2008 @ 15:33:12 #16
163650 Greys
pi_63620201
Wij eten een biefstukje, stoofpeertjes en wat brood met aioli
Lekker en snel, want Heer G moet vroeg weg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:33:38 #17
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63620216
Huu, die Truly Fruity snoepjes zijn iek vriend had een pakje gekoopt en buitenkant is lekker zoet en binnenkant smakeloos. On the bright side: niet snoepen = goed voor moi!

Nynke: ehhh. pasta? maaltijdsalade van van alles? ehh. soep?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:35:02 #18
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_63620241
ik ga zo eens bij de lidl kijken wat ze voor me hebben...
pi_63620314
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huu, die Truly Fruity snoepjes zijn iek vriend had een pakje gekoopt en buitenkant is lekker zoet en binnenkant smakeloos. On the bright side: niet snoepen = goed voor moi!

Nynke: ehhh. pasta? maaltijdsalade van van alles? ehh. soep?
Jah, vies he? Doe mij maar Jelly Bellies, als je dan toch aan het zondigen bent...

Nynke: hartige taart? gepofte aardappel met biefstuk?
pi_63620339
Ik heb trouwens twee nieuwe badpakken gekocht! Eentje olijfgroen met lichtblauw, eentje helderrood met witte strepen (zo'n standaard-Adidas).

Welke zal ik zo eens aantrekken?

Edit: ik ga dus zo zwemmen, he. Dat jullie niet denken dat ik gewoon in huis loop met een badpak, ofzo
pi_63620355
Wat zal ik vanavond eens eten? Ik denk wat vis uit de magnetron. Binnen een kwartiertje klaar en erg smakelijk.

Gesneden groenten in magnetronschaal met deksel doen. (ik ga daarvoor een halve zak oosterse wokgroenten gebruiken, daar zit alles in qua groenten wat ik lekker vind, alsmede ook grote stukken rode ui) daarop vis in stukken doen. Ik heb nog een stukje zalm, maar ga er ook nog een klein stukje witvis bijhalen). In een pannetje wat slankroom doen, er wat visbouillon door doen. (blokje, poeder, of zelfgemaakt) extra peper en eventueel zout.) Over groenten en vis gieten. Deksel op de schaal en de magnetron op 10 minuten zetten. Das alles. Deze keer ga ik er een oosters tintje aandraaien door er wat sambal, oosterse kruiden, verse gember, limoen en sojasaus aan m'n saus toe te voegen en er als het klaar is verse koriander op te doen. Hongerrrrrrr
pi_63620363
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb trouwens twee nieuwe badpakken gekocht! Eentje olijfgroen met lichtblauw, eentje helderrood met witte strepen (zo'n standaard-Adidas).

Welke zal ik zo eens aantrekken?

Edit: ik ga dus zo zwemmen, he. Dat jullie niet denken dat ik gewoon in huis loop met een badpak, ofzo
Pica's!!!
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:44:26 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63620388
TVP. Ik ben naar Der Untergang aan 't kijken.
Niet meer actief op Fok!
pi_63620451
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Pica's!!!
Ja doei
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:49:26 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_63620453
quote: